Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילוי נוזל קירור ביונדאי גטס 2007


msvnk
שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

ביונדאי גטס ישנם שני פתחים שבתוכם נמצא נוזל קירור מנוע.

יש את המכסה השחור על הפלסטיק השחור שאפשר לראות על המיכל שלו סימנים של מינימום ומקסימום, ומשמאל אליו יש מעין מכסה מתכתי כזה שגם בתוכו נמצא נוזל קירור שמלא עד הסוף.

 

מה זה שני הפתחים ? היכן ממלאים כאשר צריך להוסיף ? מה הקשר ביניהם וכמה צריך להיות מלא זה עם המכסה המתכתי.

 

בקיצור אני לא מבין מה הולך שם וספר הרכב לא הבהיר לי את הסיטואציה יותר מדי.

 

אודה לכל מי שיעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא זוכר פתח ברדיאטור ביונדאי גטס (כ"כ מעט פעמים נדרש להתעסק שם). עדיף שהרדיאטור יהיה תמיד מלא וגם מיכל העיבוי\עודפים.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...