Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוח שעונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגידו זה גם אפשרי באופל אסטרה שנת 01

 

או לא שווה את הסיכון של הפירוק??

 

אני ממש רוצה לעשות את זה אבל אני לא יודע איזה צבע ליבחור :?

 

הדש בורד הוא בצבע אפור והלוח שעונים ופלסטיק מיסביבו הוא שחור :wink:

 

נסה שחור , ייצא לך פצצה...

 

אפשר כבר לנעול בבקשה ? :evil:

 

בטח שואל אותך, אתה הצעת לו שחור.

 

לדעתי הכי שווה זה ורוד! זה עושה נצנצים בלילה משהו מדהים! גם שמעתי יש להונדה קיט מיוחד שהלוח מחליף צבעים כמו אורגן אורות במסיבה אז נסה לברר אם יש כזה גם בשבילך! שמעתי זה עולה אלף שקל!

 

אנשים כולה שאלתי באיזה צבע הוא הישתמש בתמונה!

 

או האיזה צבע נירא לכם שהוא הישתמש???

 

לדעתי הוא עשה צביע ממש יפה אני רוצה לעשות את אותו דבר.. :evil:

פורסם
איך אני צובע את בלסטיק מסביב לטורים ולקמ"ש בכחול

מתכנן לזרוק משהו לים? :wink:

 

קודם כל, קופץ לסטימצקי ושים כמה שקלים על איזה אבן שושן.

 

אחר כך מפרק את הבלסטיק (כדי שהטורים והקמ"ש לא יתלכלכו) מניח אותו במקום נקי וללא רוח ומתחיל את התהליך.

בעיקרון אתה צריך קודם כל לנקות אותו טוב, ואז לצבוע אותו בריסוס, בכמה שכבות דקות עם זמן ייבוש מתאים ביניהן.

אם אתה רוצה צבע איכותי, יש ביצחק שדה, בערך מול תחנת הדלק חנות חומרים שיכולה לערבב לך צבע לפי דרישה ואפילו להדריך אותך. הם ממש בסדר.

 

אגב, אם היית טורח ומחפש - יש פה בפורום תיעוד מצולם של פרוייקטים כאלו.

רמז - "בלסטיק מסביב לטורים" אינו מחרוזת חיפוש שתביא תוצאות.

 

סליחה :oops:

 

אבל גדול :lol::lol:

 

סליחה, אבל זה ענק,

 

אני בוכה כאן :roflmao:

 

**ואחרי שקראתי את כל הת'רד- הדגול ביותר שקראתי כאן :king::king:**

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
איך אני צובע את בלסטיק מסביב לטורים ולקמ"ש בכחול

 

פלסטיק!!!!

לא בלסטיק!

 

סליחה, אני לא מבין מה אתה מתקן?!

 

ככה מבטאים את המילה פלסטיק בשטחים. אתה צריך להיות שמח שיש פה אנשים מכל מיני תרבויות ואפילו כאלה שאומרים בלסטיק. די לגזענות!!! :lol:

 

דניאל

פורסם

מה שטחים מה אתם רצינים פשוט טעיתי אני לא איזה טיפש או משהו

ברוך השם יש לי שכל

מחפש אזעקת ביפר עם כמה שיותר תוספות

וגם סאב של רוקפורד

פורסם
איך אני צובע את בלסטיק מסביב לטורים ולקמ"ש בכחול

 

פלסטיק!!!!

לא בלסטיק!

 

סליחה, אני לא מבין מה אתה מתקן?!

 

ככה מבטאים את המילה פלסטיק בשטחים. אתה צריך להיות שמח שיש פה אנשים מכל מיני תרבויות ואפילו כאלה שאומרים בלסטיק. די לגזענות!!! :lol:

 

דניאל

 

 

טוב אני נמנע מלהגיב

האמית גם אני חשבתי כך אבל שיהיה :lol::lol::lol:

פורסם

לפי דעתי חבל שאתם יורדים על אנשים אחרים

קורה שטועים

גם המנהלים (אההם אההם..) לפעמים מגזימים יותר מידי, למרות שבחתימה שלהם רשום

שצריך לכבד אנשים אחרים...

 

בדרככם זאת, אתם מבריחים אנשים אחרים וחדשים, ובכך מקטינים את הסיכוי של הפורום הזה להתפתח ולגדול...

 

 

 

 

חבל... :roll:

פורסם
לפי דעתי חבל שאתם יורדים על אנשים אחרים

קורה שטועים

גם המנהלים (אההם אההם..) לפעמים מגזימים יותר מידי, למרות שבחתימה שלהם רשום

שצריך לכבד אנשים אחרים...

 

בדרככם זאת, אתם מבריחים אנשים אחרים וחדשים, ובכך מקטינים את הסיכוי של הפורום הזה להתפתח ולגדול...

 

 

 

 

חבל... :roll:

 

הורס שמחות...

 

דניאל

×
×
  • תוכן חדש...