Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בגרמניה הוא אסור. אידיוטים כולם שם.

 

-כמובן, שאסור- לשימוש יומיומי, וגם זה לא בטוח! מישהו כאן התכוון לנסוע עם הדבר הזה יומיומית לעבודה?:roll:

 

 

 

הטראבי מעשן כבד ,2 פעימות עם 4% שמן.יציב הרבה פחות מכל אוטו אחר עם מנוע והנעה אחורית (חיפושית,סקודה 125/136/ראפיד/טטרא 630 ) . סכנת נפשות ב-60

אשמח ללמוד שהוא אסור על כבישי הארץ.

 

 

תגיד, מה אתה עושה בפורום אספנות עם הגישה כזאת, מותר לי לשאול?:roll::?: -תקנה מזדה 3, ותסע באוטו בטוח, חדיש, ולא מזהם, ואת הגרוטאות שצריך להוריד מהכביש (ודיונים עליהן!) תשאיר לאנשים, שיידעו, מה לעשות איתן! בסדר?:roll::evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
תקנה מזדה 3, ותסע באוטו בטוח, חדיש, ולא מזהם, ואת הגרוטאות שצריך להוריד מהכביש (ודיונים עליהן!) תשאיר לאנשים, שיידעו, מה לעשות איתן! בסדר?:roll::evil:

 

בדיוק!:mm_yeah::mm_yeah:

אגב, בנוגע לתגובתי הקדומת, הכוונה היא כמובן ל"תיירים" ולא ל"טיירים". טעות בהקלדה.:-)

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
בגרמניה הוא אסור. אידיוטים כולם שם.

 

לא נכון.

המדינה היחידה בעולם שאוסרת יבוא אספנות עם מנוע 2 פעימות היא אוסטרליה, וכל כלי רכב שנמצא שם רשאי להמשיך ולנוע בדרכים.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

ראשית, לטראבאנט אין מנוע והנעה אחוריים אלא קדמיים - קישור נוסף ל-DKW הישנות שהיא והוורטבורג הן מצאצאיה(וורטבורג היתה המשפחתית הגדולה של מזרח גרמניה, עם מנוע שתי פעימות ו-3 ציל', בניגוד ל-2 שבטראבי).

 

"זכיתי" לנהוג טראבי ב-1992, בצ'כוסלובקיה(טרום ההתפרקות לצכ'יה וסלובקיה). המכונית היתה איטית, רועשת ורועדת. ההגה, על אף צמיגים צרים ומשקל רכב נמוך היה כבד מאד במהירויות חניה. ההלוכים יצאו מהדשבורד, אך בניגוד לרנו 4 היו ב-H אנכי ולא אופקי. בנוסף, הם היו הפוכים, כלומר ראשון פנימה ולמטה(כמו רביעי בטנדר פיז'ו) ורביעי החוצה ולמעלה(כמו ראשון בטנדר פיז'ו). נוחות הנסיעה, על רחובותיה העתיקים של פראג, היתה מחפירה.

 

שיא החויה היתה העמידה באותו רמזור, כאשר תוך כדקה לא ראיתי דבר זולת בעלת הרכב הנאה שישבה לימיני. הטראבי כוסתה מבחוץ בעשן כמו טנק שהפעיל מיסוך במלוא העוצמה :lol::lol::lol:

 

בקיצור, אני זוכר את הטראבי כאחת מ-3 המכוניות הגרועות שנהגתי עליהן - חברה טובה לסוסיתא קוביה ולבייבי פורד :oops:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
נסעתי בסקודה הישנה בגאנה לפני שנים. נתתי אותה מתנה למזכיר שלי (דווקא לא שנאתי אותו- בחור נהדר כמו רוב הגנאים- הזהרתי אותו שלא ייצא מחוץ לכביש הטבעת בפקקים במרכז אקרה) לפני שאחת מזריקות התחת (מה היה לנו שם ? 26 כ"ס ? ) תהרוג אותי. האוטו החליט בשבילי מה סדר היום שלי.

 

אני לא רוצה לחשוב איך הרגשת באותם ימים של גשמים טרופיים על אוטוסטרדת הבטון ה"מופלאה" מאקרה לתמה. סכנת נפשות. אם אינני טועה, זו יצירה של סולל בונה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

נסעתי בסקודה הישנה בגאנה לפני שנים. נתתי אותה מתנה למזכיר שלי (דווקא לא שנאתי אותו- בחור נהדר כמו רוב הגנאים- הזהרתי אותו שלא ייצא מחוץ לכביש הטבעת בפקקים במרכז אקרה) לפני שאחת מזריקות התחת (מה היה לנו שם ? 26 כ"ס ? ) תהרוג אותי. האוטו החליט בשבילי מה סדר היום שלי.

והצ'כים היו גם אז הרבה יותר מתקדמים מטראבי.

הסקודה MB שהוצגה ב 63' צויידה, כמרבית המכוניות שמנועם מוקם מאחור, במיתלה חצי ניפרד, כמו בחיפושית, וכמו אותו מיתלה פרימיטיבי ש"הרג" את השברולט קורבייר.

בסוף 84' הוחלף סוף סוף המיתלה העתיק, ופינה מקומו למיתלה מסוג זרועות עוקבות, מה ששיפר לעין ערוך את נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש.

באותה הזדמנות הוחלף ראש המנוע שהיה עשוי ברזל, בראש אלומיניום.

נשמע הגיוני, רק שמה שפחות הגיוני הוא, שבלוק המנוע היה עשוי אלומיניום תמיד..

אותם מנועים המשיכו הלאה לפייבוריט שהוצגה ב 88' ומשם לפליסייה, ואפילו בפאבייה הם הופיעו, אם כי בגרסה מוגדלת מעט ל 1.4.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני לא רוצה לחשוב איך הרגשת באותם ימים של גשמים טרופיים על אוטוסטרדת הבטון ה"מופלאה" מאקרה לתמה. סכנת נפשות. אם אינני טועה, זו יצירה של סולל בונה.

 

נכון. (סוניטרה )

אבל מה אתה מדבר על האוטוסטראדה לתמה. פחדתי לנסוע מאנקרומה סירקל בימי ראשון ללאבאדי ביץ'

הרגשתי בה בטוח רק בפקקים של אדאבראקה. מקסימום טסאנו,קנטונמנטס.

פורסם

אני חוזר עכשיו מסוף שבוע בגרמניה (מפגש NSU הבינלאומי ה-29...). הייתי יום אחד בברלין, ונתקלתי בכמה טרבאנטים, כולל טיול אספנים של איזה 10 מכוניות במצב תוגה.

 

כמו כן, ראיתי את המקום שבו משכירים את הטארבנטים לתיירים..

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

×
×
  • תוכן חדש...