Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות ראשונית מwomder wheels של carplan


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

לאחר שימוש בהרבה מסוגי מסירי הלכלוך מהגנ'טים הוחלט ללכת על המוצר הנ"ל עקב הרבה המלצות שראיתי בפורום על המוצרים של חברת "קאר פלאן".

אני חייב לציין שהציפיות שלי לא היו גבוהות,לאחר שימוש בחומרי ניקוי של חברות כגון טרטל ווקס וכ'ו אשר לא הצליחו להוריד אף פעם את הכתמים הקשים חשבתי שאף פעם לא אצליח להוריד את הכתמים הקשים .

 

עם ההתזה ראיתי שהמוצר שונה מהשאר,סמיך בהרבה מהמתחרים.

מקבלים בעת הקניה מעיין מברשת לעזר בניקוי,התחלתי לנקות ומיד ראיתי שהמוצר מאוד חזק.

לאחר שטיפה עם מיים הבנתי סוף סוף שמצאתי משהו שמצליח לנקות הכל!

 

שתי שאלות יש לי,האם המוצר יכול לגרום נזק לצמיגים משום שהוא חזק כל כך?

האם כאשר אני עושה ווקס לרכב כדי לשים גם על הג'נטים? האם זה יעזור לי בניקוי עתידי שלהם?(שכבת ציפוי נוספת לג'נט).

 

מוסיף תמונות להתרשמות,בן.

BEN_1000.JPG

BEN_0994.JPG

BEN_1006.JPG

Got To love It

פורסם

גם אני משתמש ב-WW, אכן חומר חזק.

בהוראות שימוש יש אזהרה לגבי כרום וגלגלים בצבע מט (בלי לכה).

טיפ קטן - אם יש לכם קאליפר צבוע או עם כיתוב (כמו ב-GT/WRX) כסו אותו במטלית לפני השימוש.

פורסם

אני היחיד שלא משתמש בשום תכשיר ניקוי ייעודי והג'אנט נשאר מבריק?

אחרי שמסיימים לסבן את האוטו מנקים עם הספוג גם את הג'אנטים. הכל יורד ובקלות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...