Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש פה .

מחפש המלצה למערכת מולטימדיה לרכב עם מסך נשלף לפחות 7 אינץ

ראיתי כמה אופציות ביד 2 מה אתם אומרים ? האם שווה ?

כמובן שהיה בו GPS +USB+SD+BT וכל השאר .

דאבל דין לא בא בחשבון.

משומש כן

אני יתן כמה דוגמאות מה הכי מומלץ !

 

1

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=123105&Code=22b14d4e2feb69a35e0d1f9dea983131

2

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=123684&Code=22b14d4e2feb69a35e0d1f9dea983131

3

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=123105&Code=22b14d4e2feb69a35e0d1f9dea983131

4

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=128673&Code=22b14d4e2feb69a35e0d1f9dea983131

 

 

מה הכי מומלץ אם יש לכם אפשרויות אחרות אז תרשמו .

עד 2000 ש"ח

 

תודה

פורסם

מכשירים בלי מותג , לא לגעת בטח שלא במולטימדיה

 

מבין אלה , כמובן עדיף הפיוניר !

 

מחו"ל בא בחשבון ?

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

מה זאת אומרת מחו"ל ?

הזמנה? (אין לי מושג איך זה מתבצע ויקחו על זה מכ"ס ומע"מ

והש יודע מה עוד .

 

רק מותגים ? מגיעים לסכומים מטורפים 6000ש"ח אלו סכומים שאין לי .

פורסם

אתה צריך לשאול את עצמך מה אתה מחפש במערכת שלך ולהיכן אתה מכוון.

 

מטבע הדברים, כשאתה מנסה לדחוף מולטימדיה, GPS +USB+SD+BT + נשלף + אספרסו + בצל ירוק ב2000 ש"ח, אתה מתפשר++ במקרה הטוב, וזורק את הכסף שלך לפח במקרה הפחות טוב.

 

מאידך, אם אין לך כוונות מיוחדות לאיכות בסיסית - לך על אחד מהם, לא משנה איזה. אין הבדל מהותי ביניהם.

פורסם
מכשירים בלי מותג , לא לגעת בטח שלא במולטימדיה

 

מבין אלה , כמובן עדיף הפיוניר !

 

מחו"ל בא בחשבון ?

הפיוניר אחרי תיקון ואין בה את התכונות שמבקש פותח השרשור לכן היא לא אופציה בשבילו.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

מאיפה אתה יודע שהוא אחרי תיקון!?

דבר שני איכות כן חשובה לי .

 

הכי חשוב שהיה במכשירDVD +GPS +BT כל השאר מבחינתי מיותר .

פורסם

נראה לי שאתה מבקש יותר מידי בשביל המחיר שאתה רוצה לקנות בו

או שתעלה את המחיר או שתרד בדרישות ובאיכות

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

אפילו למציאות יש את המחיר מינימום שלהם..

(כנראה שזאת לא מציאה)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

אני גם לא חושב שאופציות הם מציאה . אבל זה שעולה 1700 דווקא קרץ לי .

Innovatek 722

אם ישלכם אופציות או גדמים מומלצים שאני יוכל למצוא אפילו משומש .

זה המקום.

×
×
  • תוכן חדש...