Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

ביצעתי היום בדיקה לפיאט פונטו HGT שנת 2002, התוצאות מצורפות כקובץ.

כמה שאלות:

1. ממתי יש ל HGT מגדש טורבו? האם מדובר בחוסר מקצועיות של המכון? ( מה לגבי מקצועיות הבדיקה אם כך? )

2. לגבי ההספק של המנוע, לא קצת חלש? שאלתי את הבוחן והוא אמר שזו תוצאה טובה מאוד יחסית למהירות בעת הבדיקה, האם כך הדבר? ( 95.2 קמ"ש יצא 43.4 KW שזה 58.07 כ"ס, הייתכן? ).

3. מה דעתכם על תוצאות הבדיקה בגדול? ( אשמח לקבל את חוות דעת המומחים )

בנוסף צירפתי טופס בדיקה של הרכב מלפני שנתיים אותה המוכר היום ביצע אז.

 

תודה רבה למגיבים

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

טופס בדיקה1.jpg

פורסם

הבדיקה נראית טוב יחסית לרכב של צעירים בן 7.

אין שום דבר חריג, יש הרבה כסת'חים. הלכת לבקש הצעת מחיר לתיקון?

 

ולא , לHGT אין מגדש טורבו.

פורסם

יש כמה הערות לגבי מצב המנוע שעלולות להטריד וכן כמה ליקויים קטנים שדורשים הורדה מהמחיר (פנסים, צמיגים ושות'), אבל חוץ מזה זה נראה סביר למדי.

דווקא נתון ההספק לא מטריד אותי במיוחד, המדידה של המכונים רחוקה מלהיות מדויקת.

 

לדעתי שווה לגשת עם הרכב לבדיקה אצל מכונאי שמכיר את סוג הרכב הזה, לוודא שאין הוצאה רצינית בתיקון המנוע ולקזז מהמחיר הנדרש בהתאם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני גם בדקתי רכב במכון המצויין לעיל .... בסוף הבדיקה הבוחן יושב עם הצדדים בעיסקה ומסביר בקצרה על כל ליקוי

 

לא שאלת אותו איך צמח לרכב מגדש ??? ... מעניין מה התשובה ...

פורסם

בהתחלה חותמים על איזה מסמך ששולל ממך את הזכות לנשום פחות או יותר, ככה שזה נראה לי די בילתי אפשרי להגיש תביעה על דבר כזה ....

 

לפי דעתי זו טעות רישומית ... כי הליקויים אצלם מופיעים כמשפטים מוכנים ... כגון: "צריכת שמן" "נזילת שמן בגיר" "תושבת גיר פגומה" וכו'.... אז אולי התפלק למישהו שם איזה משפט על מגדש מרוב המהירות והלחץ ...

פורסם

בפחות משנתיים האוטו נסע 35,000 ק"מ ובכל ה 5 שנים לפני כן 52,000 ?

יכול להיות שהמוכר הנוכחי יד שניה שגר בבאר שבע ולומד בהרצליה והיד הראשונה היתה סבתא שגרה ולמדה בהרצליה, אבל לא מאוד סביר :lol: ובכל מקרה מצריך בדיקה.

ממליץ לך בחום לבדוק היסטוריית טיפולים לאימות הקילומטרז'. יתכן וגם המוכר לא היה ער לכך, אבל ממוצע שנתי של 10,000 ק"מ הוא נמוך מאוד.

פנה ליבואן - סמל"ת, לי בעבר הם סייעו לגלות 'אובדן' של 100,000 ק"מ ברכב שרציתי לקנות.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

משעשע העניין עם הטורבו. משעשע עד כדי ביזיון לדעתי.

 

בכל מקרה, הבדיקה נראית סבירה. עניין הדלת שהוחלפה, שלא מוזכרת בבדיקה העדכנית למול זו הישנה קצת מדאיג. הייתי בודק קצת יותר לעומק מה הולך שם.

מעבר לזה, האם נהגת ברכב? נראה לך שמור? המוכר עושה רושם של מישהו ישר? (הדברים הרגילים)

!AWDSOME

פורסם

עדכון: ביררתי במוסך, ומסתבר שלפני שנה וחצי ( דצמבר 2007 ) הייתה בעיה במחשב מנוע והייתה דרושה החלפתו, אך לא ניתן אישור במוסך המרכזי.

( במוסך רשום: " דרושה החלפת יח' מנוע - אין אישור" ).

בהנחה שלא הוחלף המחשב מנוע, ולא שופץ ( האם בכלל אפשרי לשפץ? ).

1. עד כמה זה קריטי ?

2. יכולות לצוץ בעיות בעתיד?

3. ומהי העלות של מחשב מנוע ברכב הנ"ל ( HGT ) ?

 

תודה רבה לעונים

×
×
  • תוכן חדש...