Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גטס, צריכת דלק מניסיון [כ"ע]


גל סבג
שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חן, השוותי את הגטס לקליאו ספורט רק בפן של צריכת דלק. אתה מסכים איתי שצריכת דלק של קליאו עם מנוע 2 ליטר צריכה להיות הרבה יותר גרועה משל גטס עם מנוע 1.3 אבל זה לא כך במציאות. מההשוואה הזו ניתן לראות עד כמה המצב בגטס האוטומטית חמור (ולחברה שלי יש את הדגם המופלא עם הקאמשאפט הכפול).

אני בחנתי את הגטס ביחס למתחרות שלה כשעוד הרכב היה בסוכנות. אפילו חברה שלי לשעבר שיש לה רישיון בקושי חצי שנה ובקושי מבינה במכוניות הרגישה שאיכות הנסיעה בגטס נחותה משמעותית ביחס למתחרות שבה נהגנו. וכל זה בשביל מה? בשביל לחסוך 10K ש"ח?

רמי, אתה יוצא בהצהרות ומחלק לאוטו יותר מדיי מחמאות שממש לא מגיעות לו. חבל שאתה מטעה פה אנשים שעלולים לקרוא את זה ובטעות להאמין. איזה בולעת מרחקים מצויינת יכולה להיות הגטס כאשר כבר ב-100 קמ"ש הרכב מרגיש כאילו הולך להגמר לו הסוס? איזה בולעת מרחקים יכול להיות רכב שהנוחות שלו כמעט ולא קיימת? שים לב שיש דברים שאני לא חולק עלייך כמו הפשטות המכאנית, התחזוקה הזולה וכו'. אבל כל זה מתגמד בשניה שמסתכלים על מפרט הבטיחות, מה יעזור לך שחסכת אלף ש"ח במוסך כאשר ביום גשום תמצא את עצמך עם פרונט מעוך בתוך הרכב שלפנייך כי לא היה לך ABS? מה יעזור לך האמינות המופלגת כאשר תפצע את יקירך שישב במושב הנוסע והיה ללא כרית אוויר? נכון שגם במנטה אין לי את מפרט הבטיחות הזה אבל זה גם לא היה מקובל בתקופה הזו (זה כמו שתצפה שיהיה DVD בשברולט שנת 58 ). בנוסף אני נוסע ברכב הזה מבחירה ונהנה מכל רגע וכאשר אני צריך להסיע את יקיריי אני תמיד אעדיף לעשות את זה ברכב עם ABS ומינימום 4 כריות אוויר.

לגבי ההערה שלך על המנטות, אני לא אתחיל להכנס אתך פה לריבים למי יש יותר גדול. אתה יודע מה, נצחת, אתה מרוצה? כל הכבוד לך, נתת תשובה מנומקת והוכחת שהגטס יצאה כאשר ידה על העליונה.

ערנוש, גם פאביה, איביזה, יאריס, סיריון, סוויפט וכו' הם לא רכבי פאר, חמודים, קטנים וגם עליהם ניתן לסמוך. בהשוואה אליהם הגטס נופלת בגדול ברוב הסעיפים ולכן ניתן לסכם את הגטס כתור מתחרה נחותה.

ההערה של הקורולה הייתה קשורה אליי, רשמתי בפירוש שגם אני בעברי כ"ילד" חשבתי שקורולה זה פאר היצירה מכיוון שנסיוני היה דל. היום אני מודה בטעות ויכול להגיד בלב שלם שהגזמתי קצת בזמנו. בנוסף רשמתי את ההערה לגבי הפז"מ שלי בפורום לא כהתרברבות אלא בשביל להראות שאדם יכול לשנות את השקפת עולמו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חן, השוותי את הגטס לקליאו ספורט רק בפן של צריכת דלק. אתה מסכים איתי שצריכת דלק של קליאו עם מנוע 2 ליטר צריכה להיות הרבה יותר גרועה משל גטס עם מנוע 1.3 אבל זה לא כך במציאות. מההשוואה הזו ניתן לראות עד כמה המצב בגטס האוטומטית חמור (ולחברה שלי יש את הדגם המופלא עם הקאמשאפט הכפול).

אני בחנתי את הגטס ביחס למתחרות שלה כשעוד הרכב היה בסוכנות. אפילו חברה שלי לשעבר שיש לה רישיון בקושי חצי שנה ובקושי מבינה במכוניות הרגישה שאיכות הנסיעה בגטס נחותה משמעותית ביחס למתחרות שבה נהגנו. וכל זה בשביל מה? בשביל לחסוך 10K ש"ח?

רמי, אתה יוצא בהצהרות ומחלק לאוטו יותר מדיי מחמאות שממש לא מגיעות לו. חבל שאתה מטעה פה אנשים שעלולים לקרוא את זה ובטעות להאמין. איזה בולעת מרחקים מצויינת יכולה להיות הגטס כאשר כבר ב-100 קמ"ש הרכב מרגיש כאילו הולך להגמר לו הסוס? איזה בולעת מרחקים יכול להיות רכב שהנוחות שלו כמעט ולא קיימת? שים לב שיש דברים שאני לא חולק עלייך כמו הפשטות המכאנית, התחזוקה הזולה וכו'. אבל כל זה מתגמד בשניה שמסתכלים על מפרט הבטיחות, מה יעזור לך שחסכת אלף ש"ח במוסך כאשר ביום גשום תמצא את עצמך עם פרונט מעוך בתוך הרכב שלפנייך כי לא היה לך ABS? מה יעזור לך האמינות המופלגת כאשר תפצע את יקירך שישב במושב הנוסע והיה ללא כרית אוויר? נכון שגם במנטה אין לי את מפרט הבטיחות הזה אבל זה גם לא היה מקובל בתקופה הזו (זה כמו שתצפה שיהיה DVD בשברולט שנת 58 ). בנוסף אני נוסע ברכב הזה מבחירה ונהנה מכל רגע וכאשר אני צריך להסיע את יקיריי אני תמיד אעדיף לעשות את זה ברכב עם ABS ומינימום 4 כריות אוויר.

לגבי ההערה שלך על המנטות, אני לא אתחיל להכנס אתך פה לריבים למי יש יותר גדול. אתה יודע מה, נצחת, אתה מרוצה? כל הכבוד לך, נתת תשובה מנומקת והוכחת שהגטס יצאה כאשר ידה על העליונה.

ערנוש, גם פאביה, איביזה, יאריס, סיריון, סוויפט וכו' הם לא רכבי פאר, חמודים, קטנים וגם עליהם ניתן לסמוך. בהשוואה אליהם הגטס נופלת בגדול ברוב הסעיפים ולכן ניתן לסכם את הגטס כתור מתחרה נחותה.

ההערה של הקורולה הייתה קשורה אליי, רשמתי בפירוש שגם אני בעברי כ"ילד" חשבתי שקורולה זה פאר היצירה מכיוון שנסיוני היה דל. היום אני מודה בטעות ויכול להגיד בלב שלם שהגזמתי קצת בזמנו. בנוסף רשמתי את ההערה לגבי הפז"מ שלי בפורום לא כהתרברבות אלא בשביל להראות שאדם יכול לשנות את השקפת עולמו.

 

כתיבה מרובה אינה ערבות לצדקתך,גטס רכב מהאמינים שיש היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשום מקרה לא עדיף מוסך בשום רכב וזו הסיבה לשם הטוב שמלווה את הגטס בכל המובנים ובעיקר באמינות .

 

אם יש סוס עבודה בשוק הרכב הישראלי זה הגטס.העיפו את פיאט לקרשים ללא מאמץ(לא שזה כל כך קשה לעשות זאת).

כנראה שהמחליפה הולכת לקצור הצלחה אדירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד פה לא אמר שהגטס לא אמינה.

היא כן זבל והיא כן זללנית דלק.

אני לא הייתי יכול לחיות עם כזאת אפילו אם הייתי מקבל אותה חינם.

 

לעומתך..לי קשה לחשוב איך מתחילים לחיות בצל המחלות הכרוניות של הקטנות האחרות בשוק הישראלי,אבל אל דאגה העולות החדשות הולכות לעשות בית ספר לכל המתחרות האירופאיות.

 

קשה להתמודד עם עובדות בעיקר כשמדובר בגטס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאול חובבי מוטוריקה ורכב על יונדאי גטס זה קצת כמו לשאול בשלנית על מנה חמה.

רוב האנשים יוכלו את המנה חמה בשעת רעב וגם אם לא יעלה על שפתותיהם חיוך גדול של אושר כנראה שהם יצאו שבעים.

 

על אותו משקל אפשר לשים גם את הגטס. היא אמנם לא מכונית שתגרום לך לחייך כל בוקר, לא מכונית שאבחר לקחת לסיבובי התגרזנות בכבישי הצפון או מכונית שאבחר כדי לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה (למרות שאין הרבה רוחב במקרה שלנו).

אבל בדיוק כמו מנה חמה, בעבור רוב האנשים היא משמשת תחבורה בסיסית סבירה, עושה את כל מה שרכב צריך לעשות בצורה סבירה ובלי שום יומרות.

 

כשסבא שלי, יבדל לחיים ארוכים, חיפש סופר-מיני פשוטה, אמינה וזולה שתחליף את הפולו המזדקנת שלו שהתחילה להעביר יותר שעות במוסך מאשר על הכביש, בחרנו עבורו גטס חדשה. לא תשמעו ממנו מילה אחת רעה על הרכב, הוא מרוצה כמו שלא היה מרוצה מאף רכב אחר שהיה לו בעבר (גולל הפולו, גולף, 205 וטנדרים שונים ומשונים).

הוא לא מחפש תצרוכת דלק מעולה (נוסע מעט קילומטרים בחודש), לא מחפש נוחות נסיעה או פינוקים ושכלולים חשמליים, לא מחפש ריגושים, זינוקים מהירים מהמקום או התנהגות ספורטיבית. עניין של תיאום ציפיות, זה הכל. תנו את המנה חמה לבשלנית ולסטודנט להנדסה שחזר מהרצאה של 6 שעות בחשבון אינפיטיסימלי ובדקו את התגובות. יש לי הרגשה שהסטודנט יאכל בתיאבון בעוד הבשלנית תאכל אתכם מרוב חוסר תיאבון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעומתך..לי קשה לחשוב איך מתחילים לחיות בצל המחלות הכרוניות של הקטנות האחרות בשוק הישראלי,אבל אל דאגה העולות החדשות הולכות לעשות בית ספר לכל המתחרות האירופאיות.

 

קשה להתמודד עם עובדות בעיקר כשמדובר בגטס.

 

בוא ספר לנו איזה מחלות כרוניות יש בקטנות האחרות בארץ? אני לא שמעתי על שום מחלות כרוניות בסיריון, יאריס, מאזדה 2, פאביה, איביזה ושכחתי עוד הרבה. כל אלו שציינתי טובות מהגטס.

 

צביקה,

אני גם אחרי 6 שעות אינפי לא הייתי אוכל מנה חמה ואני לא אומר את זה סתם, עשיתי אינפי לפני לא כ"כ הרבה זמן.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאול חובבי מוטוריקה ורכב על יונדאי גטס זה קצת כמו לשאול בשלנית על מנה חמה.

רוב האנשים יוכלו את המנה חמה בשעת רעב וגם אם לא יעלה על שפתותיהם חיוך גדול של אושר כנראה שהם יצאו שבעים.

 

על אותו משקל אפשר לשים גם את הגטס. היא אמנם לא מכונית שתגרום לך לחייך כל בוקר, לא מכונית שאבחר לקחת לסיבובי התגרזנות בכבישי הצפון או מכונית שאבחר כדי לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה (למרות שאין הרבה רוחב במקרה שלנו).

אבל בדיוק כמו מנה חמה, בעבור רוב האנשים היא משמשת תחבורה בסיסית סבירה, עושה את כל מה שרכב צריך לעשות בצורה סבירה ובלי שום יומרות.

 

כשסבא שלי, יבדל לחיים ארוכים, חיפש סופר-מיני פשוטה, אמינה וזולה שתחליף את הפולו המזדקנת שלו שהתחילה להעביר יותר שעות במוסך מאשר על הכביש, בחרנו עבורו גטס חדשה. לא תשמעו ממנו מילה אחת רעה על הרכב, הוא מרוצה כמו שלא היה מרוצה מאף רכב אחר שהיה לו בעבר (גולל הפולו, גולף, 205 וטנדרים שונים ומשונים).

הוא לא מחפש תצרוכת דלק מעולה (נוסע מעט קילומטרים בחודש), לא מחפש נוחות נסיעה או פינוקים ושכלולים חשמליים, לא מחפש ריגושים, זינוקים מהירים מהמקום או התנהגות ספורטיבית. עניין של תיאום ציפיות, זה הכל. תנו את המנה חמה לבשלנית ולסטודנט להנדסה שחזר מהרצאה של 6 שעות בחשבון אינפיטיסימלי ובדקו את התגובות. יש לי הרגשה שהסטודנט יאכל בתיאבון בעוד הבשלנית תאכל אתכם מרוב חוסר תיאבון.

 

"עניין של תיאום ציפיות, זה הכל"

אהבתי,סבא שלך שיזכה לחיים ארוכים יהודי חכם.כנראה שגם הנכד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו, אין מה להתווכח, כל אחד ודעתו הוא, מה שאני לא מקבל זה את ההתנשאות המגעילה והשחצנות של חלק מהכותבים כאן.

בפורום מיקצועי לשמוע שטויות כמו "צריכה של ספארי", או שזה פורום רציני או שלא. דווקא בפורום כזה הייתי מצפה להתיחסות אובייקטיבית ונטולת דעות קדומות.

להגיד חרא, זבל, זאת התבטאות של ... נו מילא, כל אחד וסגנונו הוא.

 

לעניניינו, ומאחר שהויכוח פה פגע אישית ממש בחלק מהכותבים ומזמן יצא מההקשר המקורי של צריכת דלק ומתמקד באיכויותיה ותכונותיה של יונדאי גטס 2003 אשמח לשמוע על מתחרותיה בשנה זו (ועוד פעם, היא לא מבריקה, אבל ממש לא גרועה),

תקנו אותי אם אני טועה:

מאזדה 2 - לא קיימת

סוויפט - ב2003 היה יורוסוויפט (אם בכלל) , לא? לא הדגם החדש.

יאריס - מצווינת - רק תראו לי אחת 2003 ב 25 אש"ח.

פאביה - יכול להיות שטובה, אבל היתה קטנה ואפרורית מאד כמדומני בדגם הקודם (גם מוניטין האמינות אינו של השנים האחרונות)

ויש כמובן איביזה, וקליאו, ו206, שטובות הרבה יותר ברוב הסעיפים, אך היונדאי זולה מהן, פשוטה יותר לאחזקה, ולדעתי

נותנת תמורה טובה למחיר כל עוד יודעים מה לצפות ממנה.

 

אני מסכים שדגם הGLF ששירת בחברות ליסינג והשכרה , מחפיר מבחינת אביזרי בטיחות. היו גם GLS להזכירכם.

בסופו של דבר, באותן שנים עד לפני שנתיים שלוש, היבואן צחק כל הדרך לבנק. היום יש מתחרות מודרניות יותר, וגם הגטס הגיע לסוף דרכה.

אני מאותו עדר של מאות אלפים שמעדיף להכיר את המוסכניק שלו רק בארועים משפחתיים, ובפעם בשנה לטיפול.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מאותם אנשים שלא הקשיבו לשמועות, קנו איביזה (ספורט 2003), היו במוסך לטיפולים בלבד פלוס פעם נוספת כשנגמר המצבר אבל נהנו מרכב ברמה הרבה יותר גבוהה מכל הבחינות.

גם אם הייתי צריך להיות במוסך פעם-פעמיים נוספות בשנה, זה עדיין היה שווה את זה כדי בשאר השנה להנות מרכב הרבה יותר טוב.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מאותם אנשים שלא הקשיבו לשמועות, קנו איביזה (ספורט 2003), היו במוסך לטיפולים בלבד פלוס פעם נוספת כשנגמר המצבר אבל נהנו מרכב ברמה הרבה יותר גבוהה מכל הבחינות.

גם אם הייתי צריך להיות במוסך פעם-פעמיים נוספות בשנה, זה עדיין היה שווה את זה כדי בשאר השנה להנות מרכב הרבה יותר טוב.

 

איביזה ?

בדרכי עפר למשל ? יכולה ?

בתנאי חום קשים בנגב בתרגילים צבאיים עם אבק רב, יכולה ?

תשכח מזה..לא מגיע לקרסוליים של הגטס בעמידות.

גירזונים ותחרויות ? לא זאת הפואנטה.

בקיצור,צא ולמד יותר על הגטס.ותשוב אלינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערן, עד כמה היא היית זולה מהם? פה בדיוק קבור הכלב. אני בשנת 2008 עשיתי סקר שוק בכל הקומפקטיות והגטס הייתה כולה 10K ש"ח יותר זולה, לפי דעתי זה לא סכום שמצדיק כזו ירידה ברמה. אם לא היה הסכום נמצא בכיסי אני אפילו הייתי יורד שנה שנתיים לרכב משומש רק כדי לא לקנות את הגטס. אם אנחנו מדברים על משומשת אז הפער עוד יותר מתקזז כי לוי יצחק שוחט את האירופאיות. בקיצור, לא משנה מאיפה תסתכל על זה הגטס תמיד הייתה רכב נחות ומי שבחר בו פשוט הראה שיותר חשוב לו שהרכב שלו יהיה חדש יותר ולא אכפת לו שהוא יהיה פחות בטוח, פחות איכותי וכו'.

 

רמי, התגובות שלך פחות מגוחכות. טוב שלא יצאת בהצהרה שהצלחת לצלוח את הכנרת לרוחבה עם הגטס. אני קפצתי עם הקורולה שלי 4 גלגלים באוויר והאוטו המשיך לסוע כאילו כלום לא קרה, זה אומר שיש לקורולה עתיד כתור רחפת?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"עניין של תיאום ציפיות, זה הכל"

אהבתי,סבא שלך שיזכה לחיים ארוכים יהודי חכם.כנראה שגם הנכד.

זה לא עניין של תאום ציפיות,העניין הוא הקרבה של הרבה פרמטרים חשובים, כמו בטיחות,נוחות וצריכת דלק

הכל לטובת אמינות, (בכוונה לא התייחסתי להתנהגות כביש כי סביר להניח שזה לא יעניין את הרוכשים)

כל זה הופך את הגטס לבינונית, גם לא דרך עיניים של חובב רכב.

אתה הוא זה שצריך לפקוח עיניים כאן ולא שאר הכותבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...