Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז כעבור חודש מפרסום ההודעה אני יכול להגיד דבר אחד.

 

אפשר להגיד בלב שלם שהקנייה טובה !

ירדתי עם הרכב לאילת 5 באוטו (אנחנו צעירים חחח ) ומזגן

בממוצע לקח 150 לכל צד מאשדוד.

חיושב דלק הינו 1-13.6

 

נסעתי עם הרכב לכינרת 5 ברכב ומזגן

 

חיושב דלק הינו 1-13.2

 

יש להדגיש שאני לא יורד ממהירות ה110

 

בקשר להרגשת ההנה שלי ברכב אז ככה, אמינות אין מה להגיד , נוחות גם לא כל כך רע כמו שאמרו .

היינו 5 אנשים ברכב והיה סבבה .

ובקשר להרגשת הביטחון הרכב יושב די טוב על הכביש, אל תשתוללו והכל יהיה בסדר.

 

בכל אופן אני מאמין שסגרתי לכמה אנשים פה פינות.

פורסם

צריכה דלק כזו למכונית כזו, ועוד ידנית, היא גבוהה. אולי מאוד.

אם אני עדיין זוכר משהו בגילי המופלג, לפני 10 שנים ZX 1.6 ידנית עשתה משהו כמו 13-14 קמ לליטרבחוץ ובעיר 1:11.

בימים האחרונים אני נוסע ב-I20 (למוקירי זיכרי - זה מה שנתנו בינתיים) ומחשב הפירוטכניקה מראה צריכה של 1:11.5 כאשר חצי מהנסיעות הן בעיר וחצי בחוץ. עם סניק 1.6 היתה צריכה קצת יותר חסכונית, לפי מחשב הדרך, וזה לפני שקלול הגובה והמשקל.

אולי אני מרחף, אבל כל קשר בין ההגה לנהג לא קיים ב-I20. רכות היא לפעמים בלתי נסבלת. אבל השאר חביב ונראה טוב.

 

יפה לך להתלהב בחור, אני בטוח שהאוטו שלך הכי הכי בעולם, אבל עוד תתנסה קצת במכוניות ובנהיגה כדי לקבוע דעה על איכויות.

ילה גבר בא נראה! מר +1

×
×
  • תוכן חדש...