Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבה מעניינת על הקשר בין מהירות ותאונות.


אלעד
שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי הגרמנים,בנוסף לשתיות הנהדרות שלהם על האוטובנים התרבות ותרבות נהיגה שם שונות לחלוטין,שם אם אסור לסוע יותר מX קמ"ש אף אחד לא נוסע.כי הרשיון נשלל במהירות ואף אחד לא רוצה לאבד את הרשיון נהיגה שלו,ואנשים יותר תרבותיים מישראלים(אני מדבר על העדר האפור לא נכנס לפרטי הפרטים).לכן לצערי בארץ אנחנו חייבים מגבלות כאלה למרות טיפשותם מה שכן,המשטרה צריכה להפסיק לרדוף אחרי אותם נהגים "פרועים" ולא להשקיע לשם את כול משאביהם אלה להפנות אותם לדברים אחרים.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דווקא אני לא ממהרת לרדת על מי שהציב את תמרורי המהירות: מניסיוני הלא רב, אבל בכל זאת, בכבישים רבים אני מוצאת את עצמי מגיעה לבד בדיוק למהירות המותרת (בגלל עיקולים, שדה ראיה מוגבל או סיבות אחרות), חוץ מהעובדה שאני משתדלת מאוד להצמד להוראות התמרורים.

 

למרות זאת, אין ספק שיש פה ושם מקרי טמטום מוחלט אשר שמים ללעג את התמרורים ואת מי שהציב אותם ומרגילים את הנהגים להתעלם מההוראות:

 

בנסיעתי האחרונה לאילת, ספרתי יותר מ-10 קטעים של עבודות בכביש בהם הגבילו את המהירות לבין 70 קמ"ש ל-40(!) קמ"ש, וזה באמצע כביש בן שני נתיבים בלבד, לא מואר ומסוכן באופן כללי גם ללא ההגבלה הבלתי מוצדקת הזו. מובן שגם אני נסעתי שם במהירות גבוהה מהרשומה על התמרור.

 

בכביש בין מעלה אדומים לירושלים (שכולו ירידה אחת ארוכה) ברוב הכביש המגבלה היא ל-80 קמ"ש (וזו באמת המהירות המקסימאלית בה יש לנהג השליטה המירבית באוטו בהתחשב בעיקולים ועומס בכביש) ופתאום ממש באמצע מופיעה הגבלה חדשה - 50 קמ"ש. לא ברור למה וגם איך אפשר בכלל לעמוד בזה מבלי לשחוק טוטאלית את הבלמים והצמיגים...

 

גם בכביש 6 ראיתי דוגמאות כאלה בקטעי עבודות בכביש.

 

עדיף היה שכאן היו סומכים יותר על האינסטינקטים של הנהגים עצמם שיאטו שעת הצורך.

 

לגבי הכבישים המהירים, אני מסכימה עם מי שאמר שלא משנה באיזו מהירות נוסעים, עדיין תמיד יהיו מי שיעקפו אותך. אני נוסעת בדרך כלל על 90 קמ"ש בנתיב הימני ועוקפים אותי עשרות. עדיין, יש מקרים קיצוניים:

 

לפני כשבועיים נסעתי מנתניה לת"א במונית שירות בנתיב המרכזי. בנתיב מימיננו טס רכב שחור כלשהו (הוא עבר אותנו במהירות כזו שאי אפשר היה להבין בכלל מהו). מהירותו הייתה כזאת שההדף הורגש היטב בתוך המונית. מה היה קורה לדו-גלגלי אם כזה "מטוס" עובר אותו משמאלו?

 

"נהגים" כאלה אמורים להיות קודם כל יעדה של משטרת ישראל ואותם יש להוריד מהכביש לאלתר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת, אם המשטרה היתה מתעסקת בללכוד עברייני מהירות בתוך העיר הייתי מברך על זה. כל עוד הם תופסים אותם רק בכביש המהיר אני מקלל וימשיך לקלל אותם (וזה לא רק אני).

מתי המשטרה תתמקד בלעשות משהו לטובת הציבור ולא לטובת המדינה (רגע, זה לא אמור להיות אותו צד? כנראה שזה רק 'אמור' להיות :evil:).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעתי האחרונה לאילת, ספרתי יותר מ-10 קטעים של עבודות בכביש בהם הגבילו את המהירות לבין 70 קמ"ש ל-40(!) קמ"ש, וזה באמצע כביש בן שני נתיבים בלבד, לא מואר ומסוכן באופן כללי גם ללא ההגבלה הבלתי מוצדקת הזו. מובן שגם אני נסעתי שם במהירות גבוהה מהרשומה על התמרור.

שימי לב שבהרבה אתרי עבודה התמרור לא מוצב כחוק: לפעמים מצדו האחד של הכביש בלבד (כביש 5 בכמה מקומות), לפעמים מוצב ישירות אחריו תמרור ישן שמורה על המהירות הישנה (בכביש 6 למשל, שם מוצג תמרור המורה על מהירות מירבית של 110 קמ"ש בתוך תמרור צהוב גדול מיד לאחר תמרור של 70). כמו כן, התמרורים האלה תקפים עד מפגש הדרכים הקרוב (אלא אם כן מדובר בדרך מהירה - כבישים 6, 1 ו-3 נאמר לי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכביש בין מעלה אדומים לירושלים (שכולו ירידה אחת ארוכה) ברוב הכביש המגבלה היא ל-80 קמ"ש (וזו באמת המהירות המקסימאלית בה יש לנהג השליטה המירבית באוטו בהתחשב בעיקולים ועומס בכביש) ופתאום ממש באמצע מופיעה הגבלה חדשה - 50 קמ"ש. לא ברור למה וגם איך אפשר בכלל לעמוד בזה מבלי לשחוק טוטאלית את הבלמים והצמיגים...

 

לפני כשבועיים נסעתי מנתניה לת"א במונית שירות בנתיב המרכזי. בנתיב מימיננו טס רכב שחור כלשהו (הוא עבר אותנו במהירות כזו שאי אפשר היה להבין בכלל מהו). מהירותו הייתה כזאת שההדף הורגש היטב בתוך המונית. מה היה קורה לדו-גלגלי אם כזה "מטוס" עובר אותו משמאלו?

 

היי ליהי,

אין קשר בין הגבלת המהירות לבין שחיקת המכונית, הבלמים או הצמיגים. צריך לדעת לרדת נכון את הירידות (כמו שצריך גם לדעת לעלות נכון בעליות) ואז השחיקה למכונית היא אפסית. המספר האבסולוטי שרשום על מד המהירות אינו רלוונטי.

 

בקשר לנסיעה במונית -

ברור לחלוטין שאני נגד עקיפות מסוכנות, עקיפות בהפרשי מהירות גדולה, ובדרך כלל מעדיף לא לעקוף מימין אלא אם אין ברירה אחרת.

יחד עם זאת, אם אני צריך לחפש את הסיבה לכך שאותו רכב עקף אתכם מימין בצורה מפחידה אז כנראה שלנה המונית שלך היה חלק בכך. אילו היה שומר על הימין כראוי, יתכן ונהג הרכב העוקף היה יכול להימנע ממעבר קרוב אליכם שכנראה נבע מחיתוך בין הנתיבים (שגם אותו אני מגנה). ואם יחד עם נהג המונית גם שאר הנהגים היו שומרים על הימין כראוי, ייתכן ואותו נהג עוקף לא היה נדרש לנהוג מהר משום שהכביש היה פנוי יותר ונסיעתו לא היתה מתעכבת כל הזמן מאחורי נהגים מעכבים.

 

אני לא קובע שזה מה שקרה, אני רק מציע חומר נוסף למחשבה.

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי, אלה שמתנחלים בנתיב האמצעי, היכן שישנו, הם הסיוט הכי גדול. ברוב המקרים הם הכי איטיים בכביש (העובדה שיש להם נתיב נוסף משני הצדדים נותנת להם תחושת בטחון כנראה) ואף פעם אי אפשר לדעת באמת למה לצפות מהם (יחזרו לימין? יישארו בנתיב? יעברו פתאום שמאלה?) וכתוצאה מכך להחליט איך לעקוף אותם.

אם אני מעוניין להיות שומר חוק, הנוסע בימין, הם גם מחייבים אותי לעבור שני נתיבים שמאלה בזמן קצר כדי לעקוף אותם, מה שאף פעם לא מוסיף בריאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המצב בו כל או כמעט כל הנהגים נוהגים מעבר למהירות החוקית רצוי מצידה של המשטרה

1) תמיד ניתן להפיק דוח"ת ולהראות שמצעים פעילות מונעת (מונעת מה? לא יודע)

2) תמיד יש את מי להאשים בתאונה

 

זה לא נשמע לי סוד גדול שכמעט כל נהג בכמעט כל נסיעה עובר על המהירות המותרת אם זה המצב זה כי משהוא רוצה את זה ככה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחד עם זאת, אם אני צריך לחפש את הסיבה לכך שאותו רכב עקף אתכם מימין בצורה מפחידה אז כנראה שלנה המונית שלך היה חלק בכך.

אם צריך לחפש סיבה לכל מצב שמעורבת בו מונית, כנראה שלנהג המונית חלק בכך. :x

פרנסה שאינה מכבדת את בעליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטטיסטיקה,דמגוגיה וקצת תהיות שלי.

 

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק" אומר: "מחקרים בכל העולם מראים ש- 30% מהתאונות הקטלניות נגרמו בשל מהירות גבוה"...

האמנם?

ד"ר משה בקר אומר: מהירות מחמירה תוצאות של תאונות... נהיגה במהירות מופרזת מעל לחוק אחראית לכ-2% בלבד מהתאונות"...

 

שמואל אבואב לא מנסה להסביר שהמהירות גרמה לתאונה להיות קטלנית,אלא נותן לחשוב שהמהירות אחראית לעצם התאונה.

 

ואני תוהה לגבי הכבישים שאני מכיר מצויין :פוריה -צומת כנרת ,צומת כנרת - צומת צמח.

המהירות הממוצעת שנמדדה שם היא כ-107 קמ"ש!

מי שמכיר את שני הכבישים הנ"ל יודע שצריך להיות שומאכר ולנהוג בSTI/EVO כדי להגיע למהירותממוצעת כזאת.

אני תוהה לגבי התוקף של כל המחקר ולו רק בגלל שני הקטעים האמורים, אלא אם מדובר בחישובים ומדידות שנשגבים מבינתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטטיסטיקה זה מדע שצריך בו ידע מקצועי רב ויכולת להציג שאלות נכונות ולדעת לנתח את התשובות מהשאלות בצורה נכונה.

 

לכולם מוכרת השאלה " בחדר אחד 9 נשים אחת מהן בלבד בהריון חודש תשיעי. מה הממוצע?

 

התשובה הלא כל כך מפתיעה היא תשע נשים כל אחת מהן בחודש הראשון להריונה

 

וכמו שאמרו רבים וטובים "מדבר שקר תרחק"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק" אומר: "מחקרים בכל העולם מראים ש- 30% מהתאונות הקטלניות נגרמו בשל מהירות גבוה"...

האמנם?

ד"ר משה בקר אומר: מהירות מחמירה תוצאות של תאונות... נהיגה במהירות מופרזת מעל לחוק אחראית לכ-2% בלבד מהתאונות"...

כמה מהתאונות קטלניות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק" אומר: "מחקרים בכל העולם מראים ש- 30% מהתאונות הקטלניות נגרמו בשל מהירות גבוה"...

האמנם?

בקשר לאחוזים הוא קצת לא דייק. 100% מתאונות דרכים בין כלי רכב בגלל מהירות. אילו מהירות כל כלי רכב הייתה 0, לא היו תאונות בין כלי רכב. נהגים אשמים בהכל (איך לא?), אילו כולם לא היו נוהגים, אף אחד לא היה מעורב בתאונת דרכים בין כלי רכב.

תשתית כבישים? מעולה! הרי אם לא היו משתמשים בכבישים, גם לא היו תאונות. הפתרון האולטימטיבי - לא?

בוא נחזור לתקופת האבן. :evil:

במקום לעשות משהו מועיל במחלמה נגד תאונות דרכים, כגון בניית תשתית נורמאלית ואכיפה של עבירות מסוכנות עוסקים בפילפוליסטיקה. למה? זה זול ופופולארי. בינתים כל אחד בכבישים נוהג איך שבא לו ואת עבריינים הכי "מסוכנים" כמובן תופסים בלי סוף על עבירות מהירות, שינוי מבנה ברכב [פילטר פתוח, אגזוז זרימה חופשית (בגלל שלאוזני מישהו רעש נשמע לא סביר במקום למדוד עוצמת רעש ושתיהיה תקנה כמה מותר וכמה אסור), סאן רוף מקורי שלא רשום ברישיון הרכב בגלל עבודה טובה של משרד התחבורה, צמיגים רחבים, קסנון (למרות שיש קיטים איכותיים ולא מסנוורים) ועוד].

 

בקיצר, בינתיים גורל הנהגים בידי הנהגים עצמם וכל אחד מנסה לשרוד בכבישים האלה איך שיכול.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הנתונים החכמים של המגיבים פה לפני לא לוקחים בחשבון 2 דברים:

1. המדינה שמה קצוץ על תשתיות ונוטה להזניח אותם עד לרמה פושעת.

2. המדינה מתייחסת למשטרה כאל זרוע נוספת של מס הכנסה, הבנה של הנקודה הזו פוטרת הרבה תהיות..

 

האמת המרה היא שמדינת ישראל , מעבר לסיסמאות נדושות לא באמת עושה משהו, חוץ מלרדוף את הנהגים הממהרים בדרכים.

אז יש כבישים אדומים , אף אחד לא מנסה לשפר את התשתיות שם על מנת להוריד את כמות ההרוגים (כביש 65 בצפון דוגמא טובה).

 

המדינה לא עושה דבר בתחום החינוך ולימוד הנהיגה, בקיצור מאפס מאופס של השקעה מצפים להרים וגבעות.

אז ימשיכו עם הפרסומות המצחיקות בגל"צ וברשת ב ההופכות את המהירות לאם כל עבירת תנועה, וימשיכו עם הדמוניזציה הבלתי נגמרת בחדשות 8 עם מארבי מסוק ושוטרים מחופשים לפצועים..

זו יכולתה של משטרת התנועה ומדינת ישראל, ולנהגים.., זה הזמן להצטייד בבלינדר..:evil:

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין הנסיעה על הנת"צ, אי שמירת מרחק וכיו"ב - הרי שזה (בין היתר) פועל יוצא של מדיניות האכיפה העקומה של המשטרה.

חלק גדול מהאנשים בטוחים שהם נהגים שומרי חוק וזהירים, רק בזכות זה שהם לא נוסעים (יחסית) מהר. אחרי שנים של שטיפת מוח - זו העבירה היחידה שנראית להם מסוכנת. זה שהם לא יודעים מה זה לתת זכות קדימה, לשמור מרחק, לשמור על הימין או לשמור על הנתיב - לא נראה להם מסוכן בכלל.

 

 

מסכים מאוד עם מה שאמרת פה. אנשים מופמפמים עם הסכנה של המהירות ושוכחים מכל השאר. זה פשוט נכון

 

יואב

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...