Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחממות פיאט אונו 94


bokla
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

רכב שקיבלתי מאמא שלי לפני חודש

לפני שנה היה ערבוב של מים ושמן טופל עם תוסף שפתר את הבעייה

אני יודע שזה עיניין של זמן עד שזה יחזור אבל כרגע לא נראה לי שזה קשור

הרכב לא התחמם תמיד היה על טמפרטורת עבודה רק ברמזורים היה עולה לאמצע השעון אבל אני יודע שזה תקין

 

היו במערכת קירור מים רגילים

לפני שלושה ימים החלפתי למים ירוקים ומאז התחילה הבעייה

הוא לא מתחמם נעבר למותר אבל הוא צריך להיות יותר נמוך

מיד אחרי שהחלפתי מים זה התחיל

יום אחר כך החלפתי גם טרמוסטט והמנוע מתחמם יותר

 

בוצע ניקוז אוויר מההוונטיל שליד פקק המילוי

ולחיצות על הצינורות של הרדיאטור

 

לא נראה לי שהרדיאטור סתום מפני ששתפתי אותו טוב אבל אני לא שולל לגמרי

 

האם יכול להיות שזה קשור לאוויר במעגל של החימום הפנימימ של הרכב הרדיאטור הקטן

??????????? צריך לנקז שם גם אוויר ????????????????????

 

אשמח לתגובות ורעיונות

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

נתקלתי באותה בעיה ב205 (94 1.4) שקניתי אותה בדקתי את הרכב והוא לא התחמם גם כאשר המזגן עובד החלפתי למים ירוקים

האוויר נוקז ומאז הרכב מתחמם (לפעמים ובעיקר שהמזגן עובד) אז אני גם מחפש פתרון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת הוא לא מתחמם מעבר למותר?

הוא מתחמם מעבר לחצי?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא מתחמם מעבר לחצי אבל הוא מתחמם יותר מקודם והמאוורר מופעל יותר

 

מהכרתי את הרכב כבר 10 שנים

 

ברגע שנעמדים איתו במקום המחוג עולה לאמצע מהר שזה תקין

 

וכאשר מתחילים בנסעיה בכביש פתוח הוא יורד ממש מהר לפס הגדול הראשון מע 60 מעלות שזאת טמפ העבודה הרצויה

 

דיברתי עם מכונאי שאמר לי שזה בסדר ויכול להיות שהטמוסטט ששמתי הוא בעל טמפ פתיחה גבוהה יותר וכל עוד הוא לא עובר את החצי אין שום בעייה

 

אבל אני עדיין לא שלם ואמשיך לבדוק

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי במקרה הזה שום תוסף /טיפול לא יעזור זולת פירוק ראש המנוע ושיפוצו היסודי או החלפת מנוע.

ערבוב מים ושמן מצביעים ב 99.9% על פריצת אטם ראש המנוע ויש להרים ראש,לשלוח לחרט את הבלוק לבדיקה ולראות אם שווה להשקיע כיוון שנסיעה במצב כזה לאורך זמן גורמת בד"כ לנזק גדול יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...