Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצע לי המונובלוק של לייטינג אודיו ה-350rms

האם מונו כזה יכול להרים את ה-cvr שרכשתי?

וכללי חוות דעת על מונו זה .

האם הוא שווה את המחיר שהציעו לי (600 ש"ח)

 

הציעו לי גם יותר נכון חבר הציע לי מונו של הייפוניקס טיטן

הוא טוען שהוא 500 rms

אבל לפי בדיקה שעשיתי הוא 500 watt ו350rms

מחירו הוא 1000 והוא נפתח מהקרטון לפני שבוע לערך (חדש עולה 1800)

 

הקטע ש1000 יושב עלי קצת כבד עכשיו..

האם כדאי לקחת את הלייטינג אודיו או לחכות איזה שבוע שבועיים ולהביא את ההייפוניקס.

 

תודה רבה לעוזרים..

 

על הדרך אשאל עוד שאלה שפתחתי עליה אשכול ולא ענו לי עליה , יכול להיות שפה יותר ישימו לב..

 

מה ההבדל אם אני מחבר 3 rca או 2 rca

יש הבדל באיכות ? בעוצמה? במה עוד יש הבדל.

 

כל הקטע שאני מחבר 3 סטים של rca , יוצאים לי רעשי מנוע ואלטרנטור דרך הרמקולים

ושאני מוציא אחד ועובד רק על2 rca לא עושה רעשים כלל וכלל

פורסם

כדאי לך להמתין מעט לחסוך עוד כמה שקלים וכבר לקנות מגבר מונו טיפה יותר איכותי וטוב (משומש) אך עם הספקים גבוהים יותר ויוכל לתת לך מענה לשדרוג עתידי של הסאב.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם
כדאי לך להמתין מעט לחסוך עוד כמה שקלים וכבר לקנות מגבר מונו טיפה יותר איכותי וטוב (משומש) אך עם הספקים גבוהים יותר ויוכל לתת לך מענה לשדרוג עתידי של הסאב.

הסאב לא יוחלף בזמן הקרוב ואני מאמין שגם לא הרחוק...אני דיי מבסוט ממנו.

 

עוד תשובות יעזרו נורא.

פורסם

הלייטינג אודיו נותן תמורה לא רעה בכלל, לדעתי הוא עדיף על ה היפוניקס טיטן, בהיפוניקס עדיף את סדרת הברוטוס.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם
הלייטינג אודיו נותן תמורה לא רעה בכלל, לדעתי הוא עדיף על ה היפוניקס טיטן, בהיפוניקס עדיף את סדרת הברוטוס.

הברוטוס זה סדרה גבוהה יותר לא?

שוב אני מזכיר את הכיס הכלכלי כרגע..

פורסם
הייתי לוקח את ההיפוניקס,

במונואים הם דווקא סבבה לגמרי

 

ידוע אולי אם יש למונו הזה שלט לשליטה על עוצמת הבאס?

 

ואם יש למישהו תשובה לשאלה השנייה ששאלתי בכלל אני ישמח

פורסם

תשובה לשאלה השנייה שלך .

2 RCA מחברים כשיש סאב וקדמיים 3 RCA מחברים כשיש קדמיים אחוריים וסאב

מכאן אתה מבין שכל מקום מקבל RCA משלו ככה שיהיה אפשר לשלוט עליו דרך הHU (במידה ויש לך 3 יציאות ולא 2 או 1)

אם יש לך יציאה אחת או 2 בHU אז צריך מפצלים ואז אי אפשר לשלוט על כיוונים ספציפיים כי אז למשל אם יש לך 2 יציאות אחד מהיציאות תתחבר לקדמיים ואחוריים ויציאה שנייה תתחבר לסאב . ככה שהכיוונים יהיו רק דרך המגבר לכל צד בנפרד . (לא נוח בשביל לכוון צריך ללכת לבאגז למגבר .

פורסם
תשובה לשאלה השנייה שלך .

2 RCA מחברים כשיש סאב וקדמיים 3 RCA מחברים כשיש קדמיים אחוריים וסאב

מכאן אתה מבין שכל מקום מקבל RCA משלו ככה שיהיה אפשר לשלוט עליו דרך הHU (במידה ויש לך 3 יציאות ולא 2 או 1)

אם יש לך יציאה אחת או 2 בHU אז צריך מפצלים ואז אי אפשר לשלוט על כיוונים ספציפיים כי אז למשל אם יש לך 2 יציאות אחד מהיציאות תתחבר לקדמיים ואחוריים ויציאה שנייה תתחבר לסאב . ככה שהכיוונים יהיו רק דרך המגבר לכל צד בנפרד . (לא נוח בשביל לכוון צריך ללכת לבאגז למגבר .

 

הבנתי בערך , אז לפי מה שהבנתי ממך אין כל כך קשר לעוצמה אם כי לאיכות יש קשר מכיוון שיש יותר אפשרויות כיוון אני צודק? כי שאני מחבר את השלישי אני מרגיש ששומעים יותר חזק ויותר איכותי והדפיקה עצמה של הסאב יותר חזקה בהרבה אבל רעשי האלטרנטור יכולים לחרפן אותי

×
×
  • תוכן חדש...