Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כרטיס מסך forsa geforce 9500GT 1GB - המלצות ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע בעד ונגד כרטיס המסך הזה forsa geforce 9500GT 1GB.

 

האם יש אפשרויות יותר טובות באותו סדר גודל של מחיר ?

פורסם

הכרטיס דיי חלש, GTA4 הוא לא ממש יריץ לך.. 9600gt זה המינימום למשחקים.

 

אלא אם כן אתה רוצה את הכרטיס לשימושים של סרטים/אפקטים של מערכות הפעלה/תוכנות תלת מימד פשוטות אז הוא יספיק כנראה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
אשמח לשמוע בעד ונגד כרטיס המסך הזה forsa geforce 9500GT 1GB.

 

האם יש אפשרויות יותר טובות באותו סדר גודל של מחיר ?

 

למה הוא אמור לשמש אותך משחקים מולטימדיה מה?

אם למשחקים חדשים וכבדים אז הוא ללא ספק חלש.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

מה ההבדל בין ati4670 ל-ati4680 ובין geforce9600 ל-geforce9800 ואיך באיזה סדר הייתם מסדרים אותם (מיון).

 

אני מעוניין המערכת שאמורה להריץ משחקים חדשים על מסך OCR17 ובעלות נמוכה יחסית. בעתיד בטח המסך יוחלף ל-lcd19 רגיל (לא רחב).

 

כך שבעיקר נדרש שהמערכת תעבוד ולא בהכרח שתעשה wow ... האם ה-9500 יעשה את העבודה או שעדיין עדיף אחד מהיותר יקרים ?

פורסם

ה4870 שולט!

840 שקלים חדשים בשבילו...

ממליץ בחום.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

9500 הוא כרטיס שנחשב חלש ולא מוצלח במיוחד יחסית לתמחור שלו.

אל תיתן לעובדה שיש לו גיגה זיכרון לבלבל אותך - זה מיותר , יקר ולא מהווה שום יתרון בביצועים.

הרבה זיכרון על כרטיס חזק עוזר ברזולוציות גבוהות מאוד - ובמקרה הזה גם הכרטיס לא חזק וגם הרזולוציות לא יהיו גבוהות.

 

כדי לענות לך בצורה רצינית - מה התקציב שלך?

יש כמה וכמה כרטיסי מסך מומלצים אבל הם מתחלקים לתקציבים שונים , אם נדע מה התקציב שלך - נוכל להמליץ לך על הכרטיס שיתן לך את המקסימום ביצועים לכסף בהתאם לתנאים שפירטת.

 

כמו כן - מומלץ לך לספר לנו - על איזה מחשב זה הולך לשבת.

(מעבד וזיכרון בתור מינימום - יכול ליהיות כדאי לך להשקיע חלק מהכסף בכרטיס מסך , וחלק בזיכרון , או שעדיף אפילו לא לשדרג כי אין טעם...)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
9500 כמו כן - מומלץ לך לספר לנו - על איזה מחשב זה הולך לשבת.

(מעבד וזיכרון בתור מינימום - יכול ליהיות כדאי לך להשקיע חלק מהכסף בכרטיס מסך , וחלק בזיכרון , או שעדיף אפילו לא לשדרג כי אין טעם...)

 

ליביו

 

אין עדיין הגדרת קונפיגורציה סופית אבל מכיוון שהתקציב הוא בין 2000 ל-2400 שח הרי שמדובר על מעבד 7400 ו-4 ג'יגה זכרון.

 

שוב שים לב שמדובר על מסך 17 או גג 19 אינץ

פורסם

במקום 7200 תקנה 5200 ואת ה300 שקל הפרש תשקיע בכרטיס מסך הרבה יותר נורמלי (לפחות 9800, שתהנה ממנו)

מעבד חזק יותר וכרטיס מסך מעפן לא יתנו לך כלום, פשוט אין סיבה לקנות ככה. לעומת זאת מעבד נחמד (ההפרש בכלל לא כזה גדול) וכרטיס מסך מעל הממוצע- תוכל לשחק בכל משחק שקיים כרגע על ההגדרות הכי גבוהות כמעט.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

ליאור - זה כבר לא ממש נכון לשחק בכל המשחקים במילים מעטות.

גם בכרטיסי מסך אתה לא מעודכן כ"כ - כדאי לך להעיף מבט על הסקירות האחרונות של TOMS לדוגמא או בNEOSEEKER - ה4770 החדש לדוגמא שנסקר לפני יום יומיים , או ה250GTX - שניהם כרגע זולים מה9800 ומציגים נתונים עדיפים.

 

לפותח השרשור - כדאי לך לחכות איזה שבוע שבועיים בקניית הכרטיס מסך לפחות.

יצא ATI 4770 - כרטיס בסביבות ה500 ש"ח שיותר חזק מ9800 , במחיר מצוין שיתן לך לשחק בכל מה שבא לך בלי שהכרטיס מסך יהיה זה שמעקב אותך ברזולוציות האלו (ואפילו אם תשדרג את המסך קצת) ולא יהיה יקר יחסית או יותר מדי למפרט.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפותח השרשור - כדאי לך לחכות איזה שבוע שבועיים בקניית הכרטיס מסך לפחות.

יצא ATI 4770 - כרטיס בסביבות ה500 ש"ח שיותר חזק מ9800 , במחיר מצוין שיתן לך לשחק בכל מה שבא לך בלי שהכרטיס מסך יהיה זה שמעקב אותך ברזולוציות האלו (ואפילו אם תשדרג את המסך קצת) ולא יהיה יקר יחסית או יותר מדי למפרט.

ליביו

 

תודה !!!

×
×
  • תוכן חדש...