Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי כרגע ג'ילדה זמינה ואני רוצה לשטוף את הרכב,

לאחר השטיפה ( שאגב הבנתי שאפשר לבצע עם שמפו רגיל לשיער? )

 

על מנת לייבש את הרכב שלא ישארו סימנים הבנתי שצריך ג'ילדה ( העור צבי ) - ראשית מה מחירה?

וכמו שאמרתי אין לי כרגע - יש משהו שיכול להיות כתחליף שאיתו אני ייבש את הרכב? ( אולי סמרטוט יבש כזה מרובע? )

 

שאלה נוספת: את השמשות איך כדי לנקות מבפנים? - סמרטוט לח? ספוג במים?

 

עוד שאלה: כאשר אני מבצע ווקס לרכב חייב רק לאחר שטיפה של הרכב? או שאפשר באקראיות על אוטו ייבש? ( או להרטיבו קלות לפני כן)

 

אשמח שתעזרו לי בנושא, קראתי את כל המאמרים בנושאים הללו בפורום אבל חשוב לי להיות בטוח.

 

תודה מראש לעוזרים

פורסם

לא חייבים ג'ילדה מעור צבי, ישנם מטליות פשוטות להשגה בכל סופר, של ניקול - מיקרופייבר שעושות את העבודה מעולה!

גם הרבה יותר זולות מג'ילדה ייעודית.

 

ווקס עושים לרכב נקי לאחר שעבר שטיפה, אין טעם לעשות על אוטו יבש שנראה נקי, כי הוא לא, אתה תמרח את הלכלוך על האוטו ובזה לא עשית דבר.

 

שמשות מנקים עם סמרטוט וחומר לניקוי חלונות, אחר כך עם סמרטוט יבש (שוב מטליות של ניקול).

 

לא הייתי שוטף את הרכב עם שמפו רגיל, אולי עם הד&שולדרס. ;)

 

פשוט וקל.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הדרכים הכי טובות הן:

 

א. העיתון של יום שישי - יש הרבה נייר;

ב. מטלית מיקרופייבר;

ג. מגבון כותנה (לא של התינוקות, זה בא ביריעת בד, שממנה חותכים).

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
לא הייתי שוטף את הרכב עם שמפו רגיל, אולי עם הד&שולדרס. ;)

אתה לא יודע שאם משתמשים בשמפו נגד קשקשים על רכב שאין לו קשקשים זה יגרום לו לקשקשים? :shock:

פורסם
לא חייבים ג'ילדה מעור צבי, ישנם מטליות פשוטות להשגה בכל סופר, של ניקול - מיקרופייבר שעושות את העבודה מעולה!

גם הרבה יותר זולות מג'ילדה ייעודית.

 

ווקס עושים לרכב נקי לאחר שעבר שטיפה, אין טעם לעשות על אוטו יבש שנראה נקי, כי הוא לא, אתה תמרח את הלכלוך על האוטו ובזה לא עשית דבר.

 

שמשות מנקים עם סמרטוט וחומר לניקוי חלונות, אחר כך עם סמרטוט יבש (שוב מטליות של ניקול).

 

ממש מחזק, אנחנו במשפחה עובדים באותה הדרך, המטליות של ניקול מבחנתי יותר טובות מג'ילדה.

השמפו הוא יעודי לרכב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ממליץ לרכוש ג'ילדה יפנית סינטטית. השקעה חד פעמית. הגילדה אצלי מחזיקה כבר 8 שנים בשימוש של פעמיים בחודש.

 

לא לקנות זיופים - הם גרועים.

 

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=592&PHPSESSID=c2fbb302c246a478d81628b362b820dd

 

כמה עלתה לך הג'לדה? והיא מייבשת יותר טוב מרגילה?

 

חלונות מרטיבים ומנקים עם עיתון פשוט.הכי פשוט נקי וזול.

 

תמיד שאני מנקה עם עיתון אני חושש משריטות עדינות.

פורסם
חלונות מרטיבים ומנקים עם עיתון פשוט.הכי פשוט נקי וזול.

 

לא מומלץ למי שהרכב ממש חשוב לו.

העיתון יכול לשרוט ובנוסף משאיר המון סיבים על החלונות.

המטליות של ניקול לעומת זאת מאוד טובות,איכותיות ומנקות ברמה טובה,אך אם אתם שואלים אותי בכל זאת אני מעדיף ג'ילדה איכותית ששום דבר לא יעשה את העבודה שהיא עושה.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

עיתון לא ישרוט את הזכוכית אתה יכול להיות רגוע.

השיטה הטובה ביותר היא עם ספריי לניקוי חלונות ועיתון. הגרפיט שבדיו משאיר ברק על החלונות שלא תשיג בג'ילדה.

פורסם

אני רכשתי את המטליות של ניקול, הן לא ממיקרו פייבר אבל עושות עבודה נהדרת על רטוב, הם מגיעות בצורה מגולגלת בזוגות בתוך גליל מפלסטיק שכל מיני צבאים והן נקראות מטלית רב תחליטית, ניתן לראות בתמונה על הקופבה גם לניקוי וייבוש רכב, עולה 30 ש"ח וניתן לקנות בכל סופר

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...