Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי סיטרואן שקניתי לפני שבוע שטפתי אותה היום וגילים שישנם פסים עבים שלא יורדים לי מהשמשה הפסים האלה הם מהמגבים השאלה שלי עם זה שריטות מהמגבים או שזה סוג ליכלוך כל שהוא שאי אפשר להוריד על ידי חומר ניקוי רגיל??

 

ישנם הרבה כאלה והם עבים אך לא עמוקים כלומר הסיכוי שנכנס אבן הוא קטן...

 

מה קורה עם זה ואיך ואיפה אני מטפל בבעיה הזאת??

 

זה מאוד מציק בבקשה מכם תעזרו תודה!

פורסם
שלום יש לי סיטרואן שקניתי לפני שבוע שטפתי אותה היום וגילים שישנם פסים עבים שלא יורדים לי מהשמשה הפסים האלה הם מהמגבים השאלה שלי עם זה שריטות מהמגבים או שזה סוג ליכלוך כל שהוא שאי אפשר להוריד על ידי חומר ניקוי רגיל??

 

ישנם הרבה כאלה והם עבים אך לא עמוקים כלומר הסיכוי שנכנס אבן הוא קטן...

 

מה קורה עם זה ואיך ואיפה אני מטפל בבעיה הזאת??

 

זה מאוד מציק בבקשה מכם תעזרו תודה!

.

 

אם זה ליכלוך את יכול לקחת כמעט כל ספרי ולנקות..(רצוי ספרי לניקוי קרבורטורים..מתשתש גם סריטות עדינות מהפח..)

 

אם זה סריטות שעל הזכוכית לזכרוני הגרוע ראיתי מקום בשלמה ת"א שעושים נראה לי סוג של פוליש לזכוכית..

(כמו לשעונים וכאלה שיש סריטות פשוט עושים לו פוליש מיוחד..)

 

מצאתי סוג של מדריך שלא שמעתי אותו אף פעם אבל שווה לנסות..

 

שריטות זעירות המופיעות על משטחים עשויים זכוכית כמו שולחנות ניתן להעלים ע"י ביצוע פעולת 'פוליש' באמצעות משחת שיניים, בדרך הבאה: מורחים את המשחה באזורי השריטות, ולאחר כמה דקות משפשפים את המקום ומבריקים במטלית רכה ויבשה.

מאת: רבקה קופר.

אני כרגע מזה את זה על זכוכית של בושם ששרטתי אם יהלום...

באדיבות

ערוץ 7

 

נ.ב



מחכה לתשובות איך זה הלך.

מכל אחד שעשה או יעשה רצוי בפרטי.

תודה מראש.

×
×
  • תוכן חדש...