Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

308 או ג'טה בקטגוריה 2 בליסינג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטעמי ה- 308 עדיפה על הג'טה (בקטגוריות שרלבנטיות אליך). היא נעימה יותר לשהיה - וזה אלמנט חשוב.

מעניין שהג'טה יקרה יותר, אולי בגלל שהיצרן נותן רק שנתיים אחריות והליסינג מתחייב לשלוש?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגיטה לא זולה יותר מה 308 (בכול אופן כך זה אצלנו בקטגוריה 3)

בקטגוריה 2 עוד לי מחיר ל 308 - אבל היא בטח תיהיה יותר יקרה מהג'טה

 

לפי מה שנראה כעת אני חושב להמתין למזדה 3 החדשה - כמה ימים יש עד אוגוסוט? :)

Tubes Rule

פורסם

אני גם מחליף את רכב הליסינג שלי בקרוב - היו לי עד עכשיו במשך השנים - יונדאי אקסנט, יונדאי אלנטרה, פורד פוקוס, טויוטה קורולה ועכשיו מאזדה 3, כל הרכבים אכן רכבים נחמדים - היונדאי פחות והפורד יותר מבחינת נוחות, רעשי נסיעה וכו..

וראיתי את מה שרשמת על הג'טה ודווקא דיי נדלקתי עליה על פי זה שהיא מאוד שקטה, תיבת הילוכים טובה, יציבה ואיכת הרכבה גרמנית, והכי חשוב - פתחי מזגן מאחור שיהיו לילדים בקיץ הלוהט :).

רציתי לשאול לגבי הג'טה, נכון שבגרסת הליסינג היא מגיעה עם מזגן רגיל ומערכת שמע לא מקורית וגלגלים עם כיסוי פלסטיק רגיל

- אין המזגן עובד בה?, איך המערכת הלא מקורית ששמו בה? ואיך הגלגלים הרגילים נראים, לא שזה מאוד חשוב.

נ.ב, היא מגיעה עם 6 כריות אוויר בליסינג ?

בתודה, עדי

פורסם

יש דגם ליסינג לנסיעות מבחן בסניף המרכזי של צמפיון מוטורס בבני ברק וניתן לבדוק הכל שם.

 

לא בדקתי את נושא המערכת אבל המזגן עובד טוב מאוד

בכל מה שקשור לאיבזור הבטיחות בגיטה גם בגרסת הליסניג יש כל הסטנדרט המקובל היום - כולל 6 כריות

Tubes Rule

פורסם
הגיטה לא זולה יותר מה 308 (בכול אופן כך זה אצלנו בקטגוריה 3)

בקטגוריה 2 עוד לי מחיר ל 308 - אבל היא בטח תיהיה יותר יקרה מהג'טה

 

לפי מה שנראה כעת אני חושב להמתין למזדה 3 החדשה - כמה ימים יש עד אוגוסוט? :)

 

אופססססססססס

מזדה 3 חדשה יהיה בליסינג רק בספטמבר :(

אני צריך להחזיר את המכונית שלי בחודש הבא :(

Tubes Rule

פורסם

עד אוגוסט עוד היו מוכנים לדבר איתי עד ספטמבר לא כל כך - אבל מוכנים לתת לי מזדה 3 של עובד שעוזב עם התחיבות לעוד שנה וחצי.

Tubes Rule

פורסם

ה-3 הנוכחית בטח ובטח שלא באותה רמה כמו הג'טה ואפילו לא ה-308

 

מבחינת בטיחות הרכב הזה הרבה מאחור.

 

תמיד אפשר לקחת פוקוס חדשה או אפילו את ג'טה בקבוצה 2.

 

אני לא מאמין שה-3 החדשה בכלל באותה רמה של נוחות ואבזור כמו בג'טה ואפילו אם בדברים הקטנים

 

שאלה : למה בסוף ירדת מלקחת את הג'טה מלכתחילה? האם המחיר יותר יקר או פשוט אין רכבים זמינים במלאי?

פורסם

אני מסכים איתך - אבל מדובר בהפרש מחיר גדול שאני לא חושב שאני רוצה לשלם

מצד שני עם כל הכבוד לג'טה שהיא מוצלחת ובנויה טוב זה רכב מאוד משעמם בנסיעה להיות בו.

עוד אין לי מחיר ל 308, אך זה צפוי להיות קרוב ל 1000 ש"ח יותר מה 3 - חבל שאני לא אוהב את סביבת הנהג המבולבלת של ה C4 :)

עם כל הכבוד לשילדה המוצלחת של הפוקוס בגרסת ה 1.6 מקבלים מכונית כבדה שברוב הזמן המנוע מרעיש

Tubes Rule

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום קיבלנו בחברה סוף סוף את המחיר הליסינג ל 308 שהינו 3200 ש"ח לחודש :-D

ואני חששתי שמחיר ה 308 יהיה יקר יותר המג'טה שכעת ירד מחירה והיא 3389 ש"ח לחודש - כך שה 308 עדיין יותר זול.

 

אומנם מזדה 3 עולה רק 3721 ש"ח ופוקוס עולה 3080 ש"ח - אבל זה עושה לי את הבחירה יותר קלה.

מותר לכם לנחש לאיזה כיוון נוסע הלב שלי :wink:

Tubes Rule

פורסם

היום הזמנתי את ה 308 בסוף זה באפור כהה - כעת נשאר להמתין

פיזו מדברים על הספקה של 12 יום מהתשלום - ולפי מה שאני יודע ניו-קופל בתשלום לוקחים את הזמן שלהם, אז ממתינים (אני כעת זמנית עם מאזדה 3 )

Tubes Rule


×
×
  • תוכן חדש...