Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

אני צריך עזרה בקשר ליונדאי ג'טס ידנית.

רוב המכוניות האלה מהשכרה וליסניג

אני יכול לרכוש את הרכב אחרי ההורדה של ההשכרה - 15 אחוז ב 28 אלף שהמחירון אחרי ההורדה הוא 32, המחירון הכללי הוא 37 אלף

הרכב שנת 2004 מנוע 1400 טופל במוסך מורשה ויש ספר טיפולים, ההשכרה היתה בשנה הראשונה ויש לו כרגע 102 אלף קילומטר.הרכב ללא אזעקה, השאלה אם אפשר לחבר לו אזעקה ונעילה מרכזית וכמה זה עולה.

השאלה שלי היא כזו האם שווה ללכת על הרכב הזה.

מה צריכה הדלק של הידני כי שמעתי שהאוטומט פשוט אלכוהליסט.

ועלות התיקונים שלה יקרים או ממוצעת.

ואם אפשר לתת עוד פרטים והמלצות לרכישה אני אשמח.

תודה לעונים

חג שמח

פורסם
שלום חבר

 

הנה עצה טובה אל תיקנה את האוטו המגעיל הזה לך בכיוון אחר בייי

 

אתה רציני?

אם אתה פוסל ככה רכב מקובל לתת הסבר כלשהו.

 

לענייננו

הייתי ממליץ לך להתרחק מגרסת הליסינג אך ורק בגלל שמדובר בטח בגרסה הפשוטה

שיש בה רק כרית אוויר אחת וללא abs

תמיר.

פורסם

אזעקה ניתן להתקין בכל רכב. נעילה מרכזית הגיעה עם הרכב במקור.

 

מה הדרישות שלך מהרכב? הגטס, במיוחד בגרסאות שהגיעו לחברות ההשכרה, הם מכוניות בסיסיות מאוד עם אבזור מינימלי. תצרוכת הדלק לא מבריקה אבל בגיר הידני גם לא בגדר "אלכוהוליסטית".

אם אתה מחפש רכב שהוא קצת מעבר לתחבורה בסיסית - כנראה שיהיו אופציות עדיפות עבורך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שלום חבר

 

הנה עצה טובה אל תיקנה את האוטו המגעיל הזה לך בכיוון אחר בייי

העצה שלך לא מועילה לאף אחד, פעם אחרת אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף שלא תגיב.

פורסם

חחח הנושא הזה דיי מבאס אותי, הייתי כבר חצי נעול על יונדאי גטס.

שנת 2004 מחיר נמוך (YAD2 מפוצצת בהן כולן נעות סביב 30-35, שזה אומר שחשבתי שיש להן גם שוק).

טוב, עדיף להיתבאס מאשר ליפול חזק.

×
×
  • תוכן חדש...