Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

יש לי סיריון ואני רוצה להחליף את הרדיו הקיים לחדש (מדובר ברדיו רגיל לא המקורי הגדול של היצרן)

אני לא צריך שכל הרחוב ישמע כשאני עובר בו , אבל שהשמיעה מהמכשיר תהייה אכותית , שהקליטה של הרדיו תהייה טובה,

שידע לקראו קובץ MP3 , שהיהייה חיבור USB לשם חיבור הנגן , ואם יש אפשרות לדיבורית אז בכלל תפסנו את כל

הציפורים , אבל זה פחות חשוב . ויש לי עוד שאלה מה המידות של הרמקולים שהולכים בסיריון ? ואם זה בא עם הרכב

מהיצרן ואם כן מה טיבם, אולי כדאי להחליף גם אותם

 

תודה מארש וחג-שמח עדי

פורסם

**נמחקה הערה גזענית**

רק ALPINE

אבל אתה רוצה גם מכשיר עם בלוטוס שזה סוחט את הכיס עוד יותר

 

מנגד יש לך את הפיוניר שיודעים לקרוא כמו שצריך (מנסיון) איכות קצת פחות אבל במערכת לא רצינית אתה לא תרגיש את ההבדל

והאפשרות לקבל אותו עם בלוטוס תהיה הרבה יותר זולה מהALPINE

 

הינה קישור לזאפ עם כל המערכות שיש להן בלוטוס

http://zap.co.il/models.aspx?Sog=T-MP3&DB587377=587378

 

מכאן השיקול הוא שלך, שיקול כספי ושיקול מה אתה רוצה לעשות עם המערכת בעתיד

פורסם

חברים אני מדבר על 1000-1500 שקל עבור המערכת .

אבל אני לא יודע מה טיב הרמקולים שיש לי ברכב אז גם את זה אני צריך לקחת

בחשבון . בכלל מה המידה של הרמקולים שניכנסים לסיריון ? ועל מה כדי לי ללכת

תודה עדי

פורסם

באתר של Clarion במפרט כתוב:

Bluetooth® Interface Ready (Optional BLT370)

עד כמה שאני מבין זה אומר שצריך לקנות עוד מתאם בכמה מאות שקלים, נכון?

כך שכנראה זה לא באמת משתלם.

 

דרך אגב, ראיתי עוד כמה דגמים של פיוניר וקנווד שבזאפ כתוב שיש להם בלוטוס (לעומת דגמים אחרים שם כתוב בפירוש ע"י מתאם) אבל במפרט של היצרן מתברר שזה bluetooth ready.

בקיצור שווה לבדוק לפני שקונים

×
×
  • תוכן חדש...