Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני בן 18 וחצי בעל רישיון שנתיים וחצי

בעוד חודש וחצי אני מסיים את הלימודים ( מתגייס עוד 8 חודש)

בינתיים אני עובד כשליח וכו' וכו'

 

בכל מקרה ומאז ומתמיד אהבתי מוטוריקה אופנועים מכוניות, חשבתי לעצמי האם אפשרי להיות נהג בחברת ליסינג, חבר שלי עובד בחברת ליסינג דרך פרוטקציה, הוא מעביר מכוניות ללקוחות ולוקח מכוניות מלקוחות למוסך וההפך, בכל מקרה זה בדיוק העבודה שאני רוצה

אני מנסה להשיג עבודה כזו באיזור חיפה מחודש הבא, ובאמת שלא יודע מאיפה להתחיל לחפש טוחן את גוגל ולא מוצא

 

האם הדבר אפשרי בכלל? או שצריך להיות מקושר מפה ועד להודעה חדשה?

תודה מראש לעונים

פורסם

זה ממש לא תפקיד בקומבינה, ההיפך הוא הנכון.

התחלופה בתפקיד הנ"ל מאוד גבוהה כי הוא "לא משהו" במילים עדינות.

 

כנס לאתרים של שלמה סיקסט, אלדן וכו' ותכנס למשרות פנויות.

בניו קופל בטוח מחפשים.

 

 

תבדוק טוב את דרישות קבלה, יכול להיות שצריך להיות מעל גיל מסוים עקב ביטוח\ניסיון בכביש וכו'.

פורסם

ניתן לשאול מהיכן יש לך רשיון שנתיים וחצי כבר, כאשר גיל ההוצא הוא 17 ורשיון על קטנוע מגיל 16 לא נחשב?

 

מעבר לזה, אין לך צורך בקומבינה, אולי לא ייקחו אותך עקב צעירותך על הכביש, זה כן.

פורסם
ניתן לשאול מהיכן יש לך רשיון שנתיים וחצי כבר, כאשר גיל ההוצא הוא 17 ורשיון על קטנוע מגיל 16 לא נחשב?

 

מעבר לזה, אין לך צורך בקומבינה, אולי לא ייקחו אותך עקב צעירותך על הכביש, זה כן.

אני בן 18 וחצי, על הכביש אני נוהג כבר שנתיים וחצי ( אולי טיפה יותר כמה ימים) בגיל 16 ויום עברתי טסט לקטנוע, ובגיל 17 ושבועיים עברתי טסט לרכב

 

לזה שנתן את הלינקים תודה רבה, אבלבכל הלינקים גלשתי חיפשתי ועיינתי, אין שום עניין בנהג מדרגה ב', באזור הצפון

פורסם

בוא קח טיפ לחיים.

בשביל להצליח צריך להגדיל ראש.

 

לחפש באינטרנט זה רק קצה הקרחון כדי לקבל אינדיקציה ראשונית ותו לא.

תיתקשר לכח אדם של החברות ושאל אותם באופן ישיר האם הם צריכים עובדים.

 

 

 

בהצלחה!

פורסם
בוא קח טיפ לחיים.

בשביל להצליח צריך להגדיל ראש.

 

לחפש באינטרנט זה רק קצה הקרחון כדי לקבל אינדיקציה ראשונית ותו לא.

תיתקשר לכח אדם של החברות ושאל אותם באופן ישיר האם הם צריכים עובדים.

 

 

 

בהצלחה!

גם את זה עשיתי ולכן אני מקפיץ את הנושא

יותר מזה נסעתי לצק פוסט עברתי בכמה חברות ליסינג ואפילו שאלתי במקום, אצל כולם התשובה היתה דומה שנהג חדש לא תופס

 

מצד שני חבר שלי עובד באחת מהחברות האלה, אני לא מבין מי שאין לו פרוטקציות לא יכול להיכנס למקום כזה?

×
×
  • תוכן חדש...