Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה ממש לא נכון.

 

ראשית, יצור האנרגיה במפעל גדול- תחנת הכח - הרבה יותר יעיל מאשר יצור אנרגיה במפעל קטן - מנוע המכונית שלך.

 

שנית, בתחנת כח גדולה אפשר להשתמש במקורות אנרגיה שונים, חלקם מתחדשים או נקיים (גז טבעי\סולרי\הידרואלקטרי\גרעיני וכו.). במכונית שלך אפשר רק לשרוף בנזין או סולר. דבר זה גם מקטין את התלות בספקי הנפט, ומקטין את זרימת הפטרודולרים שממנים טרור ומשטרים עוינים.

 

דבר שלישי, יצור החשמל בתחנות הכח לוקח את זיהום האויר ממרכזי הערים, שם רוב בני האדם נמצאים, לאזורים פתוחים שם יש הרבה פחות מי שינשום וינזק מהזיהום.

 

מכוניות חשמליות הן העתיד - לי אין ספק בזה. ביום שבו תימכר מיצור סדיר אחת שמסוגלת לנוע 300 ק"מ בין טעינות, אני אקנה אחת.

 

נמרוד

 

עד אז, אתה רשאי להשתמש באופנוע חשמלי (תבטיח לעומרי שלא תצא עם האופנוע החוצה לרחוב...)562248.jpg

×
×
  • תוכן חדש...