Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה :)

 

משהו פה במקרה התקין מגבר במערכת המובנת של הקורולה החדשה? והאם היו איזה בעיות של החזרת הפלסטיקים למקומם בלי שום נזקים?

 

תודה :)

 

כמו כן מה אתם אומרים על החנות טומקאר? שווה לקנות אצלו רמקולים?

פורסם

כןתומכאר (תומר)בחור סבבה מתקין כמו שצריך ולא חאפר!

המחירים שלו די זולים לעומת כול השאר...קאדנס בירושלים וכ'ו....

אימפרזה כי חיים רק פעם אחת...(פולקסווגן העתיקה מימני...:wink:)

פורסם

תודה :)

ומה לגבי השאלה הראשונה? מישהו כבר פירק את הפלסיטיקים בטיוטה והתקין מגבר במערכת המובנת? והאם כל הפלסטיקים חזרו למקומם בלי בעיות?

פורסם

תודה , אבל אני מדבר על דגם 2009 ;)

 

כמו כן ברשותי מגבר JBL GTO 74.5 ואני רוצה לקנות לו את הסט רמקולים הבאים:

 

קומפוננט:

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=8cacf98cb34da099af8382218baf8a9b&productid=204

 

רמקולים אחוריים:

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=8cacf98cb34da099af8382218baf8a9b&productid=220

 

 

מבקש חוות דעת תודה :)

פורסם

טויוטה קורולה היא כמו לגו לילדים.

כל הפלסטיקים מתפרקים בקלות.

לפני שבוע עשיתי התקנה בקורולה (דגם קודם) אז לא היו בעיות, הכל חזר למקומו בלי שום בעיה.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

לא יודע מה אתה מתכנן לקנות, כי האתר תומקאר לא עובד בשבת.

אבל תדע שתומר עובד חזק מאוד עם מוצרים של הרץ, והוא נוהג לדחוף אותם דיי חזק.

אני לא אומר שזה לא בצדק, הם מוצרים מצויינים.

מה שאני ממליץ לך לגשת לדבר איתו הוא אחלה בן אדם, הגון ומחירים סבבה.

פורסם

התשובה לשאלתך היא כן, אני התקנתי 3 מגברים וקומפוננט בקורולה החדשה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

אני לא רוצה להשמע כמו תקליט שבור,

אבל אם אתה אחד שקשוב לרכב שלך (ועושה רושם שכן),

ואחד שמפריע לו כל פלסטיק שנשבר ונשרט, אז תומקאר רנתיה זה לא המקום בשבילך.

מדובר בסרט נע של התקנות ברמה ירודה במיוחד, תוך סטנדרטים מזעזעים.

אתה יכול לפנות פה למספר חברי פורום, בינהם יורי (עם האיביזה הכחולה) ולשאול אותו.

הוא יספר לך אודות שימוש בחיווט של הרכב, ועל הפלסטיקה של הדלת ששברו לו.

ועוד ועוד.

 

בקיצור אם הרכב חשוב לך, ואתה לא מאלה שמחפשים התקנה ברמה ז' העיקר שיהיה זול.

תתרחק מרנתיה

פורסם
אני לא רוצה להשמע כמו תקליט שבור,

אבל אם אתה אחד שקשוב לרכב שלך (ועושה רושם שכן),

ואחד שמפריע לו כל פלסטיק שנשבר ונשרט, אז תומקאר רנתיה זה לא המקום בשבילך.

מדובר בסרט נע של התקנות ברמה ירודה במיוחד, תוך סטנדרטים מזעזעים.

אתה יכול לפנות פה למספר חברי פורום, בינהם יורי (עם האיביזה הכחולה) ולשאול אותו.

הוא יספר לך אודות שימוש בחיווט של הרכב, ועל הפלסטיקה של הדלת ששברו לו.

ועוד ועוד.

 

בקיצור אם הרכב חשוב לך, ואתה לא מאלה שמחפשים התקנה ברמה ז' העיקר שיהיה זול.

תתרחק מרנתיה

 

 

לגבי ההתקנה אני כנראה יעשה זאת לבד , אני פשוט שואל האם ניתן לחבר מגבר JBL GTO 74.5 למערכת הבנויה של קורולה (כפי שהבנתי כן). ואני מבקש חוות דעת על סט הרמקולים הבאים (מזאפ), אני רק מתכוון לקנות בתומקאר בגלל המחיר :

 

קומפוננט: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=130351

 

רמקולים אחוריים: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=130343

 

וגם אם מישהו יודע למה בתומקאר אותו קומפוננט עולה ב 400 שח פחות מכל השאר? ומה זה מוצרים של הרץ?

 

תודה לעונים :)

×
×
  • תוכן חדש...