Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ותודה מראש על העזרה,

הייתי היום במוסך קרבורטורים לאחר ששום מוסך לא הצליח להצביע על הבעיה ,

לאחר בדיקת co (הוכנס צינור ארוך לאגזוז)

המוסכניק אמר שהרכב צורך פי 10!!! ממה שהוא צריך,

הבדיקה הראתה 5.6 במקום 0.5 לטענתו זהו חיישן למבדה תקול ,

הרכב רועד בסרק והטורים משחקים הרכב לא סוחב היטב בעיקר בהילוך שני ושלישי .

האם זה הגיוני שהחיישן הלך או שישנם דברים אחרים שיכולים לגרום לבעיה??

ומה העלות של החלפת חלק + עבודה?

תודה מראש על כל העזרה.

פורסם

בנוסף צריך גם לבצע בדיקה ע"י מחשב/סורק אבחון כדי לראות גם את נתוני חיישן החמצן וגם נתונים אחרים שעלולים

לגרום לתופעה.

זאת מבצעים במכוני הזרקות דלק ו/או במוסכים שיש להם מחשב/סורק אבחון וידע בדיאגנוזת רכב.

באיזה מכונית מדובר ומה שנת הייצור?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

האוטו הוא דייהו ריסר שנת 94 לפי מה שהבנתי חיישן הלמדה הוא החיישן שמווסת את החמצן עם הדלק..

איפה אני ימצא מוסך עם מחשב שיכול לאתר את הבעיה באוטו שלי כמו כן שכחתי לציין שמעבר לצריכת דלק ישנו ריח חזק של דלק מהאגזוז העשן לא הכי נקי אבל ממש בקטנה לא רואים את זה כמעט. ויש קצת נוזל כזה טיפה שחור שיוצא מאגזוז לפי מה שהבנתי זה רק חיישן הלמדה שגורם לאוטו לעשות דברים כאלו .

פורסם

בפעם הבאה כנס למכון הזרקות, מעבדה לאבחון או מוסך כי חיישן חמצן ניתן לבדוק בנקל ורק עם רב מודד ולבגיע להחלטה סופית בדבר תקינותו.

יש שרשור עם וידאו איך לבדוק חיישן חמצן, תוכל להעזר בו לבדוק לבד את החיישן חמצן של הרכב שלך.

פורסם

איפה יש באיזור שלי מכון הזרקות והאם חישן חמצן זה חישן למדה??

אני גר באיזור אשדוד.

נכנסתי למוסך קרבורטורים ואינג'קטורים ובדקתי את האוטו עם המכונה שלו והיא הראתה שיש בעיה אצלי..

הוא הראה שיש לי במקום 0.5/0.9 במד co הוא הראה 5.6...

והוא אמר שזה חיישן דפוק ולא אמר לי איזה חישן ומכיוון שאני גולש קבוע פה לפי הבנתי חיישן למדה הוא זה שגורם לטורים לקרטע לאוטו לא להגיב היטב ולריח דלק וולכך שהרכב יאכל יותר דלק..

פורסם

חיישן חמצן זהב חיישן למדה, זה יכול להיות גם חיישן MAP או TPS או דליפת וואקום.

גש למכון שיעשה גם פעולות איבחון מדוייקות יותר מאשר לקורא CO.

פורסם

תחילה, יש לבדוק דליפת אוויר (בריחת ואקום) מהחיבור לחיישן המאפ סנסור, יתכן וצינורית הואקום המתחברת אליו, או ממקום מוצאה, מנותקת.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

טוב החלפתי לבדי את חיישן הלמבדה רק בתור שאלה אם עשיתי את התהליך נכון קודם כל נתתי לאוטו להתקרר איזה שעתיים לפחות וניתקתי את המצבר לאחר ההחלפה חיברתי את הצבר לא הנעתי ישר שמתי על סוויץ השארתי אותו לפחות איזה דקה ואז רק הנעתי (הבנתי שככה המחשב של האוטו קורא את הנתונים מחדש וזה מה שעושים שמנתקים את המצבר...

פורסם

אם החיישן ששמת מתאים ותקין, ואם החיישן הקודם היווה את הבעיה, אז עכשיו צריך להיות בסדר.

 

כדאי לבדוק עם מכשיר, למרות שבנתונים כאלה קיצוניים, גם חושים של איש מקצוע ,יזהו שקיימת בעיה, ככל שנשארה כזו.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...