Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה התקציב עלה ל6000 לאחר גירוד כספי !

 

לאחר החלטה זהו כיוון ההשקעה (רצוי ומועדף חדש או יד 2 במצב חדש)

 

HU יש וקיים של אקליפס CD7000

1.עד 2200 ש"ח ל2 זוגות קומפוננט 6.5" (רק חדש-לא אוהב לקנות סט שעבד כבר על רכב)

2.מגבר 4 ערוצים לזוג קומפוננט עד 1500 ש"ח (יש אופצייה ליד 2 ושמור כמובן עד חצי שנה עבודה)

3.סאב 12" (חזק ובועט-זהו רכב גרמני וחזק) כולל תיבה עד 1200 ש"ח (יש אופצייה ליד 2 ושמור כמובן עד חצי שנה עבודה)

4.מונובלוק לסאב עד 1100 ש"ח (יש אופצייה ליד 2 ושמור כמובן עד חצי שנה עבודה)

**כמובן יש אופצייה לשחק במחירים 100-200 ש"ח לפה או לשם לרכיב בתוך התקציב הנ"ל

 

את הרכיבים להתאים 1 לשני כלומר מגבר 4 ערוצים שייתן תמורה ל2 זוגות קומפוננט

ואת המונו בלוק שייתאים ויעלה את הסאב בהתאם

 

(הרכב הינו האודי A-6)

 

בתודה מראש לכל לחברי הפורום!

 

???

:roll:

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכיוון שלי :

 

1.מגבר Audison Srx 4 -

2. שכנראה יהיה מיועד להגברת הייבריד אוביישן (ובהמשך גם מידבאס מאחורה של דוטק אוביישן) - דעתכם

3.מגבר Zapco I-2100 - Zapco iForce Series 2 Ch

4.??מיועד להגברת סאב בין 400 ל 500RMS - דעתכם לגבי איזה סאב? עד 1500 ש"ח כולל תיבה בהתאם כמו שצריך

 

ממתין לדעותיכם!

:roll:

פורסם

אם ההית מחליט על מערכת טיפה לפני, חבל לקחת 2 קומפוננטים, אני חושב עדיף שתשקיע בקומפוננט ובעתיד לקנות עוד אחד או משהו בסגנון.

היה אתה המבצע של Loud n Clear, ההית יכול לרכוש 125.2, 1200D/1000D, קלראוס/ hi-energy, ו- Choas.

נראה לי זה נכנס בול בתקציב. תדבר אולי עם Loud n Clear, אולי יעשו לך את המבצע:?:

למכירה מסך Dell 2007WFP, למעוניינים בה"פ.

פורסם

מידבאס מאחורה בעל דגש שלא ירד נמוך אך ינגן טווח תדרים רחב יעזור ליושבים מאחורה וישלים טיפה את בחלל הרכב.

אתם לא מבינים ומדובר ברכב גדול , A6 .

דוגמא נוספת היא בוולוו S80 שלנו יש גם כן רמקול פול ריינג' מאחורה בעל תווח תדרים רחב.

 

בקשר לסאב הייתי ממליץ לך על הרץ היי אנרג'י ביד שניה , לא תמצא משהו טוב יותר בתקציב הנ"ל לדעתי.

או את הIDQ.

 

שיהיה לך בהצלחה.

סטס.

פורסם

ok תודה לכולם מי שיכל לעזור ומי שלא

הוחלט על כיוון אפשרי והינו:

(קצת קצת יותר מהתקציב אבל מה לעשות ככה זה תמיד)

 

1.מגבר 2 ערוצים מדגם Sundown Audio SAX-125.2 , של 125 וואט לערוץ ב 12 וולט [יותר לכיוון ה 150 במתח התנעה]

2. סט קומפוננט של Hybrid Audio מדגם הקלארוס בגודל 6.5".

3.ומונובלוק Sundown Audio SAE-1000D שמספק 1100 וואט ב 1 אוהם.

4.סאב של Ascendant audio מדגם Chaos.

 

כנראה שהמגבר ישודרג ל מגבר חזק יותר 4 ערוצים -ככה שמיד יהיה כוח זמין "להפתעות" :-P

 

*ההתקנה כנראה תבוצע אצל ה 1 והייחיד כמו שנאמר יוסי אלפיין אחרי שנתאם איתו כמה דברים.

 

תודה לכולם :wink:

:roll:

פורסם

הגולפנית,

 

כמי שיש לו את הרכיבים האלו, לדעתי האישית הם נשמעים מעולה, כל מי שהיה במפגש האחרון ושמע את הרכב של גורל או שלי יעיד על כך. :)

אי אפשר לטעות פה, בחירה מצויינת גם במתקין וגם ברכיבים.

 

 

בהצלחה, תתחדש ותהנה. :)

פורסם

הסט קלארוס בהחלט נשמע טוב

המידבאס יורד נמוך מאוד ונשמע ממש כמו סאב על הדלת ממש אהבתי את איך שהוא נשמע

מבחינת הטוויטר קצת פחות התחברתי אליו - אבל זה עניין של טעם.

עדיין אחלה בחלה של סט - מומלץ.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

ההיתי מציע לך לפני שאתה רוכש אתה קומפוננט, תשמע כמה סטים.

אולי אתה תאהב את הדוטק אוביישן או היי אנרג'י או משהו אחר.

למכירה מסך Dell 2007WFP, למעוניינים בה"פ.

פורסם
ok תודה לכולם מי שיכל לעזור ומי שלא

הוחלט על כיוון אפשרי והינו:

(קצת קצת יותר מהתקציב אבל מה לעשות ככה זה תמיד)

 

1.מגבר 2 ערוצים מדגם Sundown Audio SAX-125.2 , של 125 וואט לערוץ ב 12 וולט [יותר לכיוון ה 150 במתח התנעה]

2. סט קומפוננט של Hybrid Audio מדגם הקלארוס בגודל 6.5".

3.ומונובלוק Sundown Audio SAE-1000D שמספק 1100 וואט ב 1 אוהם.

4.סאב של Ascendant audio מדגם Chaos.

 

כנראה שהמגבר ישודרג ל מגבר חזק יותר 4 ערוצים -ככה שמיד יהיה כוח זמין "להפתעות" :-P

 

*ההתקנה כנראה תבוצע אצל ה 1 והייחיד כמו שנאמר יוסי אלפיין אחרי שנתאם איתו כמה דברים.

 

תודה לכולם :wink:

אני מזיל ריר ארררררררררררר

לא הבנתי למה לשדרג למגבר 4 ערוצים ? ה2.125 הוא בהמה לא קטנה בכלל

פורסם

ההצעה שלי.

אם אתה יכול להביא מחו"ל :

http://www.crutchfield.com/p_099XA4200/Eclipse-XA4200.html?tp=115

2500 ש"ח.

קומפוננט :rainbow 300w 6.5 דגם: CSX 465.20

http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=351

1890 ש"ח.

 

סגרת קדימה + אחורה + מגבר ב 4390 ש"ח.

נשאר סאב.

 

הייתי לוקח שני ID10D4 V3 שכל אחד עולה 650, בטח אם תקח שנים יצא לך זול יותר. פה בפורום.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237392

 

או אפילו שניים של 8 .

 

בונה להם תיבה מתאימה. ככה גם תקבל מהירות ודיוק, וגם SPL .

למה של 2 סלילים של 4 ?

אתה מחבר במקביל , אז כל אחד עובד ב 2 אוהם , ואז אתה משרשר בטור, ומקבל 4 אוהם שאפשר לחבר כגישור על המגבר.

פורסם
ok תודה לכולם מי שיכל לעזור ומי שלא

הוחלט על כיוון אפשרי והינו:

(קצת קצת יותר מהתקציב אבל מה לעשות ככה זה תמיד)

 

1.מגבר 2 ערוצים מדגם Sundown Audio SAX-125.2 , של 125 וואט לערוץ ב 12 וולט [יותר לכיוון ה 150 במתח התנעה]

2. סט קומפוננט של Hybrid Audio מדגם הקלארוס בגודל 6.5".

3.ומונובלוק Sundown Audio SAE-1000D שמספק 1100 וואט ב 1 אוהם.

4.סאב של Ascendant audio מדגם Chaos.

 

כנראה שהמגבר ישודרג ל מגבר חזק יותר 4 ערוצים -ככה שמיד יהיה כוח זמין "להפתעות" :-P

 

*ההתקנה כנראה תבוצע אצל ה 1 והייחיד כמו שנאמר יוסי אלפיין אחרי שנתאם איתו כמה דברים.

 

תודה לכולם :wink:

 

 

1. 1450 שח

2. 1950 שח

3. 1800 שח

4. 1800 שח

5. תיבה לסאב 200 שח

-------------------------

7200 שח =מחוץ לתקציב {ואילו עוד מחירי מבצע.!}.

פורסם

שמעת את הריינבואו האלו ? כי אני שמעתי

 

אל תשווה אותם בחיים למשהו איכותי כמו קלארוס או מוראל הייבריד, זה פשוט דראק

ואיך אתה יכול להשוות את ההגברה ?

אתה מביא לו מגבר 4 ערוצים שמביא 125 וואט ב14.4 וולט,

מול מגבר שמביא לו 125 וואט ב12 וולט, זאת אומרת באיזור ה150 בפועל ! לעומת 100 בפועל !!

ו350 וואט בלחץ לסאב, ועוד ל2 של ID, שיש פה משתמש בפורום שנותן להם 550 וזה לא מספיק חזק לו, והזמין מונו

 

מול מונו שמפרק מעל 1000 וואט לסאב מדהים כמו כאוס, שהוא מתחרה של IDMAX

 

בקיצור ממערכת ברמה מאוד גבוה שמורכבת מקלרוס וכאוס שמוגברים בצורה פנטסטית, אתה הצעת לו מערכת ברמה מאוד נמוכה עם הגברה מאוד גבולית ולא מספיקה

 

בקיצור אני ממליץ להשאר עם הסטאפ הקודם

 

אודיו קינג - לא יודע אם שמת לב, מי שהעלה את הסט אם שאתה מדבר עליו זה פותח השרשור בעצמו, אם הוא העלה את הסטאפ כנראה שהוא בדק

אולי הוא מקבל מחיר טוב בגלל שהוא לוקח הרבה ציוד ? אולי הוא מקבל הסדר תשלומים נוח ? זה עיניין שלו מול היבואן, אתה לא הבנקאי שלו - הסט אפ שהוא העלה סט אפ מעולה לכל הדעות ! ועל זה לא נראה לי שיש וויכוח

פורסם

הגולפנית, בנית כאן סטאפ מצוין.

 

מהיכורתי עם הרכיבים הללו, אתה הולך להנות מאד.

 

תתחדש!

 

 

 

אודיו קינג, אני מניח כי הוא אכן קיבל "דיל לא רגיל", בכך שריכז את רכישת הציוד אצל אותו יבואן.

פורסם

עתיד, אם אני לא טועה אתה מדבר על אמיר שקנה מונובלוק בגלל שיש לו בעיות חשמל ברכב והוא חיפש מונו בלוק קלאס D וגם בגלל שהוא רוצה את אודיו סיסטם שלו ישמש לBI AMP.

רצוי לציין שהאודיו סיסטם החזיק ופירק יפה מאוד את הזוג 10 כשנתן לכול אחד כ300רמס.


×
×
  • תוכן חדש...