Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא לא באתי להגיד משהו על הרכב של אמיר, או על הסטאפ שלו

 

יותר התווכנתי שלשים 2 ID על מגבר שנותן באיזור ה350 וואט בפועל בגישור, זה בדיחה עצובה

במיוחד שההשוואה היא מעל אלף וואט של סאנדאון

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שמעת את הריינבואו האלו ? כי אני שמעתי

 

אל תשווה אותם בחיים למשהו איכותי כמו קלארוס או מוראל הייבריד, זה פשוט דראק

ואיך אתה יכול להשוות את ההגברה ?

אתה מביא לו מגבר 4 ערוצים שמביא 125 וואט ב14.4 וולט,

מול מגבר שמביא לו 125 וואט ב12 וולט, זאת אומרת באיזור ה150 בפועל ! לעומת 100 בפועל !!

ו350 וואט בלחץ לסאב, ועוד ל2 של ID, שיש פה משתמש בפורום שנותן להם 550 וזה לא מספיק חזק לו, והזמין מונו

 

מול מונו שמפרק מעל 1000 וואט לסאב מדהים כמו כאוס, שהוא מתחרה של IDMAX

 

בקיצור ממערכת ברמה מאוד גבוה שמורכבת מקלרוס וכאוס שמוגברים בצורה פנטסטית, אתה הצעת לו מערכת ברמה מאוד נמוכה עם הגברה מאוד גבולית ולא מספיקה

 

בקיצור אני ממליץ להשאר עם הסטאפ הקודם

 

אודיו קינג - לא יודע אם שמת לב, מי שהעלה את הסט אם שאתה מדבר עליו זה פותח השרשור בעצמו, אם הוא העלה את הסטאפ כנראה שהוא בדק

אולי הוא מקבל מחיר טוב בגלל שהוא לוקח הרבה ציוד ? אולי הוא מקבל הסדר תשלומים נוח ? זה עיניין שלו מול היבואן, אתה לא הבנקאי שלו - הסט אפ שהוא העלה סט אפ מעולה לכל הדעות ! ועל זה לא נראה לי שיש וויכוח

 

שמעתי סטים אחרים של ריינבואו , וזמן לא קצר היה לי סט מלא של רינבואו באוטו. אני חושב שאתה פשוט לא אוהב צליל כזה.

אתה יכול גם להרגע ולא לצעוק אגב . זה רק הצעה. ולא רק שאני אשווה בחיי (מה זה השפה הזו "אל תשווה בחיים") כי האוזן שלי היא שלי וזהו. כל אחד ומה שהאוזן שלו אוהבת, ממליץ לך ללמוד את זה טוב טוב. מה שטוב לאחד רע לאחר. ויותר מזה לכבד את דעותיהם של אחרים . אני לא אמרתי מילה על הצעות אחרות, אלא הצעתי משהו אחר מבדיוק אותם דברים שממליצים פה בכל שרשור שני .

 

יותר מדיי פעמים שחטו פה סטים בלי לשמוע אותם ושיבחו ולהפך. אני לא שמעתי את הסט הוא רק כהמלצה נוחה אחרי שהתרשמתי מסטים של ריינבאו . לקחת סט כזה של חברה מכובדת בגרמניה ולקרוא לו דרעק זה מה זה לא לעניין.

 

את הקלארוס לא שמעתי שום דגם ממנו לכן אני לא מביע דעה.

הייבריד הוא סט נהדר שמתומחר גבוהה מדיי לדעתי גם היום .

 

מגבר CLASS D הוא משהו אחר ממגבר CLASS A/B .

ועכשיו תאכל את מה שאמרת כי :

ציטוט מאתר סאן דאון : נתוני מגבר SAX 125.2 :

Tested Voltage & THD: 14.4V & Less than 0.05% THD

קישור:

http://www.sundownaudio.com/1252.html

 

אה ולקחת מגבר של אחת מהחברות הטובות בעולם ECLIPSE, שמבוסס על הטכנולוגיה (ICE POWER) שאם היית קצת מבין באודיו לבית היית יודע שהיום מתחילה מרגע לרגע לתפוס תאוצה מטורפת (מגברי הסראונד הגדולים של פיוניר היום משתמשים בזה, רוטל משתמשת בזה, מוניטורים אולפניים) והיא גם דיגיטלית וגם איכותית מאוד..

 

בגישור המגבר נותן 400 RMS.

נכון שזה לא כמו 1000 וואט, אבל א. זה דיגיטלי (ניצולת גבוהה יותר) .

ב.ההבדל בין סאבים חיות שצריכים 1000 וואט והם של 12" לבין אלו הוא בעיקר במהירות התגובה.

סאב 10" תמיד כמעט מהיר יותר ומדוייק יותר. במיוחד בתקציבים כאלו.

שניים יתנו מספיק SPL ובנוסף הכל אבל הכל תלוי בתיבה. אם התיבה תתוכנן נכון, וחשוב גם איזה סוג, הניצולת תשתנה, תלוי תדר, וכו...

 

לכן , שמות של רכיבים זה אחד, ומספרים זה 2 , וניסיונות זה 3.

 

לכן ישר לקטול זה לא לעניין.

ולקרוא לזה "מערכת בינונית?"

 

טוב נו, מה אני מבין...

סה"כ רציתי להיות נחמד.

 

שים לב אגב להבדלים ביננו:

לא אמרתי מילה וגם לא אומר מילה רעה, על מה שלא שמעתי, לא אומר כלום על ההצעות של השאר כיוון שהן שוות ערך כמו שלי .

 

זו הגישה הנכונה .

 

תן לפותח השרשור רעיונות, והוא יצטרך לתפור מזה משהו לבד.

פורסם

זה וזה וזה -

דיי מיותר להמליץ על סט שלא שמעת גם אם שמעת סטים אחרים של החברה. ואם אתה בוחר בכל זאת להמליץ על מוצר שאתה לא מכיר תציין זאת מראש בהודעה ותכתוב שההמלצה שלך מתבצעת על פי הערכה בלבד ולא מתוך ניסיון ממשי.

 

לגבי ההמלצה של האקליפס -

המגבר בפני עצמו טוב ומעניין , אבל קונפיגורציה של סאבים ברמת הכאוס\IDMAX יספקו תוצאות טובות יותר מבחינת עומק ונפח באס מאשר ה IDים . ה ID סאבים טובים מאוד ביחס למחירם אבל אין ביכולתם לספק נפח ראוי ולפתח SPL ראוי בתחום התדרים הנמוך של הבאס , מקום שבו ה IDMAX ובטח שהכאוס יתנו אימפקט הרבה יותר מרשים. במיוחד עבור רכב מהסוג המדובר הייתי מעדיף אותם , ועוד יותר מזה , בשילוב עם סט כמו קלארוס שמספק ביצועים כל כך נדירים בתחום המידבאס הנמוך - שילוב סאב\ים שהתחום הנמוך הוא לא ההיילייט שלהם זה התאמה פחות מוצלחת מאשר סאבים כמו IDMAX\כאוס וכו שיתאימו טוב יותר ויתנו כח בטווח תדרים רחב יותר. כמובן שעבורם האקליפס הופך להיות לא רלוונטי .

 

לגבי מה שכתבת על סאב 10 מדויק יותר מ 12 -

אני יכול להבין ולקבל למה אתה אומר את זה , אבל צריך לזכור גם שבאותו המידה סאב 12 ירד נמוך יותר מסאב 10 ויהיה מוצלח יותר בתחום התדרים שסאב באמת אמור לספק וזה התדרים הנמוכים.

יתרה מזאת , מבחינת דיוק - אנחנו לא משווים פה סאב 12 מול סאב 10. אנחנו משווים פה סאבים באיכות שונה . IDMAX או כאוס לדוגמא מהירים ומדויקים לא פחות , אם לא יותר וגם יספקו דברים ש ID לא יכול לספק (וגם לא אמור לספק בתקציבו ומחירו).

נכון שצמד יתן עוצמה נוספת , אבל הוא לא יתן מענה לכל תחומי הבאס ברמה מספקת.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

היום קיבלתי הצעה דומה להצעה שקבלתי כבר

מה דעתכם על הסט הנ"ל לעומת הסט שרשמתי האחרון

 

קומפוננט-HERTZ HI ENERGY

מגבר 4 ערוצים- IMAGE DYNAMICS דגם Q4

מגבר לסאב- ROCKFORD PUCH 550.2

סאב-IDQ 12 V3

 

* ייתכן ואני ישדרג תסאב לIDMAX אך זה בגדר אולי.

 

 

מה דעתכם?

מצטער שאני משגע וגורם לכל מיני אי הבנות אך בישביל זה נועד הפורום לשאול לברר ולהיתעניין

וע"י כך להגיע להחלטה ע"י יודעי דבר ושמבינים ברכיבים הנ"ל יותר מימני!

 

 

בודה מראש לכולם

:roll:

פורסם

לדעתי מגברי Sundown טובים בהרבה מה-ID שהעלת פה והרוקפורד.

בעניין הסטים\סאב זה עניין של טעם, אני אישית את ה-CHAOS של AA מעמיד מול IDMAX, לדעתי את ה-IDQ הוא לוקח בקלות.

בעניין ה-HI ENEGRY מול CLARUS, תשמע תחליט, אני אישית חושב שהמידבאס של ה-HIGH ENERGY הוא צעצוע ליד הקלארוס.

פורסם

הגולפנית,

 

מה בדיוק יש פה להשוואת? מגברים כמו Sundown עם רכיבים כמו קבלים של Sanken אל מול רוקפורד Punch?

מה יש פה להשוואת בכלל ?

 

דני.

פורסם

היי אנרגי מול קלאורוס -

כמו שנאמר מיליון פעמים , יש פה עניין של טעם . כל סט יתנהג אחרת . מה שכן ועל זה אין ספק , המידבאס של הקלאורוס הרבה יותר טוב.

 

IDQ או כאוס ?

כמו כל רמקול , עניין של טעם . לדעתי זה טעות להשוות אותם בדיוק כמו שלא משווים IDQ ל IDMAX , או W6 מול W3. הכאוס פשוט טוב יותר .

 

את המגבר של ה ID אני לא מכיר . היות ויש חלופות מוכחות וטובות ההמלצה הכי קלה היא ללכת על בטוח. לגבי מגבר לסאב , קודם תיסגר על סאב . אחרי זה תחליט עם מה להגביר אותו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
היום קיבלתי הצעה דומה להצעה שקבלתי כבר

מה דעתכם על הסט הנ"ל לעומת הסט שרשמתי האחרון

 

קומפוננט-HERTZ HI ENERGY זה עיניין של אופי צליל, עם זאת המיד באס של הקלארוס טוב יותר בכל פרמטר, ולדעתי גם הטוויטר, סיכוי קלוש שאתה תעדיף את ההיי אנרג'י אבל אם תרצה לשמוע קלארוס כדי לדעת בוודאות שזה מה שאתה רוצה דבר איתי בפרטי

מגבר 4 ערוצים- IMAGE DYNAMICS דגם Q4 - המגבר הזה ממש ממש לא ברמה של הSD125.2 בטח ובטח לא בכל מה שקשור לעוצמה,

מגבר לסאב- ROCKFORD PUCH 550.2 - אין מה להשוות, הסדרות האלו של רוקפורד הן סדרות זולות ולא איכותיות, אל מול המונו של סאנדאון שהוא חתיכת בהמה ברמות על !!

סאב-IDQ 12 V3 - אתה מדבר פה על IDQ שהוא סאב לא רע, אבל הכאוס הוא מתחרה לIDMAX שאני יכול להגיד לך שלא מעט בעלי IDMAX גם פה בפורום שוקלים החלפה לכאוס, ככה לדעתי ההשוואה היא מול הIDMAX ובשום אופן לא מול הIDQ,

 

* ייתכן ואני ישדרג תסאב לIDMAX אך זה בגדר אולי.

 

 

מה דעתכם?

מצטער שאני משגע וגורם לכל מיני אי הבנות אך בישביל זה נועד הפורום לשאול לברר ולהיתעניין

וע"י כך להגיע להחלטה ע"י יודעי דבר ושמבינים ברכיבים הנ"ל יותר מימני!

 

 

בודה מראש לכולם

בקיצור לא יודע מבחינה תקציבית זה שיקול שלך, אבל פרופר רכיבים ההצעה מבוססת HAT+SD+AA הרבה הרבה יותר טובה מבחינת איכות,

פורסם
ok תודה לכולם מי שיכל לעזור ומי שלא

הוחלט על כיוון אפשרי והינו:

(קצת קצת יותר מהתקציב אבל מה לעשות ככה זה תמיד)

 

1.מגבר 2 ערוצים מדגם Sundown Audio SAX-125.2 , של 125 וואט לערוץ ב 12 וולט [יותר לכיוון ה 150 במתח התנעה]

2. סט קומפוננט של Hybrid Audio מדגם הקלארוס בגודל 6.5".

3.ומונובלוק Sundown Audio SAE-1000D שמספק 1100 וואט ב 1 אוהם.

4.סאב של Ascendant audio מדגם Chaos.

 

כנראה שהמגבר ישודרג ל מגבר חזק יותר 4 ערוצים -ככה שמיד יהיה כוח זמין "להפתעות" :-P

 

*ההתקנה כנראה תבוצע אצל ה 1 והייחיד כמו שנאמר יוסי אלפיין אחרי שנתאם איתו כמה דברים.

 

תודה לכולם :wink:

 

 

 

 

די והותר...

 

הוחלט

תודה רבה רבה לכולם

 

היה כיף וטוב להיעזר בכם

מקווה שכולם יזכו להשמעה המשך שבוע טוב ושוב תודה לכל 1 ו1 שנתן מהיידע שלו.

:roll:

פורסם
זה וזה וזה -

דיי מיותר להמליץ על סט שלא שמעת גם אם שמעת סטים אחרים של החברה. ואם אתה בוחר בכל זאת להמליץ על מוצר שאתה לא מכיר תציין זאת מראש בהודעה ותכתוב שההמלצה שלך מתבצעת על פי הערכה בלבד ולא מתוך ניסיון ממשי.

 

לגבי ההמלצה של האקליפס -

המגבר בפני עצמו טוב ומעניין , אבל קונפיגורציה של סאבים ברמת הכאוס\IDMAX יספקו תוצאות טובות יותר מבחינת עומק ונפח באס מאשר ה IDים . ה ID סאבים טובים מאוד ביחס למחירם אבל אין ביכולתם לספק נפח ראוי ולפתח SPL ראוי בתחום התדרים הנמוך של הבאס , מקום שבו ה IDMAX ובטח שהכאוס יתנו אימפקט הרבה יותר מרשים. במיוחד עבור רכב מהסוג המדובר הייתי מעדיף אותם , ועוד יותר מזה , בשילוב עם סט כמו קלארוס שמספק ביצועים כל כך נדירים בתחום המידבאס הנמוך - שילוב סאב\ים שהתחום הנמוך הוא לא ההיילייט שלהם זה התאמה פחות מוצלחת מאשר סאבים כמו IDMAX\כאוס וכו שיתאימו טוב יותר ויתנו כח בטווח תדרים רחב יותר. כמובן שעבורם האקליפס הופך להיות לא רלוונטי .

 

לגבי מה שכתבת על סאב 10 מדויק יותר מ 12 -

אני יכול להבין ולקבל למה אתה אומר את זה , אבל צריך לזכור גם שבאותו המידה סאב 12 ירד נמוך יותר מסאב 10 ויהיה מוצלח יותר בתחום התדרים שסאב באמת אמור לספק וזה התדרים הנמוכים.

יתרה מזאת , מבחינת דיוק - אנחנו לא משווים פה סאב 12 מול סאב 10. אנחנו משווים פה סאבים באיכות שונה . IDMAX או כאוס לדוגמא מהירים ומדויקים לא פחות , אם לא יותר וגם יספקו דברים ש ID לא יכול לספק (וגם לא אמור לספק בתקציבו ומחירו).

נכון שצמד יתן עוצמה נוספת , אבל הוא לא יתן מענה לכל תחומי הבאס ברמה מספקת.

 

 

עופר אתה צודק לגמריי שהייתי צריך לכתוב את זה קודם. לקחתי .

 

רק דבר אחד, הכוונה בהרבה המלצות כאלו, היא ענין של פרקטיקה , לגבי סאונד של הסט, לא יכול לדעת אם הוא דרעק או טוב כיוון שהאוזן שלי היא שלי, ושל אחרים אחרת.

לכן לרוב אני משתדל להתייחס לענייני נוחות, התקנה ופתרון של מודלים שיש לי בראש ללא קשר לסאונד, כי הוא לצערנו/מזלנו עניין אישי לגמריי.

 

לגבי ה10 או ה 12 , יש לי מה להגיד אבל אני מעדיף שכל אחד יעשה מה שהוא חושב , ורק שלא יגבירו מדיי ויגמרו אוזניים:)

פורסם

סליחה שאני מתערב פה אבל מעניין אותי לכמה מכם היה ניסיון ממשי עם מגבר של IMAGE DYNAMICS? שאגב ניבנה ותוכנן על ידי TRU.

מי מכם הרכיב את ברכב ושמע אותו ? האמת אני חושב שאף אחד פה בשירשור לא עשה זאת.

אם כן הוא מוזמן לתת חוות דעת יותר עניינית.

פורסם
את המגבר של ה ID אני לא מכיר . היות ויש חלופות מוכחות וטובות ההמלצה הכי קלה היא ללכת על בטוח. לגבי מגבר לסאב , קודם תיסגר על סאב . אחרי זה תחליט עם מה להגביר אותו.

+1 לסנדק.

 

גם אני לא מכיר את המגברים של ID, אך ישנם חלופות מוכחות ומצוינות, הן במחיר והן בתמורה.

 

בנוסף על כך, קיבלתי אינפורמציה ממקור מאד מוסמך, ואני מתבסס על הודעה פרטית שקיבלתי בתאריך 06/11/08 בשעה 09:32 ממקור שגם אתה סומך עליו מאד.

 

בין יתר האינפורמציה שקיבלתי בהודעה הנ"ל, כתוב מפורשות כי "המגבר של ID אינו איכותי, ומשם כך איננו מומלץ".

 

אשמח לקבל אינפורמציה נוספת שתאושש/תשלול זאת.


×
×
  • תוכן חדש...