Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא לא ניבנה ע"י TRU .

ID יצרו קשר עם המהנדס של TRU , שתכנן להם את המגברים, אמר להם איזה רכיבים להשתמש.

 

ואז בסופו של דבר ID דפקו לו ברז, לא שילמו לו, וגם לא ניצמדו לתוכניות שהוא בנה

 

תודה רבה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקי,

לי בזמן האחרון היו כמה ניסיונות עם המגבר של ה4 ערוצים והוא הפתיע לטובה ..כמובן בהתחלה חשבתי אחרת כי הוא באמת לא איכותי אך מספר ניסיון של חיבורי וכיוון ומספר מגברים הראו לי תמונה שונה לחלוטין.. שלא לדבר על המונואים שלהם שהם מצויינים.

 

אז לדעתי זה קצת מצחיק לקפוץ ולהגיד שהמגבר לא איכותי בלי לנסות אותו בכלל(כמו אנשים בשירשור הזה).

 

אפילו אני לדוגמא שניסיתי אותו התחלה לא כול כך ניראה לי אבל אחרי מספר ניסיון עם מערכות שונות הייתי מופתע ומרוצה אבל כול התפנית שלי הייתה מנסיון ולא דיבורים באוויר.

פורסם

ועכשיו תאכל את מה שאמרת כי :

ציטוט מאתר סאן דאון : נתוני מגבר SAX 125.2 :

Tested Voltage & THD: 14.4V & Less than 0.05% THD

קישור:

http://www.sundownaudio.com/1252.html

 

 

מדידות ה- THD הן ב- 14.4 וולט אך ההספק המוצהר הינו ב- 12.8 וולט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
מדידות ה- THD הן ב- 14.4 וולט אך ההספק המוצהר הינו ב- 12.8 וולט.

 

אתה טועה.

 

כתוב במפורש שגם THD וגם ההספק, נמדדים שניהם ב14.4V.

ז"א שהמגבר מוציא את מה שכתוב, ולא מעבר לכך.

תסתכל בקישור של המגבר.

 

 

.

פורסם

בתור אחד שיש לו מונו של סאנדאון סמוך עליי שאני לא מדבר באוויר.

לכל המגברים של סאנדאון מצורף עלון הסברה ובו כתוב שהסדרות SAZ SAX מוצהרות ב- 12.8V ושה- SAE1000D מוצהר ב- 13.8. ה- SAE1200D החדש מוצהר אף הוא ב- 12.8. חלק מזה מצויין גם באתר שלהם.

גם מצויין שהם יציבים ב- 1 אוהם אבל הם יורדים ל- 0.35 אוהם אז ?

תבדוק כמה המגברים האלו מוציאים עם מערכת חשמל רגילה וכמה עם מערכת חשמל טובה ותראה שגם בסטוק הם מגיעים להספק המוצהר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
בתור אחד שיש לו מונו של סאנדאון סמוך עליי שאני לא מדבר באוויר.

.

 

אבל אני מעדיף לסמוך על אתר החברה.

פורסם

.

זה רק מוכיח שאתה עדיין טועה.

 

 

 

בקישור שנתת מדובר על מגבר מונו עם קלאס אחר, והאו מתוכנן לתת את ההספק כבר ב12.8,

אני בטוח שגם ב-18V הוא ייתן יותר הספק.

 

אבל כל המגברים נמדדים ב14.4V.

 

כלומר, אם כתוב 100*4 ,זה מתייחס ל14.4V

 

(זה מה שכתוב באתר שלהם),

וכנראה זה מה שתקבל(במקרה הטוב), לא יותר.

פורסם

שסק, שמח לראות את הנחישות שלך, המגברי ערוצים והמונובלוקים מוצהרים בשמרנות, הנתונים שאתה רואה הם נתונים שניתן לצפות להם גם ברכב כבוי. למעשה, הם מוציאים בין 10 ל20 אחוז יותר, תלוי בדגם המגבר. ככל שתמשיך להתווכח תקבל יותר הוכחות. מה שמופיע באתר אלו הם נתונים שאפשר לקרוא להם 'מינימום'.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ברוך שובך, מידן מל.

ומהיום - הTROLL שלנו בפורום.

 

אותה תבנית.

אותן שורות.

אותן הדגשות.

אותם סוגריים.

אותן נקודות בודדות בתחילת/סיום הפוסטים בד"כ.

אותם התנצחויות.

 

למשל:

 

.

לא מכיר את הרדיו הזה,

אבל מניסיון של כמה וכמה חברים שרוכבים גם על דו"ג,

אפשרי לחבר רדיו רגיל על קטנוע (גם 50 סמ"ק).

נסעתי פעם אחת עם קימקו ואכן אפשר לשמוע טוב (לא בדיוק SQ ) עד מהירות של 120 קמ"ש.

 

 

הבעיה היא שמתרכזים במוסיקה ולא בנהיגה.

אם אתה רוצה לשמור על חייך- עדיף להימנע משטויות ולהתרכז בכביש.

(יש המון נהגים שלא מתייחסים לסביבה ועוברים נתיבים בפראות,

ואכן רובם המכריע נוהג ב-4 גלגלים).

 

.

פורסם

ממש טרולי לנד,

 

שסק אני מציע שתפנה לג'ייקוב במייל ונראה מה הוא אומר,

 

אבל זה לא משנה, כי ברור לכולם מה הולך

המגברים האלו בהמות ומספיק לשמוע אותם מרימים סט טוב כדי להבין שהם אנדרייטד לפרצוף !

פורסם
.

וכנראה זה מה שתקבל(במקרה הטוב), לא יותר.

 

לא כל כך מבין על מה הויכוח פה. יש אין ספור מגברים שמוצהרים משהו אחד ומוציאים משהו אחר.

 

בפועל כל מי שיש לו מגברים מהסדרות האלו מרוצה מאוד מהעוצמה והאיכות המחיר והשירות. אז למה בכלל נוצר הדיון על זה ?

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הדיון נוצר לאנשים שאין להם מגבר מהסדרות האלו ולא יודע מה טיבו.

 

הנה משהו שיוכיח את טענתי, האיכות לא משהו, אבל קריא:

sax.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...