Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל אם תהיה סטייה והחלק העליון והתחתון לא יהיו על אותו ציר אי אפשר יהיה לעבוד עם הכלי, כי הרינג לא יסתובב סביב עצמו.

a4e7868e.jpg

פורסם

שלום לכול יצרני הכלים ,ניסיתי ליצר מפתח מרינג 17 וזה באמת חלש מידי,זה גם ניראה דק מדי שברירי ובמקרה שלי היתפתל .(חיממתי והרפתי אותו למרות שקיררתי אותו מיד)יש תמונה.והיום החלפתי משאבת מיים למרות שהמשאבה הישנה היתה כמו חדשה. (טוב חושך מוקדם ב6.00,ואני עובד אחרי העבודה ).עכשיו יש לי שאלה,הראש מורכב עים הסעפות והכול ומחכה להרכבה על המנוע.גלגל הטימינג מחובר לקמשפט ובסוף גם על הקמשפט מוכב הדיסטרבוטור .עכשיו כשגלגל הטימינג מכוון,הדיסטרבוטור עומד מכוון על צילינדר 4.אין אפשרות טכנית לסובב אותו ב180% (לא מתאים מכני).מה עושים?

13.JPG

פורסם

כלים בעלי אחוז פחמן נמוך מ-0.2 ובעלי אחוז סיגסוג של יסודות אחרים נמוך לא ניתן לחסם.

 

איך ניסית לחסם ? בעזרת ברנר ?

 

נסה להעזר קבצים המצורפים.

קובץ A=תחילת הפרק

a.pdf

b.pdf

c.pdf

d.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

כן חיממתי בעזרת ברנר ומיד אחרי טבלתי במים.ותודה על החומר,אבל השאלה שלי אים זה תקין שבזמן שטימינג מכוון אצבע הדיסטרבוטור מכוונת לצילינדר 4 או צריך להיות מכוון ל1 ,ותודה לעוזרים.

פורסם

אני חושב שהסיבה היחידה ששם ניקבעה נקודת הטימינג , שבמצב כזה כול השסתומים סגורים יחסית,שלא יהיה מצב שבהרכבה ידפק שסטום .בדקתי ואין אפשרות לסובב ב180 מעלות,והם יושבים על אותו ציר.ואפילו על הכוסית של הדיסטרבוטור כתוב מספרי הצילינדרים.בתמונות גלגל הטימינג יושב מכוון. בתמונות רואים את מצב השסטומים במצב טימיג מכוון.(תקנו אותי עים אני טועה).

PICT0049.JPG

פורסם

שלום וערב טוב וגשום,אני שוב מחכה לימים נוחים יותר להרכבה ובנתים היום חיפסתי את הכלי"בוקסה 17 עקומה לבירגי הראש המוסתרים".חרשתי את אזור ר"ח המסגר ולא מצאתי,ונאמר לי מ"ס פעמים (להפריד את הקאם מהראש ,לסגור עים בוקסה רגילה ולאחר לחבר חזרה את בית הקאם.עכשיו השאלה מה עים כיון שסטומים,מה עים הידוק ברגים אחרי 1000ק"מ.ומאיפו אני מסיג את הבוקסה שלא ניראה לי שאפשר לותר עליה.אשמח לעצות מבעלי נסיון בנושא,תודה מראש לעונים.

פורסם

(מועתק מפורום פיאט). גם יצרתי מפתח,גם הרכבתי ראש,קאם,וטימינג.מחר כול האביזרים,נוזלים,בדיקת טובה, וננסה להניע.אגב בדקתי מירווח שסטומים אחרי שהרכבתי את הקאם ויש שסטום יניקה אחד שצריך כיוון,אני אעשה את זה בהמשך.(צריך גם כלי מיוחד ( ושימסים)אולי מישהו עשה פעם במוסך?אשמח לאינפורמציה.או שאקפוץ לערבי שעשה לי את הראש,(אנחנו אחלה).חשוב מאוד,שבזמן ההרכבה גם המנוע וגם הראש צריכים להיות בנקודת הטימינג,שלא ידפק איזה שסטום.איזה כיף לעבוד עים מנוע נקי נקי וחלקים חדשים ,כבר אמרתי"כמו מטוס"

PICT0060.JPG

PICT0061.JPG

PICT0063.JPG

PICT0065.JPG

PICT0066.JPG

פורסם

זהו זה,תם ונישלם פרויקט "שיפוץ ראש מנוע" הכול עובד יופי,נסיעה קצרה לערבי שעשה אחלה עבודה בשיפוץ הראש, והיה מפסוט מהזמבורה (צופר פרה),וסיכמנו למחר בבוקר לכיון השסטומים.ילהה עוד ציפצוף ולהיתראות.התמונות הפעם של המנוע מושלם .

PICT0071.JPG

PICT0072.JPG

PICT0073.JPG

PICT0074.JPG

×
×
  • תוכן חדש...