Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוריס, איזו השקעה! נדמה לי או שאתה נשאב אל תוך עולם ה-RV?

יש איזו רכישה בדרך? נראה שכן :-).

 

רן, תודה על ההצעה אבל נראה לי שהחשמלאי שלי מצא את הנורה המיוחלת, אדע ביום שני. ללא כל קשר, השנה אעלה לירושלים לפגוש אותך, את סופי ואת השמנה (לאו דווקא בסדר הזה :twisted: ).

 

יונה, המון תודה על הספר, אני מקווה שעכשיו אתחיל לעבוד.

 

כל הדיבורים הללו על הRV גרמו לי לשלוף אותו מתחת לכיסוי במחסן הבוקר.

מילאתי קצת דלק, בדקתי שיש שמן, שתי בעיטות בקיק והגוץ התעורר מתרדמת של חמישה חודשים.

ענן כחלחל הופרח מאחוריו ופימפום דו פעימתי הידהד ברחבי המחסן.

 

האמת הייתי די מופתע, לא ציפית שיניע בשתי בעיטות לאחר עמידה של חמישה חודשים, אבל כנראה שהוא רצה יותר ממני להניע, למתוח איברים ולזוז קצת.

 

כאמור, היות ועוד לא נגעתי בו מבחינה מכאנית, עדיין לא התפניתי להנפיק לו רשיונות חדשים ולהעביר אותו טסט ולכן אני עדיין לא יכול להעלות אותו לכביש הציבורי. מצד שני, אין כל מניעה חוקית לרכוב עליו במעלה ומורד שביל הגישה לביתינו (בערך 100 מטר לכל כיוון), היות ומדובר בשטח פרטי.

אז... זה מה שעשיתי כל הבוקר :-), טירטרתי במעלה ובמורד השביל.

 

הבן (בן 15 חודשים), שמע את כל ההמולה בחוץ ודרש מאימו לצאת. כשראה במה אני עסוק, פתח בזעקות מחאה ודרש להצטרף לדביל על ה-RV.

אז היום, הוא זכה לרכיבת הבכורה שלו על דו גלגלי ממונע (על האופניים הוא כבר רוכב איתי מגיל 4 חודשים). איזה אושר, חיוך מאוזן לאוזן וצחוק של שמחה. כמו שאמא שלו אומרת, כנראה הג'וק המוטורי עובר בגנים.

 

נשארנו בהילך ראשון, סל"ד סרק והתגלגלנו לאיטנו במעלה ובמורד השביל. כשכיבינו את ה-RV, לא רצה הזאטוט לרדת ודרש עוד כמה סיבובים, כנראה שזה באמת בגנים...:-)

 

 

p7110003.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

p7110013.jpg

 

 

 

p7110016.jpg

 

 

 

p7110017.jpg

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
8):twisted::lol:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

ברק

זו ממש התחלה טובה לילד החמוד , בגיל המתאים. אפילו הקדמת את אילו שלי :-)

הכלי יפה ומתקדם , יש לו בולמים קדמיים הפוכים :shock:

אצלך על הRV זו המשאבה השניה שאני רואה . הראשונה שראיתי נמצאת אצלי המחסן :-P

לעניין הסריה - תשקיע ב 125. הוא המהנה ביותר. כבר קשה להשיג צמיגים בשבילו.

 

סעו בכיף

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

ישי, גם על זה, שרכבתי- יש עדיין משאבה!:twisted::wink:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
ישי, גם על זה, שרכבתי- יש עדיין משאבה!:twisted::wink:

ואיך היא עוד לא אצלי :?::?::?:

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
:nono::hihi::biglaugh:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

בסוף השבוע ישבתי וקראתי את עלילותיו של רן עם סופי והשמנה (שני השרשורים, מ-א' ועד-ת' ברצף. אם יש לכם ערב פנוי, מומלץ לעשות את זה, גם אם עד היום עקבתם אחרי סיפוריו באופן חלקי או מלא. הקריאה ברצף עושה אותם מהנים כפליים) . צחקתי, במיוחד כאשר הוא דיבר על הקנאה השוררת בין השתיים.



נשמע הזוי, אבל נראה לי שגם אני מתחיל להאמין בזה.

 

היות והתפנה קצת זמן, החלטתי להשקיע אותו ב-RV. כמו שקראתם בימים האחרונים, עסקתי בהסדרת מערכת התאורה, בכדי שהגוץ יוכל לעבור טסט.

 

תוך שיטוטים ברשת בחיפוש אחר חלקים ל-RV, מצאתי עוד "חבר" ישן העומד למכירה (כרגע אשמור אתכם במתח ולא אספר מה הוא), אבל איך שראיתי אותו, ידעתי שגם הוא מצטרף למשפחה.



אה, כן... זה לא עוד RV אם אתם תוהים.

 

תוך פחות מ- 24 שעות, יצאתי לרכוש אותו (סיפור פעוט של 6 שעות נסיעה). רתמתי את הנגרר לג'יפ הנאמן ויצאנו לדרך.



בערב, כשחזרנו, פרקתי את "החדש" במחסן והעמדתי אותו ליד ה-RV.

 

"...בן כלב..." סינן ה—RV מתחת לשפמו לעבר "החדש", "...חושב שאתה הולך להחליף אותי הא? אני יודע שאת ה-RV הקודם הוא החליף במניאק כמוך...."



"החדש" בכלל לא הבין מה רוצה ה-RV ממנו.

 

את היומיים האחרונים בילית בפרוק "החדש", ניקוי וחידוש מכלולים, אבחון נזקים ועריכת רשימת חלקים שצריך להזמין עבורו.

 

כאמור, עוד לפני שידעתי על קיומו וללא כל קשר ל"חדש", ביצעתי הזמנה למצבר ונורות ל-RV (ראשית, אחורית ונורת ניוטראל).



הבוקר הגיע החבילה.

נכנסתי למחסן.

ה-RV ישב לו בפינה מתבשל בכעסו.

"...מה הוא רוצה ממני? חשבתי שהוא כולו עסוק ב"חדש"..." אמר ה-RV לעצמו כשניגשתי אליו עם החלקים ולא הבין למה אני מתחיל לפרק אותו.

"...אני לא אלך בלי מלחמה..." זמם ה-RV והכין לי הפתעה.

 

חיברתי את המצבר החדש, הרכבתי את הנורות (שלקח לי המון זמן למצוא), בעיטה קלה ברגלית ההנעה, וה-RV מפמפם ניגון דו פעימתי .



רגע האמת, עוד שליש סיבוב של הסוויץ' והאורות דולקים בעוצמה (עוצמה מחשידה... זכרתי שהייתה לו תאורת נר).

חצי שנייה אח"כ – פוף, חושך.

הלכו שתי הנורות.

איזה עצבים.

 

ה-RV צחק לעצמו, "... חשב שיחליף אותי הנבל... אני אראה לו מה זה..."

 

כמובן שלא היה טעם להתקין את סט הנורות הרזרבי שברשותי, היות ודי ברור, כי בשל הטמפרמנט של הגוץ, תישרפנה גם הן מייד.



לשמחתי, מוסך אופנועים בעיר נמצא במרחק הליכה מביתי והבעלים הינו חובב סוזוקי מובהק, שכבר ראה את הגוץ והתלהב ממנו מאוד. אבחון קצר העלה את שחשדתי, מיישר הזרם לא עובד.

אז הוזמן מיישר זרם, עוד סט של נורות (שיהיה עוד סט רזרבי) וכל מה שנשאר לעשות זה לחכות.

 

הסברתי ל-RV, שהוא לא הולך להיות מוחלף בשום דבר ושכבודו ועתידו במקומם מונחים. בנתיים בתור עונש על התנהגותו, הוא עומד עירום במחסן, עד שיגיע מיישר הזרם.

 

p7150022.jpg

 

 

 

p7150002.jpg

 

 

p7150003.jpg

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עשרה חודשים עברו מאז העידכון האחרון.

ה-RV אכן עמד "בעונש" במחסן זמן מה ולבסוף הגיע מישר הזרם. זה הותקן ומאז אין יותר שריפה של הנורות הנדירות.

בעשרת החודשים האחרונים, לא ממש יצא לי להגיע ל-RV ולהעניק לו את הזמן והטיפול שהוא דורש, כך שמלבד הנעה מזדמנת וסיבובון קטן במעלה ובמורד שביל הגישה שלנו (עדיין לא חידשתי לו את הרישוי), ה-RV די הוזנח.

 

אל חשש, הוא דאג להזכיר לי את זה :fist: .

זה התחיל בפריקה מלאה של המצבר החדש, כך שבקושי ראיתי את נורת הניוטראל, על שאר צרכני החשמל (תאורה, צופר אורות) בכלל לא היה על מה לדבר.

 

בהמשך הוא הפסיק "לעבוד עגול", עד למצב בו הוא לא החזיק סרק בכלל.

ההנעות נהיו יותר מורכבות, שלולית דלק קידמה את פני בכל פעם ששכחתי לסגור את ברז הדלק ועבודת המנוע בכלל היית לא נעימה.

בקיצור, ה-RV פתח בשביתת סושי (שביתה איטלקית בגירסתה היפאנית :lol: ).

 

אין ברירה, רכשתי במיוחד מטען מצברים חדש, המסוגל לעבוד גם על 6V. לאחר טעינת לילה, שב המצבר לאיתנו והיום הוא כבר התלוצץ עם רופאיו.

פתחתי את בית הקרבורטור (ב-RV הקרבורטור יושב "בתוך" מכלול המנוע) וחשכו עיניי; כל בית הקרבורטור והקרבורטור עצמו, בפנים ובחוץ, מכוסים באבקה קימחית שחורה.

מה היא אותה אבקה אתם שואלים?

הניחוש המלומד שלי הוא שפילטר האוויר המקורי, לא הוחלף מעולם.

לא מדובר על פילטר נייר, אלה על פילטר ספוג המתלבש על שרוול מתכת מחורר.

ספוג עם השנים הולך ומתבלה, עד שלבסוף הופך פריך ומתפורר.

פרקתי את בית הפילטר ושלפתי את הפילטר מקרביו. סליחה... את שאריות הפילטר או יותר נכון, את שאריות המומיה החנוטה. היו כמה חתיכות ספוג שעוד נראו שלמות, אך ברגע בו נגעתי בהן, הן הפכו לאבקה, כמו תות אנך אמון.

 

אין ברירה, שלפתי את הקרבורטור, פרקתי וניקיתי אותו, ניקיתי את כל מעברי האוויר, תיבת האוויר ובית הקרבורטור.

שעתיים מאוחר יותר הקרבורטור המצוחצח חזר למשכנו (המצוחצח גם הוא).

 

לאות תודה, הניע ה-RV בבעיטה הראשונה.

הסרק היה קצת גבוה, כיוון קצר עם מברג שטוח וה-RV חזר לפמפם ביפאנית שוטפת.

תענוג.

הייתי צריך לעשות את זה כבר מזמן.

עכשיו, עם קצת יותר זמן פנוי על הידיים, אני מקווה להשקיע בו קצת יותר.

 

 

img2712.jpg

 

 

p4130006m.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

p4130009.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

p4130015j.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

p4130017w.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

Uploaded with ImageShack.us

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
איזה כייף על הבוקר! זמן פנוי??? -רן

יותר לכיוון של סוף יום. ניו זילנד, שכחת? :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יפה יפה ברק.

אני מקווה שהאדום לא כועס.

RV לעולם יכיר לך תודה על טיפול אוהב.

השבוע הנעתי אחד מאילו שלי לאחר שנה שלא עבד....קיק שני ויופי של ניגון.

 

החלקים של ה-75 ברובם כמו של ה- 50. אם תזדקק יש לי כמה חלקים רזרוויים.

 

ראיתי בתמונות שלך משאבה. אם תוכל להביא אותה איתך בביקור הבא זה יהיה נחמד.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
יפה יפה ברק.

אני מקווה שהאדום לא כועס.

האדום לא כועס כלל, הם שכנים טובים. האדום יצא השבוע ליעף של שעתיים בכבישי החוף המתפתלים של מרלבורו, הצמיגים שוייפו עד הקצוות (נו... טוב, נסחפתי קצת.... כמעט עד הקצוות, עוד יש קצת chicken strips, אני כבר זקן).

RV לעולם יכיר לך תודה על טיפול אוהב.

השבוע הנעתי אחד מאילו שלי לאחר שנה שלא עבד....קיק שני ויופי של ניגון.

גם אני הופתעתי מיכולת ההנעה שלו אחרי עמידה ממושכת וציינתי זאת לפחות פעמיים בדיון הזה. מה שהכי הפתיע אותי, זה שאפילו במצבו המטונף של הקרבורטור, הוא הניע (אני לא מכיר הרבה קרבורטורים שיסכימו לעבוד בכאלו תנאים). תעודת כבוד ל-RV.

 

החלקים של ה-75 ברובם כמו של ה- 50. אם תזדקק יש לי כמה חלקים רזרוויים.

ראיתי בתמונות שלך משאבה. אם תוכל להביא אותה איתך בביקור הבא זה יהיה נחמד.

ישי

 

ישי, נראה לי שהגיל מתחיל לתת את אותותיו. סנילי קצת?

בתחילת השרשור יש דיון ארוך בנושא המשאבות, בו ציינתי שיש לי את המקורית ואתה השבת שגם לך יש את המקורית.

או שאני הזדקנתי ואני מפספס פה בדיחה?

תחזור לתגובות 14, 20 ו-27 (שלך יא חטיאר :twisted: ).

 

בעיה שעדיין לא פתרתי היא מציאת ספר רכב (טיפול ואחזקה) מתוצרת Clymer או Haynes.

בזמנו שלח יונה (CB750) ספר של 50 סמ"ק, אני משער שזה אותו הספר ל-75 סמ"ק, אבל איכות הסריקה לא איכותית ולא ניתן להדפיס עמודים באיכות סבירה.

אני לא מעוניין להוריד את הספר מהרשת, אני מעוניין לרכוש אותו, אבל לא מוצא, יש רעיונות?

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ה-RV מתכונן לעליה לארץ המובטחת.

אבל, לפני העליה, יש צורך בגיור (היהודים עם קשה).

כחלק מההכנות וכתוכנית שהייתה לי מלכתחילה, הגוץ צריך לעבור טסט.

היות וגלגליו לא טעמו אספלט באופן חוקי מאז שנת 88 של המאה הקודמת (ככה זה נשמע יותר דרמטי מסתם להגיד 1988 ), יש צורך בבדיקת מעבדה.

באופן עקרוני, מדובר בתהליך זהה לזה הנהוג בישראל – טסט מחמיר.

 

מערכת החשמל כבר סודרה (או כך לפחות חשבתי), הקרבורטור נוקה ובאופן כללי הגוץ במצב לא רע.

ידעתי שאדרש לעניין הצמיגים, אבל על הדרך עשיתי עוד כמה דברים ובנוסף צצו מספר הפתעות.

 

הגוץ הועלה על שולחן הניתוחים והושם תחת הרדמה כללית (נותק המצבר והלך לטעינה).

כזכור, רכשתי מצבר חדש לפני פחות משנה, אבל, כך מסתבר, מצברי V6 קטנים לא אוהבים לעמוד ללא שימוש. פריקה מלאה והעדר שימוש שולחים אותם בדרך חד כיוונית למכון המחזור. ניסיתי מספר מחזורי טעינה, אך ללא הועיל, המצבר נפח נשמתו. בלית ברירה נרכש מצבר חדש.

 

המפלט פורק ורוקן מתוכנו, הוסרו משקעי הפיח והשמן ולאחר מכן הוא עבר ליטוש חיצוני במברשת ברזל. בסיום כל התהליך, נצבע המפלט בצבע עמיד לחום.

 

המיסבים ומחזירי האבק בגלגלים הוחלפו. לא היה צורך ממשי בהחלפה והחופש בהם היה מזערי (באחורי) ולא קיים בכלל בקדמי, אבל "על הדרך" ובשביל השקט הנפשי החלפתי אותם.

בדקתי את הבלמים והם נמצאו תקינים ב-100%. שייפתי את הרפידות והתופים בנייר שמיר, לצורך העלמת חריצים קטנים בתוף, שוב, רק בשביל השקט הנפשי וכי זה כבר היה "על הדרך".

 

צמיגים.

הצמיגים הם נושא סבוך וכאוב. מטרתי היא לשמור את הגוץ קרוב ככל הניתן למצבו המקורי ומבחינתי זה כולל גם את סוג הצמיג.

הפכתי עולמות ולא הצלחתי למצוא את הצמיג המקורי (Bridgestone) במידה המקורית (5.4-10) ובפרופיל המקורי (RECTANGLE). ישי מצא לי את הצמיג בארץ, אבל עם זמן אספקה של 3 חודשים ומחיר של ("קח כיסא ושב רגע", זה היה הציטוט המקורי של ישי

:lol: ) 1,400 ₪.

לא תודה.

מצאתי את הצמיג באנגליה, עם תג מחיר של כ-90 פאונד, אבל החברה לא הייתה מוכנה לשלוח מחוץ לגבולות בריטניה.

בעצתו של ישי (שוב. תודה ישי) החלטתי ללכת על צמיג במידה קרובה למקורית, רק לשם צליחת בדיקת המעבדה והטסט ובשלב מאוחר יותר, לחזור לצמיגים המקוריים. לשמחתי, כאן, כמו בארה"ב, מידת הצמיג או הגלגל לא מצוינת כלל ברשיון הרכב ולכן אין כל חשיבות למידה המקורית (בגבולות הבטיחות והתקנים כמובן).

הזמנתי שני צמיגי מישלין 130/90-10, קרובים מאוד למידה המקורית, עם קוטר קצת יותר גדול מהמקורי (השינוי לרעה בתאוצות הורגש באופן מיידי). הצמיגים נראים קרביים למדי והולמים את הגוץ, אבל הם לא ממש הטעם שלי. כאמור, בבוא היום אחזור לברידג'סטונים המקוריים (כזכור,אחד חדש כבר יש לי).

ב-RV, החלפת צמיג או תיקון תקר לצורך העניין, הם סרט רציני. יש לפרק את החישוק, הבנוי משני חצאים ורק אז לחלוץ את הצמיג והפנימית.

הצמיגים, שכנראה ישבו על החישוקים מזה 35 שנים, החליט שהם לא ייפרדו בלי מלחמה ומלחמה זו הייתה. שילוב חישוק חצוי המאפשר כניסת לחות, עם צמיגים ופנימיות שלא הופרדו שלושה וחצי עשורים, יצרו מקשה אחת חזקה ומאוחדת.

קפצתי, מעכתי, דחפתי, הזעתי ו...כלום. כמו שר ללא תיק על כיסאו – לא מתפנה בשום מחיר. אז הוצאתי את התותחים הכבדים, האס שלי - הלכתי לצמיגאי

:twisted:.

2 דקות לכל גלגל על המכונה והוצאתי גט משולש: הצמיגים, החישוקים והפנימיות עזבו איש את חברו. אחת הפנימיות זעקה : "...תמות נפשי עם פלשתים..." ופוצצה עצמה לדעת בתהליך :angel:, אבל בסך הכל התהליך הושלם ללא נזקים מיוחדים.

מבעוד מעוד רכשתי פנימיות חדשות, כי ציפיתי לתקלות וממילא לא הייתי מחזיר את הפנימיות הישנות אל תוך הצמיגים החדשים. הפנימיות החדשות גם כן לא ממש במידה המקורית, כי גם אותן לא הצלחתי למצוא, אבל בסופו של יום הן עושות את העבודה.

 

הסרתי את מיכל השמן ורוקנתי את השמן הישן, משום שלא ידעתי בן כמה הוא ומה טיבו. מיכל השמן נשטף, הורכב בחזרה ומולא בשמן 2 פעימות איכותי וטרי.

 

היום לאחר עוד כמה חיזוקים, כיוונונים וניקיון קל, הועמס הגוץ לאחר כבוד לאחורי המסחרית שם הוא ממתין למחר.

מחר בבוקר ניסע לעיר הגדולה (עניין פעוט של שלוש וחצי שעות לכל כיוון) ועם קצת מזל, נעבור את בדיקת המעבדה.

יום ארוך לפנינו, עדכונים יבוא מחר.



 

 

p5090006.jpg

 

p5090008.jpg

 

p5090013.jpg

 

p5090015.jpg

 

p5110016.jpg

 

p5090007c.jpg

 

 

p5230017s.jpg

 

 

p5230019n.jpg

 

p5240025.jpg

 

p5240028w.jpg

 

p5240031t.jpg

 

 

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?

×
×
  • תוכן חדש...