Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש!

 

גם לי יש "עקצוץ" כזה של לקנות אופנוע שטח ישן בנפח מנוע קטן לסופי שבוע.

 

הסיפור גם יפה. החנות שלי צמודה לחנות של פריצל. הוא עדיין באותו אוברול כחול ואותה סיגריה בקצה הפה. עדיין יש לו אינסוף אופנועים זרוקים בחצר של המוסך ובחצרות של הבתים פה באיזור. כנראה שיש דברים שלא משתנים.

 

 

אסף

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ספר רכב (כדוגמאת "היינס") ל- RV?

תודה.

ברק.

 

כן ולא.

אין לי קישור. יש לי ספר סוזוקי מקורי.

אני לא תולש דפים אבל אפשר לסרוק עבורך ולשלוח. באיזה פרק מדובר ?

האם , חלילה , יש בעיות ?

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

אסף, תודה על הלינקים, קרוב למדי, אבל ה-125 לא כל כך דומה ל-75. בכל אופן, תודה על המאמץ.

ישי, תודה על ההצעה לג'ק וגם על ההצעה לסרוק את הספר.

מדובר רק בעניין של נוחות, רציתי להוריד את הספר, שיהיה.

כנראה שארכוש אחד ברשת, יש אתר מומלץ?

 

בעיות?

לא ממש, עוד לא היה לי זמן להתעסק איתו ולבדוק, אבל אני בטוח שיצוצו מספיק :wink:.

הדבר היחיד בו הבחנתי כרגע, הוא שהקרבורטור מציף ונוזל (דלק על הרצפה), אם לא סוגרים את ברז הדלק.

אחרי שאשיג את הספר, זה יהיה הפרוייקט הראשון שלי - שיפוץ, ניקוי וכיוון הקרבורטור.

 

אתם יודעים מה אומרים, עם האוכל בא התיאבון...

אז החלטתי ליצור לעצמי "סֵרֲיָה" (זוכרים את הסרייות - בקלפים של "חיות ארץ ישראל")?

 

הסריה אמורה להיות 50, 75 (שכבר יש), 90 ו-125.

אז כאמור, אחד כבר יש, עוד 3 חסרים.

 

בנתיים, הספקתי למצוא 90 סמ"ק נחמד, אבל המחיר כרגע קצת גבוה. אני עוקב אחרי המכירה כבר כמה שבועות, בתקווה שלא ימכר ואני אוכל להיכנס עם הצעה מעניינת למוכר.

נחכה ונראה, אם יהיו התפתחויות, אעדכן בהתאם.

זה הברנש:

 

rv90.jpg

 

 

 

rv902.jpg

 

 

rv903.jpg

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

קראתי רק עכשיו...

תתחדש!!!!!!!!!!!!!!

בטח רדפת גם אחרי בשדות שם במושבים באזור שלנו.

רק לפני כמה ימים ראיתי את דוד פריצל, כן, עדיין עם סרבל...:lol:

יאללה תבוא לביקור, סיבוב על ג'יקסר עתיק מובטח...:wink:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

דיי!!! תמשיך...:lol:

 

ואני אהבתי דווקא את המתקן למשאית מאחורה- המממ... נותן רעיונות!:twisted::wink:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בתקווה שבקרוב יתפנה לי זמן להתעסק עם ה-RV, אתחיל בבעיה הכי בוערת - פנס ראשי.

הנורה שרופה (זו המקורית איתה יצא האופנוע מהמפעל) ובנתיים הפכתי עולמות למצוא אחת, ללא הועיל.

הנורה היא 6V

הכיתוב המלא על הנורה הוא:

KELLY 6V15 / 15W

בעוד חודש אני מגיע לארץ לחופשה ומקווה למצוא אחת.

האם מישהו יודע היכן ניתן להשיג נורה כזו?

תודה.

p7080004.th.jpg

p7080005.th.jpg

p7080009.th.jpg

p7080011.th.jpg

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

אתה צריך ספיציפית כזאת עם הצלחת עליה?

 

אם לא אז הנה אחת

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OSRAM-(NOS)-6V-15%2f15W-Bulb-3-Penton-Husqvarna-Monark-_W0QQitemZ120382619985QQcmdZViewItem

 

 

והנה אחת עם הצלחת

 

http://www.replacementlightbulbs.com/lampa3598h.html

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

אם כבר- יצא לי לפני כמה ימים לעשות סיבוב על הדבר הזה (כי היה מישהו, שלא ידע לתפעל אותו:lol:, והוא נתקע לו כל הזמן, מה שאילץ את ה"מומחה", שבפעם הראשונה התיישב על הכלי בכלל, להחזירו הביתה:twisted::lol::wink::-D ). נחמד.:-D צעצוע חביב. לא לגמרי משהו, שאשקיע בו הרבה כסף- אבל לא הייתי מתנגד גם לאחד כזה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
שלום לחברים,

הבקשה מופנית לכולכם, אבל בעיקר לאנשי ה-RV:

האם יש למישהו קישור ללינק או אתר עם ספר רכב (כדוגמאת "היינס") ל- RV?

תודה.

ברק.

 

בדוק הודעה פרטית.

פורסם
אתה צריך ספיציפית כזאת עם הצלחת עליה?

 

והנה אחת עם הצלחת

 

http://www.replacementlightbulbs.com/lampa3598h.html

 

כן זו עם הצלחת, אבל כולל משלוח זה יוצא $60, קצת יקר. אם לא אמצא מוצא אחר, ארכוש מהם.

 

אולי תתחלפו :shock:

או שתלמד מהנסיון שלו בחיפושים...

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2155654&postcount=225

 

לא הבנתי מה הקשר? הנורות של אופיר? אם כן, זה ממש לא מתאים.

 

 

ב RV שלי הנורה שונה , גם כן 6V , ויש לי רזרווה אם תרצה להתאים.

תודה על ההצעה, אבל אדבוק במקורי מהלינק של מוריס.

 

ישי

 

בדוק הודעה פרטית.

תודה.

 

"CB750" שלח לי ספר לRV125, אבל אני עדיין מחפש ספר (להורדה ברשת או קניה של ספר אמיתי) של RV50/75.

אם יש למישהו קישורים, אשמח לקבלם.

 

 

לגבי הנורות, הלינק בקישור של מוריס נראה טוב (אם כי מעט יקר), העניין הוא שיש לי "חבר חדש" - עוד ברנש חובב RV שגר לא רחוק (לא רחוק בניו זילנד = שלוש שעות נסיעה :wink:), גם הוא מחפש נורה, אז אולי נרכוש ביחד וכל אחד ישאר עם 4 נורות רזרביות.

 

 

 

 

 

כמה תמונות:

 

rv1.jpg

 

 

rv2.jpg

 

 

נבהלתם?

תרגעו, זה לא שלי, זה האופנוע של Dale הבחור עליו סיפרתי, הוא גר ב Christchurch, ה"תל אביב" של האי הדרומי בניו זילנד.

הוא בעיצומו של שיפוץ ה-RV שרכש לא מכבר. אני מחליף עימו חוויות ומידע, הוא מאוד התרגש לשמוע ששיפוץ האופנוע שלו מקבל תיעוד בפורום ישראלי.

זהו לעכשיו.

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

פה אחד מהרשימה זה ספר SHOP MANUAL

 

http://www.books4cars.com/result1.asp?findmake=Suzuki&offset=50

 

יש פה אתר מניו זילנד (נראה לי )

 

http://www.workshopmanuals.co.nz/

 

 

הנה עוד אחד שיש בו, אבל צריך איזו סיסמה, כנראה בתשלום

 

http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/

 

זה מאיזה פורום בסינגפור, יש שם RV125

 

http://www.singaporebikes.com/forums/showthread.php?t=69241&page=5

 

ואחרון חביב, הנה עוד פורום

 

http://forum.motorcycle-usa.com/default.aspx?f=18&p=1&m=218194

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
בתקווה שבקרוב יתפנה לי זמן להתעסק עם ה-RV, אתחיל בבעיה הכי בוערת - פנס ראשי.

הנורה שרופה (זו המקורית איתה יצא האופנוע מהמפעל) ובנתיים הפכתי עולמות למצוא אחת, ללא הועיל.

הנורה היא 6V

הכיתוב המלא על הנורה הוא:

KELLY 6V15 / 15W

בעוד חודש אני מגיע לארץ לחופשה ומקווה למצוא אחת.

האם מישהו יודע היכן ניתן להשיג נורה כזו?

תודה.

p7080004.th.jpg

p7080005.th.jpg

p7080009.th.jpg

p7080011.th.jpg

 

 

עד כמה שזכור לי יש לי נורה דומה שקיבלתי לווספה, עכשיו יש לך סיבה טובה (חוץ מהאיום המפורש הפיזי עליך אם לא תקיים)

לעלות לי-ם!!!

 

מחכה - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

"CB750" שלח לי ספר לRV125, אבל אני עדיין מחפש ספר (להורדה ברשת או קניה של ספר אמיתי) של RV50/75.

אם יש למישהו קישורים, אשמח לקבלם.

 

.

ברק.

 

התקלה תוקנה.....:oops:

 

בדוק בדוא"ל הנורמלי שלך. הקובץ של ה50 נשלח.


×
×
  • תוכן חדש...