Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קניתי באוטו דיפו מכשיר שבודק את רמת האלכוהל בדם, זה בגודל ביצה +- והוא אלקטרוני

נושפים לתוכו וכעבור כמה שניות אמור להציג על צג דיגיטלי את רמת האלכוהל, המכשיר עלה לי 75 שקל.

הכל טוב ויפה רק שהיום ישבנו לנו ושתינו בירות (הנהגים) והשאר שתו וודקה כעבור שעה ניסינו את המכשיר ונחשו מה כולם יצאו עם 0.00 אחוזים בדם השאלה האם זה סתם בלוף או שלמישהו יש את זה וזה באמת עובד ורק המכשיר שלי דפוק?

נ.ב

קראנו את ההוראות לא עזר כלום רק עם שתיה בירה ומייד אחרי זה לנשוף יצא 0.07 (בחוק מותר עד 0.25)

מדובר על המכשיר של ה75 שקל! יש עוד מכשיר ב300 שקל אני לא מדבר עליו

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

הזמנתי לא מזמן מכשיר דומה מחו"ל - אותו עיקרון

כל המכשירים האלו, בפרט הזולים לא מצטיינים בדיוק שלהם, בכל מקרה הצעצוע הזה אמור להגיע אלי עוד שבוע שבועיים אני אבדוק אם שווה משהו..

אם אתה רוצה משהו מדוייק יותר צריך לקנות מכשיר ממותג (של חברה אמיתית שמתמחה בתחום) וזה עולה משמעותית יקר יותר.

פורסם

כתוב על האריזה מאחורה סטיה של 10%+- אני מוכן לקבל כזאת סטייה אבל 0.00 אחרי שתיה זה לא נירא לי הגיוני

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

בגלל מחירו הנמוך אני חושב שאינו מקצועי ומזייף קצת,היקרים טובים הרבה יותר ומדויקים הרבה יותר

אבל בכל זאת יכול להיות שרק שלך התקלקל.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

הייתי מצפה שבשביל כסת"ח רציני הם היו עושים למכשיר רגישות גבוהה יותר וסגוליות נמוכה משמע שהוא "יזייף למעלה" ולא כמו שאתה אמרת. אני חושב שזאת תקלה במכשיר שלך אולי שווה לך לנסות להחליף.

×
×
  • תוכן חדש...