Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ערב טוב! לאחר מלחמות עם הצבא לא הצלחתי להעלות את הפרופיל מעל 72:cry:(בעיות ברכיים).מבין האופציות שנותרו לי רק שריון ותותחנים באמת מעניינים אותי,כרגע אני נותה טיפה יותר לכיוון השריון ורק אחר כך לתותחנים.מה דעתכם מה יותר כדאי לי?

אני בן אדם הומני אני מתעב בכול ליבי מתמטיקה וכול מה שקשור אליה,אמרו לי שבתותחנים לומדים הרבה מתמטיקה והנדסה האם זה נכון?

יש לי קב"א קצונה ואני שוקל ברצינות רבה להשאר בקבע בצה"ל לכן רציתי לדעת מה עלי לעשות בכדי שיוציאו אותי למ"כים ולאחר מכן לקק"צ.

אילו תפקידים מעניינים יש בתותחנים מלבד הMLRS?

האם יוצאים עם נשק במהלך השירות?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

יש שרשור בנושאים דומים בקשר לבעיה דומה של אחד מחברי הפורום.

בלי שום קשר, המתמטיקה היא לאו דווקא לימודי העיקר של התותחן אם בכלל, תלוי במקצוע הספציפי שתשרת בו, וגם אז יש מחשבים שמבצעים עבורך את החישובים.

מעבר לכך לימודים יותר "מתקדמים" מבצעים בהכשרה החיילית של קורס הקצונה, שוב, לא משהו שאי אפשר ללמוד בנקל.

וכן, יוצאים עם נשק במהלך השירות אלא אם כן עשו איזה שינוי בצה"ל שאני לא מודע אליו.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בלי צל של ספק- שיריון!

למה? קודם כל יש לך אפשרות להשתבץ למערך של מרכבה סימן 4 שהוא חוד החנית של צה"ל בלחימה היבשתית.

מניסיון כל כך צמוד- כלי מדהים!

אם לא סימן 4 אתה יכול להגיע גם למרכבה סימן 3 בז שהוא כלי מצויין.

אם תלך לקצונה תוכל לטפס יפה מאוד בחיל השיריון.

מה יש בתותחנים? בעיקר תומ"תים...לא חושב שיש טעם לדבר על ההבדלים נכון?

פורסם

מחזק את ידידי לספסל הלימודים .

 

קודם כל אם אתה חושב על פיקוד שיריון נחשב לחיל הקרבי עם הקידום הכי מהיר עד לקצונה זוטרה.

 

לגבי תותחנים .

מצד אחד מבאס , אם נהייה בוטים ,אחד המשפטים הידועים על תותחנים הוא " תותחנים הם כמו הביצים , משתתפים אבל לא נכנסים ".

היתרון הכי גדול שלהם , שהסכוי שתחטוף דו"צ אפסי , לעומת זאת הסיכוי שתירה עלינו בדו"צ דווקא לא קטן.

 

רוב השיריונרים שדיברתי איתם אוהבים את החיל , רוב התותחנים לא.

לך לשריון .

 

בהצלחה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
יוצאים עם נשק במהלך השירות אלא אם כן עשו איזה שינוי בצה"ל שאני לא מודע אליו.

דווקא עשו איזה שינוי בצה"ל, למיטב הבנתי כתוצאה ממקרי התאבדויות גבוהים, ישנה אפשרות לא לצאת עם נשק הביתה- לטירונים(!) ולכל מיני אנשי הדרכה בבסיסים קרביים. לדעתי זה בדיחה. טירון צריך להתרגל לנשק שלו, וזה אומר גם לקחת אותו לחופשה, ובכלל, חייל שמסתובב ברחוב עם נשק משרה תחושת ביטחון ולא נראה כמו סמרטוט.

בקשר להתלבטות של איזי ריידר- אני ממליץ בחום על חת"מ. ראה כאן וכאן

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

(בעיות ברכיים)

אני בן אדם הומני

אני מתעב בכול ליבי מתמטיקה

יש לי קב"א קצונה ואני שוקל ברצינות רבה להשאר בקבע בצה"ל

האם יוצאים עם נשק במהלך השירות?

 

בעיית ברכיים?איך תרים פגזים בתותחנים?

הומני אתה יודע שהורגים בצבא,נכון?

 

השאלה בקשר לנשק,אתה רוצה נשק או לא?

 

אני אישית תותחן.

הבעיה בתותחנים שעושים הרבה דברים שהם לא תותחנות,מה לעשות לא מפגיזים את לבנון כל יום.

 

 

 

מ,אחד המשפטים הידועים על תותחנים הוא " תותחנים הם כמו הביצים , משתתפים אבל לא נכנסים ".

היתרון הכי גדול שלהם , שהסכוי שתחטוף דו"צ אפסי , לעומת זאת הסיכוי שתירה עלינו בדו"צ דווקא לא קטן.

בהצלחה.

 

היתרון בתותחנים שלא נכנסים פנימה.

כל פעם שהפגזתי את לבנון הפגיזו אותי חזרה,זה דבר ידוע במלחמות שהדבר הראשון שעושים זה להוריד את התותחנים בשביל שלא יפריעו בלחימה.

 

ההמלצה שלי.תברח מהארץ.יש לך 20 שנה לעשות מילואים אחרי זה.

אייל

פורסם
הומני אתה יודע שהורגים בצבא,נכון?

 

"הומני" כהיפך ל"ריאלי". בתיכון מי שהולך ללמוד מתמטיקה 5 יח', ביולוגיה ופיזיקה- מגמה ריאלית. מי שהולך להרחיב ספרות ותנ"ך- מגמה הומנית

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תודה על ההמלצות אכן הומני אני מרחיב פילוסופיה ומדעי החברה,לגבי שנות מילואים אם לא הייתי רוצה קרבי לא הייתי מחתים את אמא שלי או שהייתי בוכה על הברכיים והיו דופקים לי 64 כמו גדול ואז גם לא הייתי רץ כמו מניאק מאורוטפד ללשכת גיוס,ולא הייתי רושם להם מכתבים שיתנו לי פרופיל קרבי.בעיה היא שחוץ מקרבי שום דבר לא מעניין אותי,וממה שיש לי לבחור רק תותחנים ושריון מדברים אלי(אולי קצת מוד"ש אבל אותו אני ארשום בסוף סתם כדי לא להשאיר את השדה ריק).

מה שכן אם על נ"מ אני אתבאס רצח אבל אקח את זה עוד איך שהוא בסדר על חילוץ והצלה אני אבכה לקצין מיון אני ארשום מכתבים אני אעשה הכול כדי לא להגיע לשם.

אבל נראה לי אם אני אסמן שריון בעדיפות גבוה ביותר יקחו אותי לשם לא?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

אני יכול לענות לך בתור תותחן לשעבר (שעשה מסלול דיי פתלתל).

 

בתותחנים יש את מורן ומיתר (אבל אם אני זוכר נכון צריך פרופיל מעל 82), יש את מ"ט ואיכון, יש תותחנים על שלל המקצועות שלהם ויש את MLRS.

 

כולם תפקידים מענינים יותר או פחות, אבל מאז שיצאו מלבנון, וחוץ מבשטחים כנראה שלא תיתקל ביותר מדי אקשן בשירות שלך.

 

לצאת הבייתה - עם נשק כמובן.

 

אפשר גם להגיע למודיעין שדה, מודיעין בתוך הגדוד וכו'.

 

אני דווקא מאוד נהניתי מהשירות שלי בתותחנים - היה מאוד מגוון ומאוד מעניין. (התחלתי בתור מ.ט., אח"כ מ"כ טירונים, מפקד צוות ב-MLRS, מש"ק מודיעין, ובסוף הייתי יד ימינו של המג"ד - התפקיד הכי מבאס בעולם).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

נ"מ זה להיות תותחן אבל לא לעשות כלום.

אבל זה בסיסים של חייל האויר,לא הגועל שיש לתותחנים.

 

קצין בתותחנים עושה 45 יום בשנה מילואים.

לי היה 32 יום רצוף מילואים.

אין לך ממש מקום עבודה אחרי דבר כזה.כל עסק חייב למצוא לך מחליף,הם לא יכולים להישאר עם עובד אחד פחות יותר מחודש.

 

ותחשוב מה קורה אם יש לך עסק קטן שאתה העובד העיקרי בו.

 

מה היה הסיפור עם הנשק,אתה רוצה או לא?

אייל

פורסם

כן אני רוצה נשק ואני די חושב על קריירה צבאית לכן הקטע של מילואים לא מפריע לי כול כך למרות שהכול עוד יכול להשתנות.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
שלום לכם ערב טוב! לאחר מלחמות עם הצבא לא הצלחתי להעלות את הפרופיל מעל 72:cry:(בעיות ברכיים).מבין האופציות שנותרו לי רק שריון ותותחנים באמת מעניינים אותי,כרגע אני נותה טיפה יותר לכיוון השריון ורק אחר כך לתותחנים.מה דעתכם מה יותר כדאי לי?

אני בן אדם הומני אני מתעב בכול ליבי מתמטיקה וכול מה שקשור אליה,אמרו לי שבתותחנים לומדים הרבה מתמטיקה והנדסה האם זה נכון?

יש לי קב"א קצונה ואני שוקל ברצינות רבה להשאר בקבע בצה"ל לכן רציתי לדעת מה עלי לעשות בכדי שיוציאו אותי למ"כים ולאחר מכן לקק"צ.

אילו תפקידים מעניינים יש בתותחנים מלבד הMLRS?

האם יוצאים עם נשק במהלך השירות?

קודם כל, עם פרופיל 72 אתה יכול לשכוח ממורן/מיתר.

יחידה מאוד מתקדמת בתותחנים נקראת זיק/רוכב שמיים (יחידת מזל"טים) והיא תתאים למי שמחפש קריירה צבאית בגלל שנדרשים לחתום שם 4 שנים קבע. אבל אם אתה לא אוהב לעבוד עם הראש אז אין לך שום סיכוי להגיע לשם.

התנאים שם לא רעים בכלל בלשון המעטה, הם יושבים עם חיל-אוויר בפלמחים.

 

נ.ב, לצאת עם נשק הביתה זה לא כזה שוס.

פורסם

עד כה אף אחד ממי ששאלתי אותו לא המליץ לי על תותחנים,כולם אומרים שזה חרא ואני אצטער על יום שבוא הגעתי לשם ושאני ארוץ לשריון כי זה הרבה יותר טוב.האם זה נכון?

האם התנאים של תותחנים באמת כאלה גרועים?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

×
×
  • תוכן חדש...