Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נהפוך את מה שרשמת בעצמך:

האם התנאים של תותחנים באמת כאלה גרועים?

עד כה אף אחד ממי ששאלתי אותו לא המליץ לי על תותחנים,כולם אומרים שזה חרא ואני אצטער על יום שבוא הגעתי לשם ושאני ארוץ לשריון כי זה הרבה יותר טוב.

מה עוד אתה רוצה?

פורסם

זו שאלה מורכבת מידי כדי לענות עליה בפוסט, יש מגוון תפקידים עצום בתותחנים, אם בגדודים, בבסיסי ההדרכה, בחטיבות המרחביות והסדירות, באוגדות ועוד ועוד ועוד.

כמישהו אשר באמת עבר הרבה תפקידים בשרות, אוכל להגיד לך שכל מקום ותפקיד עם ההטבות/חסרונות שלו.

גם יצא לי לצאת שבוע שבוע תקופה, חמשושים קבועים, בשטחים לסגור שבתות, גם תקופה בה יצאתי יומיות, הכל לפי התפקיד.

 

ולבחור שרשם את זה:

"אם אתה חושב על קריירה צבאית מכובדת - ברור שתבחר בשיריון. תותחנים אפילו לא "נכנסים" לקרב בעת לחימה."

אני לא יודע בן כמה אתה ומה נסיונך (לפי כתיבתך אין לך כלל ידע על החיל), אך אין כל רע בקריירה צבאית בתותחנים, ראיית הקרב, אסטרטגיית הלחימה וההבנה של קצין בתותחנים ובכלל בדרגים הגבוהים יותר, רחבה הרבה יותר משריונר, כמות הכלים והמערכות אשר עובדות בשיתוף הם עצומות וכלל חייליות (כולל מערכות של החיל עצמו בשיתוף חילות אויר, ים, יבשה). ובכלל, ללא סיוע ארטילרי שריונרים בכלל לא יוצאים מהר כל כך לפעולות לידיעתך (לא מדבר על פעולות בשטח בנוי). ובכלל חיל התותחנים הוא אחד החילות הטכנולוגיים ביותר בצבא מבחינת לחימה. מה יש לשריון? טנקים?! :lol::lol::lol:

 

לפותח השרשור,

אני מאד נהנתי בשירות שלי, לא אוכל להגיד בכולו כי כל אחד לגופו וכל אחד חווה דברים אחרת.

אך אם הייתי צריך לבחור שוב, הייתי בוחר שוב בתותחנים.

מאחל לך שלא משנה איזה בחירה תעשה, תשאר עם ראש פתוח ותקבל את השירות בקלות ותבצע אותו על הצד הכי טוב.

כמו שאומרים בשירות "הכל בראש" ו"קשה יש רק בלחם, וגם אותו אוכלים!"

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
זו שאלה מורכבת מידי כדי לענות עליה בפוסט, יש מגוון תפקידים עצום בתותחנים, אם בגדודים, בבסיסי ההדרכה, בחטיבות המרחביות והסדירות, באוגדות ועוד ועוד ועוד.

כמישהו אשר באמת עבר הרבה תפקידים בשרות, אוכל להגיד לך שכל מקום ותפקיד עם ההטבות/חסרונות שלו.

גם יצא לי לצאת שבוע שבוע תקופה, חמשושים קבועים, בשטחים לסגור שבתות, גם תקופה בה יצאתי יומיות, הכל לפי התפקיד.

 

ולבחור שרשם את זה:

"אם אתה חושב על קריירה צבאית מכובדת - ברור שתבחר בשיריון. תותחנים אפילו לא "נכנסים" לקרב בעת לחימה."

אני לא יודע בן כמה אתה ומה נסיונך (לפי כתיבתך אין לך כלל ידע על החיל), אך אין כל רע בקריירה צבאית בתותחנים, ראיית הקרב, אסטרטגיית הלחימה וההבנה של קצין בתותחנים ובכלל בדרגים הגבוהים יותר, רחבה הרבה יותר משריונר, כמות הכלים והמערכות אשר עובדות בשיתוף הם עצומות וכלל חייליות (כולל מערכות של החיל עצמו בשיתוף חילות אויר, ים, יבשה). ובכלל, ללא סיוע ארטילרי שריונרים בכלל לא יוצאים מהר כל כך לפעולות לידיעתך (לא מדבר על פעולות בשטח בנוי). ובכלל חיל התותחנים הוא אחד החילות הטכנולוגיים ביותר בצבא מבחינת לחימה. מה יש לשריון? טנקים?! :lol::lol::lol:

 

לפותח השרשור,

אני מאד נהנתי בשירות שלי, לא אוכל להגיד בכולו כי כל אחד לגופו וכל אחד חווה דברים אחרת.

אך אם הייתי צריך לבחור שוב, הייתי בוחר שוב בתותחנים.

מאחל לך שלא משנה איזה בחירה תעשה, תשאר עם ראש פתוח ותקבל את השירות בקלות ותבצע אותו על הצד הכי טוב.

כמו שאומרים בשירות "הכל בראש" ו"קשה יש רק בלחם, וגם אותו אוכלים!"

 

 

אז קריירה צבאית מכובדת אני יכול לעשות בתותחנים זה בדיוק מה שרציתי להיות בטוח בו,אני באמת שלא יודע מה לבחור מצד אחד אני נותה יותר לכיוון השריון אבל משהוא בתוכי לא עוזב אותי בתותחנים.לפחות יש לי את הקלפים ביד ועכשיו נותר לי להחליט תודה רבה לכולם!

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

ואם אתה עדיין לא בטוח על קריירה צבאית שנתנת לבצע בתותחנים, רק תרים טלפון לדן הראל.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בדיוק מה שרציתי להגיד.

סגן הרמטכל הנוכחי הוא תותחן, כך שההתפתחות תלויה בך. יצא לי לראות הרבה קצינים בכירים בתפקידי מפתח שלא קשורים לתותחנים שיוצאים משם.

 

כעיקרון השירות בתותחנים, כפי שאני מכיר אותו, מגוון שכן באופן שיגרתי אתה לא מבצע ירי תותחים כל בוקר אז למעשה אתה עושה פעילויות שונות במהלך השנה מקווים (פעילות בט"ש) לאימונים והקפצות וכו'.

השיגרה הלא אחידה הזאת גורמת לגיוון לשירות לעבור בצורה מהירה ומעניינת יותר.

 

יש את MLRS מורן\מיתר ועוד כמה יחידות ממש קטנות ומעניינות שאפשר להגיע אליהן.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מצטער לא הצלחתי למחוק את ההודעה הקודמת

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
מצטער על ההקפצה אבל מהחיפושים שלי באינטרנט ראיתי שתקעו כמה אנשים במשטרה צבאית למרות שהם אפילו לא בקשו את זה.מה אני צריך לעשות כדי לא להגיע לשם?במידה ואני אסמן שריון ותותחנים בעדיפות גבוהה אין מצב שיזרקו אותי למשטרה צבאית?

כי ממש אבל ממש לא בא לי להיות מנאייק,וגם לא לעצור עריקים.

האם קצין מיון יכול לזרוק אותי לאן שהוא חוץ משתי יחידות האלה למרות ביקושם הנמוך?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

הרשה לי להרגיע אותך,

 

אם סימנת תותחנים או שריון, הסיכוי הוא 99.9% שתגויס לשם.

הדרישה למגוייסים לחילות האלה היא גדולה מאוד.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אוקי תודה:-) ובמידה ואני ארשום בעדיפות א שריון ועדיפות ב תותחנים,הצבא משתדל לתת את העדיפות הראשונה?(כמובן בהתאם לצרכים שלו).אבל לשני היחידות האלה אין ביקוש בשמיים.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

×
×
  • תוכן חדש...