Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אור .ס. - החלמה מהירה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין בעיה אני מוכן, נראה לי שמחר אין אף אחד בבית עד 3 בצהריים לפחות.

תהיה איתי בקשר בבוקר.

נא לקחת בחשבון: קפה בהגשה עצמית, מישהו יצטרך להגיש גם לי.

:lol::lol::lol:

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

החלמה מהירה בן אדם .

 

כמה עצות מפצוע מתמיד .

כדורים נגד כאבים , אלגולזין מהחזקים שבחבורה, רק במרשם רופא , בימים הראשונים הם לא עזרו לי , אבל שום דבר לא עזר...

 

אני לא מכיר אותו אישית , אבל אם אתם מחפשים מה להביא לו , אני הייתי הולך על ספרים , ספרי תשחצים , מגזינים (גם כאלה עם מילים) , והרבה הרבה סרטים ( כאלה עם עלילה ).

 

ואור , תתנחם שזו לא היד , ובמיוחד לא יד ימין .

 

תנצל את החופשה המאולצת הזו להשלמות של שטויות שאין להם זמן ביום יום .

 

שוב החלמה מהירה ושלמה

אומי.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

היי אומי, אני בחופשה מאולצת כבר 8 חודשים עקב תאונת קטנוע שעברתי ויש לי פגיעה בברך ימין.

ספרים לא מעניין אותי

תשחצים לא מעניין אותי

סרטים יכול לעניין אבל יש לי בעיה לשבת בסלון כי זה נמוך לי, אז בנתיים אני או במחשב או במיטה.

לגבי כדורים, יש לי חבילה אלגוליזין בכיס, בקבוק מים בחדר, כוס מים ליד המחשב, נקווה שיהיה בסדר עד שבוע הבא.

 

תודה רבה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

דרך אגב , לגבי הכיסא גלגלים , עד שאתה לא לומד לעשות ווילי ולהסתובב בווילי , אתה לא באמת נהג.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אלגוליזין מכר אז תיזהר.

 

הכדור היחיד שהציל אותי היה אוקסיקונטין אבל זה באמת כדור חזק (בשבועיים הראשונים נתנו לי רק אקמול כי אני רגיש לאופטלגין, ואליומים על נגזרותיו היה אסור לי בגלל הפציעה ומורפיום בגלל השברים בצלעות והחמצן שקיבלתי. מיותר לציין שאקמול ממש לא דיגדג את הכאבים שהיו לי עם 5 צלעות שבורות ושיעולים בלתי פוסקים ואגן מפורק ל 4 חלקים לא שווים והתכווצויות שהיו מעיפות לי את הרגל יחד עם המשקולת שמתחה אותה).

 

מבחינת העברת זמן אז נסה משחקי מחשב ואפילו להעביר את הטלויזיה לחדר לצפיה מהמיטה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אין ספק שכאבי שיעול + צלעות שבורות , זה תענוג מאוד מאוד מפוקפק ( אצלי רק 3 שבורות) , לשמחתי הרבה דווקא מורפיום כן קיבלתי .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
כן. בדיוק. שמי הוא הבנאדם.

 

יפתח, זה אכן שמי, הוא יוצא לטיולים עם ג'יפים בטבע ?

(יש לו סמוראי)

 

רק הוא יכול... פשוט בנאדם מושלם,כמות הידע שיש לו מטורפת, מלח הארץ והלוואי שישכפלו ממנו רבים.

 

שמי הוא חבר טוב טוב של המשפחה שלי, ובבעלותו סמוראי קשיש (שראה ועדיין רואה עולם או שניים) וגם טויוטה פוראנר.

לגבי טיולי שטח - לא מכיר אדם בישראל שמכיר את המדינה על כל השבילים שלה כמוהו.

 

אם יהיה טיול אני אדאג להזמין אותך (אני עם פג'ארו קצר)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אלעד, ישמח להצטרף מי כמוך יודע, אשמח גם אם אתה תצטרף מכסא הנוסע ;)

יפתח, תודה רבה, אני כמובן אגיע עם הג'ימני שלי, לאחר החלמה חלקית/מלאה מהפציעה.

 

תודה לכולם על העידוד :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

גם אני מחכה, אחרי חודשיים שלא נסעתי בשטח וחודש שלא נסעתי בכלל ברכב (יש עוד שבוע שאני לא יכול לנהוג עכשיו בגלל הגבס).

אני גם מחכה שתזיז את התחת שלך לכיון אוראל ותבואו לארח לי חברה, יאאלה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
היי, א. זו לא היא, לכל המליצים בינכם.

ב. יש הבדל בין לעבור באדום בתת מודע בגלל שהצומת ריקה, לבין מעבר באור אדום לשם גניבה של הרמזור ולהגיע הביתה יותר מהר.

קודם כל החלמה מהירה ומלאה.

שנית, האם הגוף כואב פחות לנפגע כשהפוגע עובר באדום במודע או שלא במודע?

אדום זה אדום זה אדום. לפצוע/הרוג (שלא נדע) ממש לא חשוב מדוע הפוגע עבר את הצומת באדום.

ארז רונן


×
×
  • תוכן חדש...