Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

אני מתעניין לגבי פיזו 307 ורציתי לדעת מספר פרטים (אשמח גם לדעת אם מניסיון ... )

 

אני חושב על פיזו 307 דגם XT שנת יצור 2006 ( אחרי מתיחת פנים )

 

איך הרכב, האם יש שיפור באמינות בדגם החדש.

 

האם ה XT פחות אמין מ הXR .

 

ואיך הרכב באופן כללי, ועד כמה נורא ה AL4....

 

נ.ב.

 

הרצתי חיפוש על הרכב בפורום

 

אבל אשמח לקבל עוד מידע

 

תודה ושבת שלום

 

:shock:

פורסם
בוקר טוב,

 

אני מתעניין לגבי פיזו 307 ורציתי לדעת מספר פרטים (אשמח גם לדעת אם מניסיון ... )

 

אני חושב על פיזו 307 דגם XT שנת יצור 2006 ( אחרי מתיחת פנים )

 

איך הרכב, האם יש שיפור באמינות בדגם החדש.

 

האם ה XT פחות אמין מ הXR .

 

ואיך הרכב באופן כללי, ועד כמה נורא ה AL4....

 

נ.ב.

 

הרצתי חיפוש על הרכב בפורום

 

אבל אשמח לקבל עוד מידע

 

תודה ושבת שלום

 

:shock:

 

XT זו רמת גימור. מה יכול להיות פחות אמין בחישוקים קלים ובריפודי קטיפה? (אגב יש XT 1600 ויש 2000).

אם אתה מתכוון לחיישנים (אור וגשם) שנוספו בדגם הזה לעומת XR, אז כל חיישן סופו לשבוק. אבל מה הסיכוי שזה יקרה אחרי שלוש שנים?

AL4 זה משתנה לא ידוע. תעשה חיפוש בפורום "AL4" ותראה מה כותבים עליו. לי אין בעיה לנהוג עם הגיר הזה. להפך,

יותר כיף שהרכב מוריד הילוך לפני כניסה לצומת ולא כמו המזדה של אשתי שב 30 קמ"ש דוהרת וכבר בהילוך 3.

באופן כללי זה אותו רכב כמו C4 (אותו מנוע וגיר). ה 1600 עצלן , לעומת מנוע 2 ליטר שקצת יותר נמרץ ומהנה לנהיגה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כן, התכוונתי לדגם לחיישנים...

 

האור והגשם, השליטה מההגה, אם הם מוסיפות בעיות לרכב

 

ואני מדבר על גרסת ה 1600

 

תודה

פורסם
כן, התכוונתי לדגם לחיישנים...

 

האור והגשם, השליטה מההגה, אם הם מוסיפות בעיות לרכב

 

ואני מדבר על גרסת ה 1600

 

תודה

 

שני רכבים שהיו לי 307 מנוע 2000 ו C5 עם אותו מנוע הגיעו עם אותם חיישנים ואותה שליטה מההגה.

שתיהן היו בנות 6 בזמן המכירה, ולאף אחת לא הייתה בעיה חשמלית.

הייתי ממליץ לך לקנות את ה 2000 סמ"ק, כי ההפרש במחיר לא גדול בכלל (אלפים בודדים), אבל זה עושה ההבדל בין רכב לעגלה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

שלי xt מודל 2002 ומעולם לא הייתה שום תקלה ככה שהאמינות מצויינת גם בדגמים הראשונים. הגיר לא הכי טוב שיש אבל גם לא הכי רע.מבחינת איכות נסיעה,סחיבה{מנוע 2000},איבזור,אחיזת כביש,הרכב ברמה גבוהה בכל סטנדרט הבונוס שהאחזקה ממש זולה ותדירות טיפולים נמוכה.

×
×
  • תוכן חדש...