Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

עכשיו אני יוצא להניע את הפיאסטה שלי והמצבר נתחן עד הסוף.

השאלה שלי כשאני מפרק אותו יש איזה סדר מה לפרק קודם? ואחריזה לחבר קודם?

 

תודה,

פורסם

נתק מינוס, נתק פלוס, פתח את הסוגר, נקה שאריות קורוזיה, קנה מצבר חדש (חשוב) חבר פלוס, חבר מינוס, סגור סוגר, חזק ברגים.

פורסם

במידה ויש נעילה מרכזית ברכב תשאיר דלת פתוחה שלא תנעל בטעות את המפתחות בפנים כשתחבר את המצבר החדש.

תקפיד לנקות טוב את נעלי הכבל משאריות של הג'יפה, טבילה של הנעל בכוס מים רותחים תעשה את העבודה.

תקפיד למרוח קצת ווזילין או גריז על הקטבים על מנת למנוע הופעה של קורוזיה.

תדאג לשים את המצבר הישן אצל חשמלאי או מוסך שמחזירים אותם, על תשאיר אותו זרוק.

פורסם

היזהר והישמר בנוגע לפלוס והמינוס:

 

שהפלוס לא ייגע במינוס או בגוף הרכב (בפח)! זה עלול במקרה הטוב להיגמר עם איזה פיוז שרוף, ובמקרה הרע עם מחשב מנוע ומצבר גמורים!

 

עריכה: האמור נכתב לגבי מצב בו המינוס מחובר והפלוס לא... (נערך בעקבות תגובה של NISSAN)

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אתה בעצם סוגר מעגל, ואין פיוז שמסוגל להתמודד עם מתח של 35AH או יותר, אלא אם הוא ממש גדול (הספק גדול). קרה לאבא שלי באחד הרכבים שהיה לנו (הייתי בן 12) שהיה פיצוץ ממש רציני בגלל החלפה לא זהירה של המצבר, והפלוס נגע במינוס, והיתה סמטוחה רצינית. את אבא שלי פינו לבי"ח ואת האוטו למוסך...

 

לכן, עליו להיזהר.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אתה טועה, אין סגירת מעגל חוץ מאשר במצב שהקוטב החיובי מחובר והקוטב השלילי מחובר.

מה שיכול להיות זה במצב שמנסים להניע רכב עם כבלים, אז כן יכול להיות מצב שבו בטעות כבל פלוס נוגע בכבל מינוס ויש קצר חשמלי.

פורסם

איזה סלט.

35 Ah זה קיבול המצבר.

מתח המצבר הנו כ 12V (וולטים).

המצבר מסוגל ספק זרם גבוה של כמה מאות A (אמפרים) אם כי לזמן קצר.

כשנוצר מגע ישיר בין קוטבי המצבר + ו - (ע"י כבלים ישירות, מפתח או כלי מתכת ועוד) זה קצר ישיר של המצבר דבר העלול לגרום לפיצוצו.

מצב כזה מסוכן עלול גם לקרות בגלל חיבור כבלי המצבר הפוך אליו.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
אולי תאיר את עינינו, במצב שחיברתי את קוטב המינוס למצבר ונגעתי עם קוטב הפלוס בפח מה יקרה? וההיפך.

 

זאת היתה שאלה הפוטטית ומכשילה ,של ידידי ניסן, והוא הסביר זאת בתגובתו הבאה, וכמובן צודק, אם כבל המינוס מחובר למצבר, וכבל הפלוס נוגע במרכב או בשלדה לא קורה דבר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...