Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם כמו בכותרת היום מאורר המזגן ברכב שלי הפסיק לעבוד.

רציתי לדעת מה יכול להיות הסיבות לדבר כזה?

את הפיוזים מתחת להגה בדקתי והכל נמצא תקין.

איפה הפיוז של המאורר ממוקם? מתחת להגה או בתא המנוע?

אשמח לעזרה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דבר ראשון תבדוק את המאוורר עצמו, תן לו מתח ישיר מהמצבר ותראה שהוא עובד בכלל.

אם זה 205, מזגן שהרכיבו בארץ לכן צריך לראות איפה בתא המנוע פלטה עם הממסרים שמפעילים את המאוורר, אני לא בטוח שיש פיוז.

פורסם

סליחה שלא רשמתי הרכב הוא 306.

ולפי מה שאמרו לי זה מזגן שהרכיבו בארץ.

ואני יודע איפה הפלטה עם הממסרים יושבת.

 

מה צריך לבדוק שם?

 

 

בקשר למתח ישיר מהמצבר, אין שום סכנה לשרוף את המאורר?

צריך איזה פיוז בדך או משהו כזה?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

לא צריך פיוז אתה בסך הכל מפעיל לבדיקה.

תמצא את הממסר שמפעיל את המאוורר וצריך לבדוק דבר ראשון שהוא מקבל פקודה מהכפתור ac ודבר שני שהוא מעביר מתח לכיוון המאוורר.

שוב במידה והמאוורר עצמו מת חבל על כל הבדיקות, תבדוק קודם אותו.

פורסם

או קיי אז ככה ברגע שאני לוחץ על ה AC אני שומע רעש שהמדחס נכנס לפעולה, אז חשבמל כנראה ועובר שם.

 

לפי מה שאני זוכר , יש בפלטה של המזגן שלושה ממסרים (הגיוני?) איזה מהממסרים אמור לשלוט על המאורר?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

שלושה ממסרים יש במערכת עם שני מאווררים ומזגן מקורי. אצלך זה כנראה שונה, ויש לחפש את ממסר ההפעלה במקום אחר (סביר להניח שליד המצבר, בקופסת הפיוזים).

פורסם

נכון אתה שומע את הממסר שמפעיל את המדחס זה בסדר, עכשיו לפי סדר לוגי אמור להיות ממסר נוסף שמפעיל את המאוורר, כמה ממסרים אתה רואה שם?

עדיין לא בדקת את המאוורר...

פורסם

המערכת עם הממסרים נמצאת מצד שמאל למצבר, מתחתיו.

 

יכול להיות שאני טועה והמזגן הוא מקורי ולא התקנה של הארץ?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

הממסרים שהתקינו בישראל זה ממסרים אונבסליים שחורים שמחוברים לפלטה עם בורג קודח, אם אתה יכול לעלות תמונה זה יפשט מאוד את הסיפור.

פורסם

אני יעלה תמונה של תא המנוע עוד כמה דקות.

מקווה שזה יהיה ברור בשעה הזו.

 

 

עריכה :

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=img0958nz4.jpg

 

http://img172.imageshack.us/my.php?image=img0959al1.jpg

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=img0960sg8.jpg

 

אתם מתכוונים לחלק השחור שנמצא מתחת לאיזור המצבר, או מעליו?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

טוב זה נראה כמו התקנה מקומית, בקיצור תאתר את הממסר של המאוור ותבצע את הבדיקות שרשמתי לך בעזרת מנורת ביקורת או רב מודד.


×
×
  • תוכן חדש...