Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלום

 

אתמול כפי שכתבתי כבר בפורום עשיתי תאונה שבה הרכב של אימי ושלי הלך טוטאל-לוס.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1956364#post1956364

 

עכשיו אנחנו מעוניינים בקניית רכב חדש, שישרת בעיקר אותי ואת אמא שלי.

 

הרכב הקודם היה סיטרואן קסארה שנת 2000, ידנית עם מנוע 1900 טורבו-דיזל בעל 90 כוחות סוס.

 

מחפשים רכב בסיגנון הזה, עם גיר ידני, ומנוע טורבודיזל שיתאים גם לצרכים של נהג חדש כמוני, מבחינת מראה ואיבזור, וגם

 

לאמא שלי שלא ממש איכפת לה איך נראה ומה יש/אין.

 

יצרן לא כלכך משנה לנו, רק לא סקודה, ויש העדפה קטנה לצרפתית.

 

מעדיף שיהיה רכב קטן, לא מיני, כמו הקסארה הקודמת, האצ'בק.

 

התקציב כאמור הוא 70,000, וכמובן מעדיפים שנתון גבוה.

 

אם יש עוד פרטים שאני צריך לתת אז תרשמו :)

 

תודה רבה לעוזרים מחכה להמלצות שלכם.

פורסם

או.קיי. - כולם הולכים להרוג אותי, אבל אני הייתי מחפש סניק RX4 דיזל - רכב גבוה, מאובזר מאוד (גג כפול, עור וכו') בעל הנעה כפולה לשטח "רך" ומנוע דיזל אמין וחזק. ההליכוים ידניים כמתבקש. היתרונות - מעבר למפורט, הוא בטוח מאוד ובעל מקדם "פוזה" שאין לכל המשפחתיות (במיוחד לדיזלים). החסרונות - הגימור אינו כ"כ עמיד כמו בגרמניות וביפניות, וזווית ההגה מוזרה קמעא.

 

אם לא זה - אז רק פולקסוואגן/סקודה. אולי בגלל שחוץ מהן אין כמעט דיזל ידני, ודאי שלא מונית/רכב צבאי וכו'.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

מה בדיוק לא טוב באוקטביה למשל?

עוד אופציות שיכולות להיות הן טולדו מהדור הקודם (שנסחרת במחירים נמוכים), או בורה/גולף.

פורסם

נסה לחפש מגאן 5 דלתות דיזל ידנית - יש, אבל מעטות. תקבל רכב מאובזר, נוח ובטוח.

אופציות נוספת - גולף TDI (אני מאמין שבתקציב תיכנס גולף MK V, בדוק במחירון), 307 HDI ואולי אפילו C4 HDI (פתח מחירון כדי לדעת).

פורסם

החיסרון הבולט שאני יכול לחשוב עליו לגבי אוקטביה הוא שהרכב גניב מאוד ולכן מחירי הביטוח גבוהים בהתאם.

 

רשמת "מעדיף שיהיה רכב קטן, לא מיני, כמו הקסארה הקודמת, האצ'בק."

 

אני עדיין מנסה להבין לאיזה גודל אתה מתכוון.

 

אם רכב קטן יותר מהקסארה אז C3 יכולה גם לבוא בחשבון.

 

 

אסף

פורסם

אני פשוט לא יכול לסבול את הסקודה אוקטביה, אין סיבה מיוחדת, פשוט לא מוצאת חן בעיניי.

 

שאמרתי כמו הקסארה, התכוונתי לרכב בגודל הזה, שהוא יחסית יותר קטן ממכוניות סדאן, קצר יותר.

 

גולף זה אוטו מצויין, הבעיה היא אמא, לא רוצה, אין לי מושג למה, אני אישית הייתי מאוד מרוצה לקבל גולף או ג'טה, או פסאט.

 

MSIGAL דיבר על רכב שאין לי מושג מה הוא? ( סליחה על הבורות )

 

תודה על התגובות.

פורסם

MSIGAL דיבר על רנו סנייק 4על 4 דיזל,אני לא ההיתי לוקח את הרכב הזה.

אבל עם אתה מחפש צרפתית ההיתי לוקח את המגאן דיזל ידני אתה יכול להגיעה בתקציב שלך גם למודל 2006.

שהיה לך בהצלחה עם החיפוש.

פורסם

אז מה היה לנו פה? הגולף והאוקטביה מתבטלות, C4 HDI/ 307HDI/מגאן DCI יהיה קשה למצוא (את המגאן פחות קשה אבל עדיין).

 

זה משאיר פחות או יותר את הטולדו, בורה (או שהיא מתבטלת עם הגולף?, לא ממש הבנתי), קסארה (שוב), פאביה סדאן (אבל נטולת טורבו), אופל אסטרה טורבו-דיזל, פספסתי משהו?

פורסם

איך ההחזקה של הגרמניות ( בורה / גולף / ג'טה ) לאומת הצרפתיות ( 307, C4, מגאן ) ?

 

בגרמניות היא יותר יקרה משמעותית?

 

וצריכת הדלק?

 

ויש שנתונים גבוהים של טולדו בעלי מנוע 1900/2000 טורבו מנזין? אם כן, מהי הערכת המחיר שלהם?

פורסם

כמה ק''מ אתם עושים בשנה שאתם צריכים רכב דיזל?

החיסכון לא ניכר או משמעותי מתחת לX ק''מ ,אולי כדאי דווקא רכב מונע בנזין.

אם הדבר נכון זה יפתח לך אופציות רחבות יותר ופחות נדירות.

משמע יותר היצע,מחיר טוב יותר,אקזמפלר ראוי,שנתון גבוהה יותר.

פורסם

פאסאט גם אחלה אופציה הייתי אומר.

אבל פולקסווגן קצת יקרים באחזקה אבל תלוי מה אתה מחפש ומה התקציב שאתה מוכן לשים לאחזקת הרכב.

פורסם

אחרי קצת חשיבה אמא שלי החליטה ללכת על רנו מגאן II, ואני כמובן לא מסכים אבל בסופו של דבר היא משלמת אז

 

זה לא כלכך משנה.

 

אני ממש לא אוהב את האוטו, ובסוף היא הסכימה שנלך לראות עוד מס' רכבים.

 

ראינו - סיאט קורדובה מנוע 1400 ידנית שנת 2007 ( כן, אני יודע שזה לא סולר, אבל האוטו ממש אהבתי אותה- וחוץ מזה אני

 

מכור לסאןרוף ), ויונדאי אלנטרה שנת 2006 מנוע 2000 סולר ידני.

 

אלו המכוניות ששמנו עליהם עין, נוטים יותר לכיוון של האלנטרה, להמשיך ולבדוק.

 

מה אתם אומרים על השניים האלו?

פורסם

אלנטרה ? עדיף כבר שתברח למגאן.

קורדובה רכב ראוי אבל מעט מיושן, בכל מקרה אם הוא עונה לציפיות שלך ושל אמך, תבדוק אותו ברצינות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

מה כל-כך רע באלנטרה CRDI?

הבעיה היא שלא נמכרו הרבה רכבים, והרוב הלך ללימוד נהיגה.

×
×
  • תוכן חדש...