Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה כל-כך רע באלנטרה CRDI?

הבעיה היא שלא נמכרו הרבה רכבים, והרוב הלך ללימוד נהיגה.

מה הבעיה ? הבעיה היא לא ההינע, אלא המרכב.

זה רכב שאותי אישית מגעיל, וכמו שמישהו פעם אמר על הרכב הזה, זה לא רכב שישמח אותך כל בוקר כשתקום לסוע, ועוד יותר יעציב אותך כשתראה את השכן שלך שקנה פולקסוואגן גולף חדשה שמח כל בוקר ומוריד חיוך כשרואה את הרכב שלך.

זאת דעתי על הרכב, אחרי כמה נסיעות שביצעתי בו.

רכב מדכא, עם איבזור לא רע, איכות על הפנים, מראה של כפכף ותחושה של קוריאניות משנות ה90.

למה ללכת על אלנטרה כשאתה יכול לקחת גולף \ קורדובה ?

זהו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
מה כל-כך רע באלנטרה CRDI?

הבעיה היא שלא נמכרו הרבה רכבים, והרוב הלך ללימוד נהיגה.

 

אלי, יש יותר מידי דברים רעים...

 

ההגה מזעזע, הבלמים לא מי יודע מה, הנוחות בסדר, האיכות חומרים בסדר והאיבזור נחמד.

 

המנוע לא רע - לא חסר כוח זמין.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוקי אחרי התלבטויות רבות אמא שלי כמעט סגורה על המגאן.

 

ואני עדין לא מוכן לקבל את האוטו הזה.

 

לכן, התקציב ירד ( בגלל שמגאן 2006 נמכרת בסביבות ה45-50 , עם קילומטרז' לא גבוה )

 

אז התקציב הוא עד 55-60 גג, כמה שמצטער אותי אני לא זה שמשלם.

 

אז אם תוכלו להמליץ על רכב שיתאים אז תודה רבה ( העדפה לצרפתיות ) לא חייב מנוע סולר ולא חייב ידני, אם כי מעדיף.

 

מה אתם אומרים על 307 בהשוואה למגאן? אותו שנתון ( 2006 )

 

מחפש כמובן אוטו שיתאים במראה גם לצעיר, ויהיה מתאים גם לאמא שלי שמחפשת יותר נוחות, הסיבה שאני אנטי המגאן היא

 

הכובד שלה והמראה הזקן ( לדעתי ), היא נראת לי מגושמת ולא נוחה..

 

תודה רבה על תגובות.

פורסם

לאחר בדיקה שאני עורך כבר מעל שבוע לכל מיני מכוניות, מצאתי C4 דיזל, שנת 2005, 68K ש"ח. לא נראה לי שאני אקח אותה, אם אתה רוצה אני אתן לך פרטים נוספים בפרטי.

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...