Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל תודה.

 

אכן קלעתם למטרה בהשערתכם שאני צריך גם ליסוע מחוץ לעיר בלי סבל מיותר, ונראה לי שבאמת אני לא אוהב לפתוח את הבוקר ברגל { שמאל? }.

מצד שני, האם יקשה עלי לתמרן בעיר עם דו"ש 500?

 

וכמאמר הכותרת - לאחר מבול ההמלצות על ה XT , אני חייב לשאול - למה לא KLE500? הוא "טוב" מדי בשבילי? האם אין יתרון לאופנוע הזה בגלל שיש לו שני ציל' ? { מצאתי דווח משתמש מחו"ל שטוען שזה כלי עם מתלים רכים מדי }.

 

אה,כמעט שככתי, למה לא DR - אני לא אהב לשלם על שם, או על נדירות, או על זה שהפסיקו ליצר, נראה לי מוזר שמחיר מחירון של DR350 גבוה יותר ממחיר מחירון של XT500, שנחשב אמין { מצאתי גם דווח על אמינות מחו"ל }, שניהם סינגל , קירור אויר { לא? } . אז למה לשלם יותר על פחות.?? תגידו שהוא טוב יותר בשטח? יופי, אני מעדיף טוב יותר בכביש.

 

:)

 

רק עכשיו קראתי את השרשור מההתחלה ועם כל תשובה בדבר XT כזה או אחר אני שואל את עצמי למה לא KLE, KLE יתן לך הרבה יותר בכביש, יותר נוח, יותר חזק ובכלל הרבה יותר מודרני.

אפשר לרכב איתו בשבילים, אבל לא מעבר להם, הפלסטיקה יקרה ואם תרכב הרבה בשבילים היא תשרט בסופו של דבר אבל לדעתי הKLE עדיף על ה XT במיוחד עם אתה מוכן לשלם קצת יותר (קנייה ואחזקה). אני הייתי ממליץ על הKLE.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

כי כתוב בשרשור למה לא KLE.

 

1. אני רוכב מתחיל, כמו שנכתב פה, גם ה XT עלול להתברר כחזק מדי { למרות משקל הרוכב }.

 

2. האופנוע רך, אם כתב את זה רוכב מן השורה, שלפי תמונתו הינו אדם ממוצע גודל, אז אני בטח ובטח, עקב היותי דוב, צריך משהו קשיח יותר. בנוסף, אני לא רוצה למצוא את עצמי מתחיל לאהוב רכיבת שטח עם כלי שלא יצלח אפילו לרבע משימה.

 

3.אחזקה, איש הקטנוע, אחזקה, אני לא רוצה אופנוע שאני לא אוכל לתחזק כמה שיותר לבד וכמה שפחות פעמים. וה KLE נשמע יותר מסובך לאחזקה הן עצמית והן פיננסית.

 

וחוץ מיזה - שאבוד לך כבר, התחלתי לחפש :)

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
כי כתוב בשרשור למה לא KLE.

 

1. אני רוכב מתחיל, כמו שנכתב פה, גם ה XT עלול להתברר כחזק מדי { למרות משקל הרוכב }.

 

2. האופנוע רך, אם כתב את זה רוכב מן השורה, שלפי תמונתו הינו אדם ממוצע גודל, אז אני בטח ובטח, עקב היותי דוב, צריך משהו קשיח יותר. בנוסף, אני לא רוצה למצוא את עצמי מתחיל לאהוב רכיבת שטח עם כלי שלא יצלח אפילו לרבע משימה.

 

3.אחזקה, איש הקטנוע, אחזקה, אני לא רוצה אופנוע שאני לא אוכל לתחזק כמה שיותר לבד וכמה שפחות פעמים. וה KLE נשמע יותר מסובך לאחזקה הן עצמית והן פיננסית.

 

וחוץ מיזה - שאבוד לך כבר, התחלתי לחפש :)

 

לי לא אבוד כלום, ממש לא אכפת לי אם תבחר בXT בKLE או בבנדיט 400.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
כי כתוב בשרשור למה לא KLE.

 

1. אני רוכב מתחיל, כמו שנכתב פה, גם ה XT עלול להתברר כחזק מדי { למרות משקל הרוכב }.

 

2. האופנוע רך, אם כתב את זה רוכב מן השורה, שלפי תמונתו הינו אדם ממוצע גודל, אז אני בטח ובטח, עקב היותי דוב, צריך משהו קשיח יותר. בנוסף, אני לא רוצה למצוא את עצמי מתחיל לאהוב רכיבת שטח עם כלי שלא יצלח אפילו לרבע משימה.

 

3.אחזקה, איש הקטנוע, אחזקה, אני לא רוצה אופנוע שאני לא אוכל לתחזק כמה שיותר לבד וכמה שפחות פעמים. וה KLE נשמע יותר מסובך לאחזקה הן עצמית והן פיננסית.

 

וחוץ מיזה - שאבוד לך כבר, התחלתי לחפש :)

 

לי לא עבוד כלום, ממש לא אכפת לי אם תבחר בXT בKLE או בבנדיט 400.

 

 

סקוטר, נו, איך זה להחזיק "קטנוע"?

 

:lol:

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
כי כתוב בשרשור למה לא KLE.

 

1. אני רוכב מתחיל, כמו שנכתב פה, גם ה XT עלול להתברר כחזק מדי { למרות משקל הרוכב }.

 

2. האופנוע רך, אם כתב את זה רוכב מן השורה, שלפי תמונתו הינו אדם ממוצע גודל, אז אני בטח ובטח, עקב היותי דוב, צריך משהו קשיח יותר. בנוסף, אני לא רוצה למצוא את עצמי מתחיל לאהוב רכיבת שטח עם כלי שלא יצלח אפילו לרבע משימה.

 

3.אחזקה, איש הקטנוע, אחזקה, אני לא רוצה אופנוע שאני לא אוכל לתחזק כמה שיותר לבד וכמה שפחות פעמים. וה KLE נשמע יותר מסובך לאחזקה הן עצמית והן פיננסית.

 

וחוץ מיזה - שאבוד לך כבר, התחלתי לחפש :)

 

לי לא עבוד כלום, ממש לא אכפת לי אם תבחר בXT בKLE או בבנדיט 400.

 

 

סקוטר, נו, איך זה להחזיק "קטנוע"?

 

:lol:

 

:mm_tongu: :mm_tongu: :mm_tongu: :mm_tongu:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

טייגר { לאחר שגיבור העל - איש הקטנוע - לא אהב את התרגום לעיברית - עזבתי את זה } כתב :

האופנוע מעולה בעיר.

אין שום קושי לתמרן איתו, בשטח (חולות ראשון, חולות תל ברוך) הוא בסדר גמור.

 

 

האם הכוונה שהXT סופרמוטו עדיין שמיש בשטח? אני מתאר לעצמי שצמגי כביש, לא משנה על איזה אופנוע, לא ישמחו לראות שטח.....

 

פשוט קיבלתי הצעה מענינת לרכוש אחד כזה.

 

תודה.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
סופרמוטו לא שמיש בשטח נקודה.

 

באמת?

 

יש לי אז כמה דברים לחדש לך.

 

חולות תל ברוך, יערות הכרמל, וגם ביער בלטרון (שאל את כפיר ואת פאנגס).

 

 

סורי איש, אבל אחד הדברים הנפלאים בסופרמוטו הוא שניתן לעבור משבילים ובלאגן להשכבות מטורפות לגמרי על אותו האופנוע.

 

נכון, זה לא מתאים לבוץ ובחולות הוא מפרפר מעט יותר, אבל עדיין. שמיש בהחלט.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...