Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי

קודם כל תודה,פניתי לבחור (יוסי) בפרטית.

דבר שני ותסלחו לי על "הבורות" אבל מה יש לכם נגד בוסטון אקוסטיקס,חברה טובה רמקולים טובים ויצא לי להאזין באמצעות הרמקולים האלו למוסיקה שאני אוהב (רוק) באופן משביע רצון.

אל תשכחו שהאויב הכי גדול של הטוב הוא הטוב ביותר.:idea:

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוסטון אקוסטיקס היא חברה לא פחות ממעולה.

 

אני לא חושב שיש כאן באמת משהו "נגד" היצרן הזה אבל בתחום האודיו לרכב יש הרבה יותר טובים מהם ובתג מחיר של המוצרים הגבוהים שלהם אתה בדרך כלל תוכל למצוא משהו טוב יותר.

 

אבל אם נפלת על סט שקולע בדיוק לטעם האישי שלך, תישאר איתו.

 

היינו כנראה מצפים ממישהו ששוקל רכשיה של מגבר של מילברט להיות מצוייד ברמקולים נוסח התסיס החדשים של אודיסון או מילה שלוש של הרץ או סט אבסולוט של ג'נסיס למשל - סתם דוגמאות.

 

אבל לא תמיד כל הפרטים נופלים ביחד באותה משבצת ואין בזה שום דבר שנוגד את ההגיון אם אתה מוצא את עולמך בסט הקיים.

 

אפרופו - עוד הארה קטנה לגבי מגברי נורות לרכב - לפי מה ששמתי לב, הנורות דורשות זמן חימום בכדי להכנס לפעולה יעילה - אם אתה עושה בעיקר נסיעות קצרות אם הרכב הרי שזה דבר מאוד מרגיז שהמערכת שלך תיתן את התוצאה שלה רגע לפני שאתה מדומם את המנוע, תיקח את זה בחשבון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמה דברים.

 

1. אם אתה אוהב את הסט שלך ואתה מרוצה מאופי הצליל ומהתוצאה שלו, אז כמובן שעל מגבר כמו הבאטלר אתה תקבל תוצאה טובה יותר ולכן אף אחד לא יכול להחליט בשבילך מה יותר טוב.

אם אתה אוהב אותו, תשאר איתו.

תמיד כדי לשמוע עוד דברים כדי להרחיב קצת את האופקים בנושא הזה של רמקולים ,אבל לפי שעה נראה לי שאתה סה"כ מרוצה וזה הכי חשוב.

 

2. מגברי מנורות נטו אכן דורשים זמן חימום שמשתנה בין הסוגים של המנורות.

אבל מכיוון שלא מדובר פה על מגבר מנורות נטו לכן זה פחות חשוב, לבאטלר יש זמן הדלקה של 30 שניות לפני שהוא בכלל מתחיל לעבוד.

בנוסף, ההגברה שלו היא קלאס A/B ולכן המנורות הם לא האישיו מבחינת העוצמה כי הם רק בפרה-אמפ.

 

כמובן שלאחר 15-20 דקות של עבודה כאשר המנורות מגיעות לחום עבודה יציב המגבר ישמע יותר טוב, אבל גם אחרי ההדלקה התוצאה היא פנטסטית.

 

אגב, אותו הדבר קורה גם בהגברת קלאס A, רק לאחר כ15-20 דקות עבודה המגבר מתחיל להיות יציב וישמע אחרת לגמרי.

under construction..

פורסם

לא סתם כתבתי לגבי הזמן חימום.

 

חבר וגם חבר פורום שיש לו את המגברים האלה ברכב הרבה להתלונן על כך שהסאונד ברכב שלו "נפתח" רק אחרי כ15 דקות אבל לשמחתו הוא עושה גם הרבה נסיעות ארוכות עם הרכב.

 

אם 90 אחוז מהנסיעות שלך עם הרכב הזה הוא מהבית לעבודה ומדובר במרחק קצר, הייתי שוקל שנית ואולי הולך על מגבר מוספט מהמשובחים שניתן למצוא נוסח טרו בילט או תסיס של אודיסון (אלא אם כן אני מפספס פה איזה קדם מגבר נורות אבל לא עד כמה שזכור לי) ועוד כמה נחמדים כאלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי.

 

אתה מודע לההבדל הכספי בין בילט 4.75 או בילט 4.100 לבין אחד מהמגברים בסדרת הטזיס של אודיסון?:roll:

 

הבילט עולים באיזור ה5200-6500 ש"ח.

 

הטזיס קואטרו עולה כ16000ש"ח:shock:, ואני אפילו לא ארשום את המחיר של הטזיס המקורי..

וב10000ש"ח אפשר לקנות טרו-טק COPPER:lol:

 

 

אגב, אני מסכים עם הרעיון של לקחת בחשבון מגבר כמו הטרו-טק הB475 שהוא עולה באיזור המחיר של הבאטלר(בייבוא אישי כמובן) אבל זה חיה אחרת לגמרי מהגברת HYBRID.

under construction..

פורסם

תראה,

 

פותח הת'רד מדבר איתנו על מגבר שעולה כפול מהטרו טק - אז למה לא לדבר על תסיס ובילט באותה הנשימה?

 

כסף זה כנראה לא המגבלה בת'רד הזה.

 

כיף שיש ת'רדים כאלה שאפשר להתפרע במחשבות שלנו בלי להגביל את עצמנו לאף מוצר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאנוס וניר מישהו יכול להסביר לי למה הרדיו דיסק של מקנטוש MX406 גם צורך עבודה של 20-60 דקות ?

בעניין של המגבר הבנתי את זה, ואכן אצלי זה כך הוא דורש לפחות 15 דקות ולפעמים שמזג אויר קר כמו בימים שעברו זה דרש לפחות חצי שעה. וככל שהמגבר עבד יותר הוא נשמע טוב יותר.

 

אבל לגבי רדיו דיסק לא הצלחתי להבין מה דורש שם עבודה קודמת ומה צריך להתחמם בדיוק. ובנסיעות קצרות של 20 דקות אני שומע בווליום ממש נמוך כי זה מעצבן מאוד ולפעמים אני מכבה את המערכת כי הסאונד זוועתי, ונשמע כמו מערכת של 500 שקל.

 

אגב, אליקו ששמע אצלי ברכב הוא הרגיש את זה, ושאל אם אני מרגיש את זה שככל שהרדיו דיסק עובד יותר הוא נשמע טוב יותר סחטין אליקו :-)

פורסם

נאדר - הטכנולוגיה המדהימה של מקנטוש הולכת ונהיית הזוייה מרגע לרגע :?

 

קצת קשה לי להבין את גודל ההקרבה שלך בשביל לקבל סאונד כזה מהרכב - 60 דקות נסיעה בארצנו הקטנטונת זה רבע מדינה לפחות או פקק רציני ביותר.

 

מעניין באיזה רכיבים הם משתמשים שהם צריכים זמן ייצוב כל כך ארוך, אם אין שם שימוש בנורות אז כנראה יש שם שימוש בטרנזיסטורים שדרוש להם זמן עבודה ארוך בכדי להתייצב - תבדוק אם מהנדסים של מקנטוש אם אין במקרה איזה פתרון של פיזור חום בתוך המכשיר שיכול לזרז את התהליך.

 

אולי איזה מאוורר גלילי שאפשר לשים ממש מאחורי המכשיר שיתן לו את הפוש הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תראה,

 

פותח הת'רד מדבר איתנו על מגבר שעולה כפול מהטרו טק - אז למה לא לדבר על תסיס ובילט באותה הנשימה?

 

כסף זה כנראה לא המגבלה בת'רד הזה.

 

כיף שיש ת'רדים כאלה שאפשר להתפרע במחשבות שלנו בלי להגביל את עצמנו לאף מוצר.

 

אדי,

גם טזיס קואטרו עולה פי 2 מהמילברט.

והם בכלל לא ברי השוואה.

 

ובילט עם כל הכבוד לו, אינו בקטגוריה הזאת, אם כבר אז מה שעתיד להתחרות איתם זה כמובן הטרו-טק הCOPPER.

 

לאנוס וניר מישהו יכול להסביר לי למה הרדיו דיסק של מקנטוש MX406 גם צורך עבודה של 20-60 דקות ?

בעניין של המגבר הבנתי את זה, ואכן אצלי זה כך הוא דורש לפחות 15 דקות ולפעמים שמזג אויר קר כמו בימים שעברו זה דרש לפחות חצי שעה. וככל שהמגבר עבד יותר הוא נשמע טוב יותר.

 

אבל לגבי רדיו דיסק לא הצלחתי להבין מה דורש שם עבודה קודמת ומה צריך להתחמם בדיוק. ובנסיעות קצרות של 20 דקות אני שומע בווליום ממש נמוך כי זה מעצבן מאוד ולפעמים אני מכבה את המערכת כי הסאונד זוועתי, ונשמע כמו מערכת של 500 שקל.

 

אגב, אליקו ששמע אצלי ברכב הוא הרגיש את זה, ושאל אם אני מרגיש את זה שככל שהרדיו דיסק עובד יותר הוא נשמע טוב יותר סחטין אליקו :-)

 

תשמע, קודם כל אני לא יודע מה מקינטוש אומרים בעניין כי הקלריון 9255 הישן והHX-D1 מבוססים שניהם כמו הMX-406 של מקינטוש.

הם אפילו חולקים את אותה עינית לייזר ואותו DSP, וזה ממש אותם מכשירים.

והם לא אומרים דבר בעניין.

 

בנוסף, כל רכיב אלקטרוני עובד על חום מסויים במיוחד סלילים שמיועדים להעלאת מתח וכו'.

כנ"ל גם טרנזיסטורים וכו'.

 

לכן, זה הגיוני שכל מגבר ישמע טוב יותר לאחר שהוא יגיע לחום עבודה רצוי וכמוהו גם יחידות ראש.

וכן, גם HU זה סוג של מגבר כי למעשה ברכב, הHU הוא גם הקדם מגבר של המערכת.

ההוצאת PRE-OUT של הוולטאז' המסופק היא תוצר של מעלה מתח כלשהוא שהוא למעשה מעגל המורכב בין היתר מסליל.

וכמו כל סליל באשר הוא , הוא נדרש להתחמם.

 

 

ובעניין המגברים.

בפועל, אפשר להגיד שכל מגבר לרכב בין אם זה מנורות,HYBRID או מוספט רגיל הוא דורש זמן חימום.

 

העניין שמדברים על מגברי מנורות ובאותו משפט מכניסים את העניין של החימום זה רק בהקשר של הגברת מנורות נטו.

כלומר, שהמגבר הוא בהגברת מנורות גם בקדם-מגבר וגם ביחידת ההגברה- ואז למעשה עד שהמנורות ביחידת ההגברה לא מתחמות- המגבר אינו מפיק את ההספק שהוא מסוגל.

ולכן מן הסתם הוא גם ישמע פחות טוב.

under construction..

פורסם

לא נאמר באיזה מקום בת'רד שהמגבר הנ"ל של מילברט עולה שתי עשיריות? באמת שאין לי מושג במחירים של מגברים ברמות האלה אולי למעט באטלרים וטרו אבל לא הרבה מעבר לזה.

 

20K זה יותר משליש מהשיפוץ שעשיתי לדירה, על מערכת שלמה אני לא מוציא כאלה סכומים :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ככה זה בכל הHUים של מקנטוש? אם יש דגם אחר שלא דורש כזה זמן חימום אולי כדאי לך להתאמץ קצת.

 

או שבכלל אולי כדאי לך לחשוב על HU אחר, זה נשמע מגוחך לחלוטין לחכות שיחידת ראש ברכב תתחמם 20 דקות לפחות - לא פרקטי בעליל, בטח שלא בארץ כל כך קטנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עשיתי איזה מחקר קטן על מנורות של GENESIS P15 מתברר שהנורה לא כזאת יקרה ,אבל מה שהכי מעניין שזה פעם ראשונה שאני נתקל במוצר שהוא .....MADE IN MOTHER ומשתמשים בו במוצר כל-כך איכותי :lol:

http://thetubestore.com/sovtek6h30.html

ניתן לחבר את המגבר ללחצן של הדלת :wink: ברגע שתניע , המגבר כבר יהיה חם ומוכן לפעולה :lol:


×
×
  • תוכן חדש...