Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם לפני מס' שנים כמעט הצלחתי לרכוש לי אחד כזה ,לא ידעתי מה זה אבל איך שהוא הגעתי למכירה ,הצלחתי להחזיק עד

600$ בסופו של דבר הוא נמכר בפי 2 . מזל שלא קניתי כי לשלם 40$ לוואט זה ביזבוז לדעתי .

יש מספיק מגברים גם CLASS A וגם הי-אנד שיתנו תמורה יותר טובה לכסף .

כאלה שיכולים לשנות את הCLASS שלהם דוגמת הSTEG MASTER STROKE או GENESIS DUAL MONO ויש עוד.

אם אני לא טועה אז יש בעיה למגברי מנורות ברכב זאת סביבה שיש בה רעידות ,משהו שגורם לבעייה בחלק ממגברי מנורות .

אלה אם כן משתמשים במנורה מאוד יקרה ,אני יודע שב p15 GENESIS השתמשו בה .

BK BUTLER נותנים תמורה טובה לכסף ,אבל כמו שנאמר לפני STAGE PREAMP אצלהם הוא ממנורות ווהגברה היא A/B גם לMILBERT יש פרה-אמפ מנורות שמחירו בסביבות ה$1200 ל 4+1 שניתן להשתמש בו כדי להשיג את אפקט המנורה .

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נכון לגביי הסטייג' רק שהמחיר שלו גם לא זול את הDMA לא הייתי שם בותה קטגוריה בכלל.

 

אם כבר יש מגבר של גראונד זירו שיכול לשנות A לAB בלחיצת כפתור ולדעתי הוא הזול ביותר שניתן למצוא בשוק שמשתנה ..

 

לגבי הקלאסים הסבר פשוט ,

 

זה נכון שבדכ רק עם מגברי מנורות משתמשים בקלאס A , וזה נכון גם שוואט זה וואט

 

לגביי ההספקים ההבדל הוא שבקלאס A יש תמיד חשמל בכל המגברים במלוא הכח שהמגבר יכול לתת , החסרונות הם חימום יתר , צריכת חשמל , הספק נמוך .

 

הייתרונות בגדול הייתרון המשמעותי הוא ש ניתן לתאם מתח יציאה גבוהה משמעותית ממתח כניסה בגלל שהמגבר עובד לאורך כל הגל ולא בשני חצאים כמו קלאס AB לכן הגל לא נקטם .

 

לסיכום המגבר עובד על 50 אחוז יעילות מקסימום , מעוות פחות בהרבה צורך חשמל כמו מגבר חזק , יש אנשים שחושבים שהוא מוציא סאונד יותר טוב .

 

ולשורה התחתונה , למי שלא יודע מגבר קלאס AB הוא בעצם קלאס A עד רמה מסויימת ובהספק יותר גבוהה הוא הופך למגבר משיכה דחיפה מגבר את החלק החיובי של הגל בנפרד ואת השלילי בנפרד .

 

להקדים תרופה למכה .... הDMA בטוח יעורר שאלות עכשיו .

 

במקרה הזה הקלאס A הוא גבוהה יותר והקלאס G מגביר את החלק העליון של הגל בנפרד ז"א את פיק סוג של באס בוסט אבל לא בדיוק בפועל זאת שיטה ממש יעילה , אני אסרטט איזה משהו בבית שיסביר .

פורסם

אם נראה פטריה מוזרה ובלתי צפויה אנחנו כנראה נדע שהסרטוט שלך עלה בתוהו :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה עכשיו קשור להשוואה מגברי קלאס A?

 

ומתן מה שהעלת זה שרטוט של קלאס A/B שהסוויץ' זה PUSH-PULL (זה בעצם הקלאס B בעניין).

 

לגבי מה שנאמר פה לפני ע"י FSOUND. אז אני מצטער, אבל בסכומים הללו לא מחפשים תמורה למחיר- אלא מחפשים איכות נטו.

 

אין ספק שהDMA של ג'נסיס או המסטר-סטרוק של סטג הם מצויינים אבל הם עדיין לא מגבר מנורות נטו של מילברט.

 

יש הבדל בין מגבר קלאס A נטו לבין מגבר מנורות נטו לבין מגבר הייבריד .

 

זה שונה מאוד אחד מהשני ולכן אין טעם להשוות בינהם.

under construction..

פורסם

השוואתי לקלאס A כדי להראות שניתן לקבל איכות בנוסף להספק גבוה ,אם רוצים זאת .

אני לא אכנס לכיס של אותו בן-אדם כדי להבין מה הוא מנסה להשיג ,אני יודע שיש אנשים בעולם שיוציאו אלפי דולרים כדי "להרגיש" הבדל ,אולי אני גם כזה .

אבל לקנות מגבר שמספק 2*30 וואט ללא ידיעה האם הוא יוכל לקבל את הHEAD-ROOM הרצוי ,אולי זה מעבר להבנתי .

לפחות המגברים שהם קלאס A יוכלו להחליף את עצמם למצב אחר שיספקו יותר הספק .

אתה צודק לא הייתי צריך להשוות וואט/מחיר כי לאנשים כאלה המחיר לא משחק תפקיד :wink:

אבל השאלה היא האם יש הבדל שמיע בין מגבר שהוא נטו מגבר מנורות ,לבין סטייג' פרה-אמפ שהוא מנורות ? יש כאלה שיגידו כן ויש כאלה שיגידו לא , הרוב הרי זה פסיכולוגי .

אני אציין עוד עובדה ,לא שמעתי לא זה ולא זה ... אז הרוב נאמר מהביקורות של אנשים ששמעו ,כך שהדעה שלי היא לא אובייקטיבית .

פורסם

אני אישית מאוד אוהב את המגברי הייבריד ואני חושב שזו הפשרה האולטימטיבית כי אתה פשוט נהנה מכל העולמות:

1.קדם מגבר מנורות.

2.הגברה קלאס A/B עם הספקים ראויים.

3.מחיר יחסית זול ביחס להגברת קלאס A או לTUBE.

 

לכן גם אני הייתי מאוד נזהר לגבי קביעות חד משמעיות, אבל אני עדיין יודע שקלאס A תמיד יהיה טוב יותר מאשר הA/B ויותר טוב מD וכיוצ"ב.

under construction..

פורסם

אז ככה,מכיוון שאני בא מעולם המנורות,בתור מוסיקאי שמנגן על מגברי מנורות ולפי דעתי הם נותנים גם את הסאונד החם ביותר שיש,אז התחלתי לחפש לי מגבר מנורות לרכב ואז הגעתי למילברט.

שאלתי,כי אני לא מעוניין להוציע סכום לא מבוטל ולגלות שזה לא היה שווה הרבה או כי יכולתי למצוא משהו שנותן את אותו הדבר בפחות.

חקרתי קצת והגעתי לזה:

http://www.butleraudio.com/tdb475.php

ומסתבר שהוא לא נופל מהמילברט ויתרה מכך,ברבע מהמחיר היתרון ברור לחלוטין.

 

בכל אופן,סביר להניח שאלך על הבאטלר ואשתמש בו להגביר את הקומפוננט של בוסטון אקוסטיקס שכנראה אקנה למקדימה ואת הסאב של-MB Qart.

נראה לי שהוא יעשה עבודה טובה.

פורסם

כמו שכתבתי זאת הפשרה האולטימטיבית.

 

באטלר מגברים מעולים, אחד האהובים עליי.

 

בכל אופן, רק לשם הידיעה, זה לא אותו הדבר כמו מגבר מנורות אליו אתה רגיל בבית, זה מגבר הייבריד (HYBRID) כלומר הכלאה בין מנורות וקלאס A/B, הרעיון הוא קדם המגבר ומעבר הסיגנאל כולו הוא בעצם דרך המנורות וההגברה מתבצעת כקלאס A/B.

 

ככה נהנים גם מכוח של המגבר וגם מאיכות ובמחיר שפוי(הכל יחסי בחיים:)).

 

קח רק בחשבון שהמגבר הזה יצתרך התקנה מקצועית ורצינית.

 

מגבר כזה הותקן אצל חבר שלי בהונדה אקורד והוספו לו מאווררים על מנת לשמור על פיזור חום אידיאלי.

 

תדאג להתקנה ראויה ולא תצתרך להחליף את המגבר הזה ב10 השנים הקרובות:).

under construction..

פורסם
כמו שכתבתי זאת הפשרה האולטימטיבית.

 

באטלר מגברים מעולים, אחד האהובים עליי.

 

בכל אופן, רק לשם הידיעה, זה לא אותו הדבר כמו מגבר מנורות אליו אתה רגיל בבית, זה מגבר הייבריד (HYBRID) כלומר הכלאה בין מנורות וקלאס A/B, הרעיון הוא קדם המגבר ומעבר הסיגנאל כולו הוא בעצם דרך המנורות וההגברה מתבצעת כקלאס A/B.

 

ככה נהנים גם מכוח של המגבר וגם מאיכות ובמחיר שפוי(הכל יחסי בחיים:)).

 

קח רק בחשבון שהמגבר הזה יצתרך התקנה מקצועית ורצינית.

 

מגבר כזה הותקן אצל חבר שלי בהונדה אקורד והוספו לו מאווררים על מנת לשמור על פיזור חום אידיאלי.

 

תדאג להתקנה ראויה ולא תצתרך להחליף את המגבר הזה ב10 השנים הקרובות:).

 

מי התקין לו ? והאם קיימת אופציה שאצור קשר עם חבר שלך מכיוון שגם לי יש הונדה אקורד וזה יהיה מעולה אם אוכל להאזין למגבר הזה ברכב כמו שלי לפני הקניה.

 

 

 

בוסטון אקוסטיקס !!! :shock::shock:

למה?

לא חבל?

 

אני לא מבין,מה הבעיה ?

פורסם
מי התקין לו ? והאם קיימת אופציה שאצור קשר עם חבר שלך מכיוון שגם לי יש הונדה אקורד וזה יהיה מעולה אם אוכל להאזין למגבר הזה ברכב כמו שלי לפני הקניה.

 

מי שהתקין את אותה מערכת זה יוסי (alpine).

זה האתר שלו אם אתה מעוניין לראות את העבודות: www.ecaudio.co.il

 

לא נראה לי בעיה לארגן השמעה גם יוסי יכול לדבר עם הבחור או שתפנה אליי בה"פ ונוכל לארגן משהו ,רק קח בחשבון שאצלו ברכב המגבר הנ"ל עובד אקטיבית על סט של 3 חלקים(ללא קרוסים) על טוויטרים ומידים של סקאן-ספיק, בבניות על הקורות A.

normal_15.JPG

 

אחרי השמעה כזאת נראה לי שתחשוב פעמיים על הבוסטון אקוסטיקס:).

 

במגברים של באטלר יש מאוורר בילט אין, אבל זה עדיין לא מספיק לפעמים, תלוי מאוד בסוג ההתקנה- כדאי ורצוי להוסיף כמה מאווררים על מנת ליצור סירקולציה טובה יותר.

הסיבה היא לא רק בגלל המנורות בפרה-אמפ, אלא גם בגלל העובדה שהמגבר הזה בנוסף לכל הוא גם עם זרם גבוה(IDLING CURRENT של 3.5A ומעלה)

 

 

מקווה שעזרתי.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...