Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

נרשמתי לפורום לפני זמן רב אך לא יצא לי לבקר, עכשיו אני מוצא את עצמי מחפש זוג צמיגים אחוריים ובעקבות כך עם עצה.

אשמח אם תוכלו לעזור לי לבחור צמיגים למאזדה שלי.

 

מאזדה 323 לאנטיס F

שנת 1996

צמיגים : 195.55.15

 

אלו הצמיגים שמצאתי כמומלצים ב tirerack אבל אני לא מבין הרבה ולכן מעדיף לשאול אנשים מהארץ עם נסיון,

אני בגדול נוהג רגוע אבל אוהב להשתולל טיפה על הכביש פה ושם, הרגוע זה עדיין במהירויות מספיק גבוהות בשביל לאבד אחיזה בפניות, לכן חשוב לי שתיהיה להם אחיזה טובה.

Bridgestone Potenza RE92

Michelin Pilot Exalto A/S

 

אשמח למשוב והמלצות, עדיף צמיגים שזמינים בארץ בזמן הקרוב.

 

שכחתי תקציב... בסביבות ה 1500-2000 ש"ח לצמיג (מחיר צרכן)

פורסם

נא לא לצטט את ההודעה שמעליך . תודה , יאשה .

 

סחטן על התגובה המהירה, אשמח לשמוע למה אתה ממליץ עליו ומה הנסיון שלך איתו :)

פורסם

יש לי רביעייה שכזאת (אומנם במידה גדולה יותר - 205/45/16) ואני מרוצה למדי - הם אוחזים טוב ברטוב, אוחזים טוב ביבש ושקטים יחסית.

 

אין לי מושג לגבי מחיר - שלי הגיעו עם הרכב :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תבדוק אם יש בארץ - Bridgestone Turanza ER300, צמיג לא רע.

 

אתה באמת משווה טורנצה לפוטנצה או למישלין אקסלטו? :shock: GET REAL. זה בערך כמו שהפביה עבורך היא האוטו הכי טוב בעולם. :?.

 

כמו שנכתב, הטויו הוא אחלה צמיג, אם תמצא במידה הזו, גם דנלופ SP-9000, וגודייר F1 GSD3 (כולם די נדירים במידה שציינת).

 

האקסלטו מצויין, אבל יקר יותר, וגם הוא נדיר.

טווח המחירים שציינת מוגזם לחלוטין, הממוצע בקטגוריה הוא בערך 400-450 לצמיג.

פורסם

נא לא לצטט את ההודעה שמעליך . תודה , יאשה .

 

שמר שנים וכו'...

 

אבל למה נראה לך שצריך גודייר F1 על מזדה לאנטיס??

 

זה כמו להרכיב R888 על הפביה שלו.

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

כי הוא התעניין באקסלטו ובפוטנצה, שניהם בקבוצה של ה-F1, וציין מחירים של צמיגי סליקס.

לא זכור לי שמישהו אמר לך בזמנו לא לשים יותר מאליאנס דיאגונלי על האסקורט שלך, והיא לא הייתה ממש שונה מהלנטיס מבחינת ייעודה.

פורסם

הוא רשם שהוא גם לא ממש מבין בתחום ואולי אנחנו יכולים לחסוך לבחור הנחמד כמה שקלים, אם רק נרצה, או שאנחנו מעדיפים לתרום לכלכלה האמריקאית.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
אתה באמת משווה טורנצה לפוטנצה או למישלין אקסלטו? :shock: GET REAL.

כמו שנכתב, הטויו הוא אחלה צמיג, אם תמצא במידה הזו, גם דנלופ SP-9000, וגודייר F1 GSD3 (כולם די נדירים במידה שציינת).

 

האקסלטו מצויין, אבל יקר יותר, וגם הוא נדיר.

טווח המחירים שציינת מוגזם לחלוטין, הממוצע בקטגוריה הוא בערך 400-450 לצמיג.

 

שמר, אתה שמת לב באיזה דגמים של הפוטנזה והאקסלטו מדובר?

 

במקום ישר לתקוף - תשים לב לפרטים הקטנים (או: תכנס ללינקים ותראה באיזה דגמים מדובר. נעזוב את העניין שאין אותם בארצנו בכלל).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שמר, יצאת חציל

האיש דיבר על A\S ...ומחיר לצרכן - לא מחיר אמיתי.

לצערו כל הצמיגים הספורטיביים שהוזכרו כאן ייגמרו אחרי שנה וחצי שנתיים

אני מניח שהוא רוצה משהו קשה יותר, ארוך טווח יותר ומתאים לכל עונות השנה - TOYO 4s!!

קצת פחות מ400 ש"ח לצמיג כולל הרכבה

אוטולוקס היבואן של טויו בארץ בראש העין

פורסם
קראתי, שניהם בקטגוריית HP.

אתה מציע צמיג GT.

 

שמר, אתה לא יורד לסוף דעתי - האקסלטו והפוטנזה הם A/S (לא האקסלטו PE2 המוכרים לטובה, או הפוטנזה RE050 המוכרים גם כן לטובה).

 

הטורנזה (כל אחד מדרג אותם אחרת. האירופאים מדרגים אותם כ-HP, לא GT) הם צמיגי קיץ :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

רועי ואוראל,

 

אתם באמת חושבים שהיצרן היה מגדיר צמיג GT כעולה על HP, גם אם מדובר בצמיג קיץ מול 4 עונות ? :shock:

דירוג ה"עונתיות" נקבע בד"כ עפ"י מבנה הפרופיל ויכולת פינוי המים מהסולייה. דירוג הסיווג עפ"י הרכב הגומי ומידת האחיזה.

×
×
  • תוכן חדש...