Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהחלט היה מפגש כיפי. היה הרבה חברים, היה הרבה דברים טובים.

 

[מפאת הענווה, לא ארשום את עצמי ..:wink:]

 

דניאל מיכאלי-ג'נסיס-זה-לא-סינפוני, ששמעתי איזה יציאה שם ממישהו "דפק קניה בוואלה שופס והתקין ברכב"..נו, מה יש לדבר.. רק מעניין מתי הוא יביא את הוופר קדימה כמו שצריך, אולי הוא כבר יעשה את זה עם הדסידריו שלו..

 

רועי-סקינים-זה-לא-זה, שלדעתי עשה את השידרוג הטוב ביותר עד כה. באס קדמי מוופר אמיתי שדופק בתיבה, ועם 0 רעשים/קרקושים. סחטיין! אחת המערכות הטובות ששמעתי ברכב. פשוט נשמע מעולה - ועוד לפני טיונינג.

 

עודד-SQ ומחשב-זה-לא-מילה-גסה, שנהנתי מאד לשוחח איתך ולשמוע אצלך.

 

נאדר-אולי-כשתהיו-גדולים-יהיה-לכם-מקינטוש, ששמחתי להכיר, חביבי - איזה ציוד יש לך, מי יוכל על המערכת הזו אחרי רה-התקנה? וגם עכשיו, פריטה זו פריטה, סקסופון זה סקסופון.. הח' של ה"אחקי יא ראו" שהאלג'יראית שלי שרה.. יאמי, אבל כשאין פרוססור או פיצ'רים כמו TC, אין הנחות בהתקנה נכונה. אני משוכנע שזה יגיע. בכל אופן, כבוד!

 

בחור עם מגאן שאינני זוכר את שמו, חבר של אלכס[אלכסנדר80], עם אחת ההתקנות הנקיות והיפות שראיתי. עם סאב freeair של DLS על המגש האחורי, מגברי הליקס ואודיסון והפרספקס עם הלוגו של אודיסון בCNC בכלל מגניב.

 

עוד בחור, עם סוזוקי באלנו, גם חבר של אלכסנדר 80, גם התקנה נקיה וקלאסית.

 

ועוד דברים טובים ויפים, שכיף לשמוע ולראות.

 

תודה רבה לכל המפנקים, שפינקו אותנו בכיבודים ובשתיה.

 

מיד אעלה קצת תמונות..

פורסם

נהנתי מאד מהמפגש הראשון שלי, למרות שלא הייתי הרבה זמן. מקווה להישאר יותר בפעם הבאה.

היה נחמד להכיר כמה מהפרצופים שמאחורי הכינויים.

חברים שלי שבאו 'לחטוף' אותי מצאו את המקום בלי בעיה בזכות הסאבים של ישראל. אחרי שיפצור החשמל אני מקווה לשמוע אותם עד ירושלים :lol:

קיבלתי רפרנס טוב לאן אפשר לשאוף (בעיקר בזכות הרכב של דניאל).

לצערי לא שמעתי את המערכת של צביקה, אבל איזו איטלקית סקסית. הזלתי הרבה ריר.

 

נתראה בפעם הבאה,

צביקי

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

הגעתי ברבע לשבע. היה את המשחק כדורגל וכל החניה היתה מלאה. לא הצלחתי למצוא אתכם למרות שהסתובבתי ושאלתי את השומרים אם ראו אתכם. לצערי חזרתי כלעומת שבאתי.. עם החבילת קרמבו שקניתי :) איפה הייתם?

פורסם

היה בהחלט מפגש כיפי,

 

מלא בפרצופים חדשים, נהנתי לפגוש את כולם .

 

לשמוע ולעזור למי שיכולתי, בין עם בכיוון ובין עם סתם בעוד ראש של נרגילה :lol:

 

לכל הסקרנים כמה סרטונים מהפלאפון שלי.

 

ה zero של ישראל, אגדה...

http://www.youtube.com/watch?v=DnTR5F0kTeI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

שומכר מפציץ...

http://www.youtube.com/watch?v=F4s8cppRGNw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אליקו... אוי אליקו...

http://www.youtube.com/watch?v=aEpKlyWvChM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תהנו (תזילו קצת ריר... ובסוף לא לשכוח לנגב את המקלדת...)

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
הגעתי ברבע לשבע. היה את המשחק כדורגל וכל החניה היתה מלאה. לא הצלחתי למצוא אתכם למרות שהסתובבתי ושאלתי את השומרים אם ראו אתכם. לצערי חזרתי כלעומת שבאתי.. עם החבילת קרמבו שקניתי :) איפה הייתם?

 

היינו במגרש החניה שליד האצטדיון, ממול השערים שהיו סגורים...

ממש מצד שמאל של הכניסה (מול הקניון) לכיוון דרום.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

הרגתם אותי! ה-ר-ג-ת-ם אותיייייי!

 

לא יכלתם לדחות בשבוע :?::-P

 

היתה חנוכת בית טובה אמנם :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מצטער על האיחור :) אבל מאוד שמחתי לראות שעוד הייתה קבוצה נכבדת ומכובדת ביותר של אנשים עדיין בשעות המאוחרות:)

 

אור , איך פספסתי אותך , לא שמעתי אותך צועק לי באוזן כבר יומיים:D

 

כל האחרים, דיברנו כבר במפגש :) שמחתי לראות אתכם! נתראה בפעם הבאה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

טוב עם כל הבלאגן של המשחק והחושך שהיה לא פלא שלא מצאתי אתכם למרות שעברתי שם מספר פעמים..

דווקא פתחתי חלון וניסיתי לשמוע אם שומעים מערכות אבל לא היה כלום..

בכל אופן אני מקווה שנהנתם ובמפגש מרכז הבא אני כבר אמצע אתכם..

במקום מערכות של הפורום הסתובבתי בחניה ליד כל האוהדים של הפועל :(

אה..ואת הקרמבואים אני אצטרך לאכול לבד.. בגללכם אני אשמין! אז שיהיה על המצפון...


×
×
  • תוכן חדש...