Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דו"ח 500 שקל שחניתי בחניה של נכים בחניון תת קרקעי

בדוח מצוין שצבע הרכב הוא כסוף ושלמעשה הוא תכלת וגם ברשיון רשום כתכלת

יש אפשרות לפסול דוח שכזה?

פורסם
קיבלתי דו"ח 500 שקל שחניתי בחניה של נכים בחניון תת קרקעי

בדוח מצוין שצבע הרכב הוא כסוף ושלמעשה הוא תכלת וגם ברשיון רשום כתכלת

יש אפשרות לפסול דוח שכזה?

 

1) למה חנית בחניה של נכים? או יותר נכון - אם חנית בחנייה של נכים מגיע לך הדו"ח הזה.

2) לא ניתן (וטוב שכך). סביר שהפקח שרשם את הדו"ח לא ממש הבחין בין תכלת בהיר לכסף.

:-)

פורסם

מגיע לך שתשלם כל שקל מהקנס הזה. :mad:

אני מאוד מקווה שאין שום דרך לבטל דו"ח מוצדק שכזה.

ראה ערך : "הישראלי המכוער" בפורום אופ-טופיק. :mad:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

תקשיבו לא רוצה לשמוע כאלה הערות זאת המטרה?

רציתי בסך הכל עזרה וזה לא משנה למה חניתי אולי רצתי לקנות תרופות?

זה לא בעיה שלכם למה חניתי שם ואם אתם לא יודעים אז בבקשה אל תענו אני גם ככה עצבני

פורסם
תקשיבו לא רוצה לשמוע כאלה הערות זאת המטרה?

רציתי בסך הכל עזרה וזה לא משנה למה חניתי אולי רצתי לקנות תרופות?

זה לא בעיה שלכם למה חניתי שם ואם אתם לא יודעים אז בבקשה אל תענו אני גם ככה עצבני

 

אם אתה לא מעוניין לשמוע הערות כאלה ולהמשיך בגישה המגעילה הזו...(מה גם שקיבלת תשובה, שלצערך אינה מתאימה לך)

יש למעלה כפתור "התנתק".

אני בטוח שגם נכה צה"ל בלי רגלים שצריך את המקום הזה היה מבין שאתה פשוט צריך לקנות תרופות.... :?

שיהיה לך יום טוב וקנס נעים (ומוצדק).

:-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...