Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים,

אני עומד בפני בחירת רכב ליסינג חדש מקטגוריה 2.

כיוון שאני עושה 150 ק"מ ביום (רובם בכביש 6) חשוב לי שיהיה נח ושקט אך גם חסכוני ובטיחותי.

כל השאר לא חשוב לי (מראה, ספורטיביות, שיכלולים).

בקיצור: חסכוני, בטיחותי ונח לנסיעה בינעירונית.

 

הבוס מגביל אותי בדלק כך שלצערי לא אוכל לקחת מה שתכננתי (B3) אך יש אפשרות למזדה 2, סיריון, סוזוקי ובטח דומיהן.

 

אשמח לדעה,המלצה ונתונים מניסיונכם!

תודה,

גילעד.

פורסם

אם אתה נוהג 150 ק"מ ביום, אני ממליץ להתעקש על רכב קומפקטי ולא סופר מיני (אלא אם 207 או קליאו באות בחשבון). גם אם תחרוג מעט בצריכת הדלק (ההבדל הוא פחות מ-10 אחוז), עדיין שווה.

על הנייר - האחיות יונדאי I30/קיה סיד (זולה יותר) וכן ניסאן נוט הן החסכוניות ביותר בקבוצה. לא שונה משמעותית מהסיריון למשל.

פורסם

אם יש לך אפשרות, ואתה מוכן לשקול גיר ידני - לך על רנו מגאן 1.5 דיזל.

 

הגירסה הלא מאובזרת נמצאת בקבוצת רישוי 2, ותקבל חיסכון של עד 30% דלק לעומת המכוניות המקבילות.

 

 

פורסם

העלות של מגאן דיזל בליסינג היא מאוד גבוהה.

 

אגב המגאן הרגילה כמו גם הטויוטה קורולה עם הגיר הרובוטי חסכוניות מאוד (אפילו יותר ממאזדה 2 ודומיה)

 

המכוניות החסכוניות ביותר אבסולוטית הן הפיאט גרנדה פונטו והפיאט פנדה - שתיהן עם גיר רובוטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה,

האמת שיש לנו פיאט גרנדה פונטו פרטית ואכן היא די חסכונית אולם לא נעימה לנסיעה ארוכה ומהירה (מרגיש לי כל הזמן כאילו "חסר הילוך").

 

לפי מה שקראתי המאזדה 2 די קרובה בצריכה שלה אך אני חושש מנוחות.

תודה,

גילעד.

פורסם

לפי "ידיעות אחרונות" מיום 1.6.08 לקורולה צריכת דלק טובה יותר משל המאזדה 2 , וזהה לצריכה של הסיריון.

הפרסום היה לפי תוצאות צריכה בפועל של רכבי ליסינג של "מטריקס".

 

בהצלחה

יהודה

פורסם
הפרסום היה לפי תוצאות צריכה בפועל של רכבי ליסינג של "מטריקס".

הפרסום היה על צריכה בפועל של אלפי מכוניות בציי רכב מובילים שמנוהלים על ידי תוכנת ניהול צי רכב של מטריקס.

פורסם

הקליאו עולה רק במעט יותר מהמאזדה 2 (כמה עשרות שקלים בחודש) אבל יותר גדולה וכבדה. מעין 'קטגורית ביניים' בין הסופר-מיני, לקומפקטיות (ביחד עם ה207).

נוחה מאוד, חזקה (מנוע 1.6 של מגאן) ויש בדגמי הליסינג הבסיסיים גם בקרת שיוט עם שליטה מההגה (תענוג על כביש 6).

שווה לנסות.

פורסם

האם ההגבלה שלך היא בדלק, בתשלום החודשי לליסינג, או על שני הדברים?

האם באפשרותך להוסיף מכיסך, במידת הצורך, ולקחת רכב יותר מתאים? האם אתה מוכן בכלל להסדר כזה?

פורסם

המגבלה לצערי לשניהם (וגם ממש גבולית בדלק) אחרת הייתי מתפנק.

אנסה לברר אם אפשר לקבל קליאו.

תודה,

גילעד.

פורסם

מצטרף להמלצה על הקליאו - מבחינת נוחות נסיעה ושקט היא ברמה אחת מעל רוב הקטנות האחרות. אם מקבלים בקרת שיוט ברכב הליסינג אז בכלל הרווחת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...