Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית הסיוט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב...

 

רכב חדש- דייהו לאנוס ללא ספק, אחרי 3 שנים מייגעות ביותר של ביקורים במוסכים והתקעויות בכביש החוף באמצע הלילה ולחכות 2 לגרר :mad: , בנוסף כל רכב ששמו הוא קאיה

 

רכב ישן- סיטרואן בי איקס נודל 88 אוטמט- עם כל הכבוד לנוחות ולחווית הנסיעה- האוטו בארץ הכי אוהב להיות במוסך...

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דיאטסו שרייד 5 דלתות!!!!!

 

היה לנו כזה האוטו מכוער בטירוף

 

אני מעדיף פיאסטה שנות 80 עליו

 

אני ממש לא מסכים.

היה לאמא שלי שרייד שנת 83 (לפני מליון שנה כשהייתי נהג חדש)

ולמרות שהרכב מפחיד בחוסר היציבות שלו הוא זכור לי כרכב מרגש ביותר.

מבין הרכבים שיש על הכביש זה הדבר הכי קרוב ל... (לא לא קארט) מכוניות מתנגשות בלונה פארק :lol:

 

העונש הכי גדול שיצא לי לנהוג בו היה בצבא באיזה רכב מסחרי של ניסאן VANETT.

אתה יושב על המנוע ממש, ללא בידוד הולם גם של חום וגם של רעש. אתה יכול למלא מיים לרדיאטור תוך כדי נסיעה (זה לא בדיחה). הרגליים פונות בזווית קלה שמאלה כי אין מקום.

המושב קצת פחות נוח מהכסאות כתר פלסטיק של הים שקונים בחמש שקל ליחידה. אתה חייב לפתוח את החלון כדי שיהיה מקום לכתף שמאל אחרת אתה צריך להשען ימינה. אבל התאוצה מדהימה. מאפס ל-10 בפחות מעשר שניות ממש נותן בראש לתלת אופן שהיה לי בגיל שלוש.

אחרי נסיעה לבסיס דרומי של ח"א שקלתי ברצינות ללכת לקב"ן.

פורסם

קשה לי להחליט.

 

קודם כל - אקספרס, קנגו, ג'אמפי והרבה מאוד פיאטים הן מכוניות טובות בהחלט, ואני מתקשה להאמין שמישהו שונא אותן עד כדי כך בשביל להכתיר אותן "מכוניות סיוט".

 

מהאקספרס לשעבר של חבר שלי יש לי הרבה זכרונות טובים (אם כי היא כמעט התהפכה לנו פעם), קנגו היא מכונית טובה בהחלט, אפילו זו הצבאית המגעילה :wink: וג'אמפי בכלל אחלה.

 

פיאט? הממ, פיאט קופה, פיאט טיפו 16V, פיאט ברקטה ועוד ועוד... גם פונטו ספייס לא רעה כל כך - היא אפילו מסתובבת בסדר גמור... (רק ההגה נוראי)

 

בקשר למכוניות הסיוט שלי - פעם נהגתי בסוזוקי אלטו משנות ה-80. עזבו שנהגתי עם צ'וק פתוח כל הנסיעה - הדבר הזה כל כך מחריד שאפילו אין לי דימוי מתאים.

גם קקה פרייד חדשה זה דבר נורא. ובטוח יש עוד ששכחתי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ג'אסטי 1000. אני פשוט מתעב את הדבר הזה. יוצא לי מדי פעם לנסוע בכזו עם חבר שלי (הוא נוהג, הספיקה לי פעם אחת בשביל לא לבקש יותר). על כביש מהיר מדי פעם נפלט לי "אתה לא חושב שמוגזם לנסוע בג'אסטי מאה וחמיש... אה, אופס אתה נוסע רק 90...). אני חושב שנסיעה אחת באוטו הזה תגרום למהנדסי מע"צ לצאת בהתנצלות פומבית. לא תאמינו כמה בורות שלאתם לא מכירים יש שם בחוץ...

 

מזל שהפרייד כבר לא נמכרת, אז מבין החדשות כנראה שהלאנוס היא (גם) הבחירה שלי.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
רכבים חדשים - כל רכב מבית kia,daewoo

 

רכב ישן - dacia delta - "גם אתה יכול 88" :D

 

DACIABERLINA.JPG

 

וואלה דיוויד ,גנבת לי את המילים ,ואני חשבתי שכולם כבר שכחו את הדאצ'יה (או בארץ דלת ,שם שעשה בושות אחרי הלנצ'יה).

 

חדשה ? קשה להחליט בין הזוועה המתקראת סוזוקי ליאנה סדאן (הכי מכוערת) לקיה ריאו ,מכוערת בפני עצמה ,וכנראה גרועה יותר מכנית...

פורסם

חדשות:

 

לגבי הלאנוס- מסכימה עם ג'רמי והשאר. הייתה לנו חלופית לאיזה שבועיים. לא יצא לי לנהוגה בה, אבל הנסיעה בה הייתה נוראית

 

לגבי המולטיפלה שלירן ציין- מבחינת המראה מסכימה, מבחינת הנהיגה מתנגדת ומיותר בכלל להרחיב.

 

לגבי הסקודה פורמן שurban ציין בהתחלה- הייתה לנו בבית לפני כמה שנים אחת מ- 93, והיא אכן נוראית וזוועתית...

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

רחלי , לגבי המולטיפלה ( עליה השלום ) :

 

למה לא שמת לה שסתום פריקה פתוח ?

 

אמור להיות מצחיק לא , לראות את העוברים והשבים ( המורה שלי היתה אומרת : "פלוני ואלמוני" ) רואים יצור מוזר ( יש האומרים מכוער ) איטלקי שעושה רעש של אוטובוס...... :lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יצרתם לי פה התלבטות רצינית, אבל בסוף החלטתי שעל מכונית חדשה פשטו אין על מלכת המזוויעות:

 

איזה תחת, אם אני קם בבוקר כשהיצור הזה בחניה, אני פשוט תולה את עצמי.

 

1805_6.JPG

 

מכל הזמנים? אמממממממ...

 

הראשוה שעלתה לי לראש:

סובארו ליאונה אוט' 1300 סמ"ק. לאחר נהיגה במכונית (אם אפשר לכנות אותה ככה) הזו, נכנסתי לטראומה למשך שבועיים. פשוט איכסה.

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם

אני חושב שרובכם שכחתם את הסובארית, אותו רכב מגוחך ששירת את צה"ל במשך שנים רבות.

 

בכל מקרה הרכב החדש הכי זוועתי לדעתי הוא קאיה ריו, וכמובן רכבי דייהו.

 

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
עם כל הכובד לירן, עברתי מעט יותר "הכשרות נהיגה" ממך.

הכלל הראשון אותו לימדו אותי בבי"ס לנהיגת מרוצים היה לא ללחוץ ברקס כשההגה מסובב.

 

נהגתי בשרייד בסלאלום, אני חושב שיש לי עדיין איפשהו תמונה שלה מרימה שני גלגלים במהירות בה פג'ו 205 עוד לא הצוויחה אלפית צמיג, אוטו מסוכן אקטיבית לכל הדעות, השרייד הזו.

 

ידוע לי שלא לוחצים ברקס בעת סיבוב.....אבל אני לא עשיתי זאת בתנאים סטרילים של קורס נהיגה מתקדמת, ומה לעשות שהתקרבתי במהירות גבוהה מדי לפנייה הדוקה מדי....לא הייתה ברירה, אם הייתי מאבד שליטה, אז לפחות במהירות נמוכה יותר (עובדה שבסוף יצאתי מזה בשלום ובסטייל)

 

ממממ....ויכול להיות שלא יצא לי להכיר את מגבלות האחיזה של השרייד שלי בגלל יחידת הכוח האנמית משהו? מנוע 1000 סמ"ק

 

אני לא בולם באמצע סיבוב מלבד מקרה חירום, חוצמזה, זה שנכנסת לסיבוב מהר מדי אומר שהיית צריך לבלום יותר לפניו, קורה לי הרבה שאנשים מתקרבים אלי בשלב הבלימה לפני סיבובים, אבל בגלל הבלימה הארוכה שלהם בתוך הסיבוב ביציאה הם כבר 100 מטר מאחורי.

 

מתי אנשים יבינו שאין קשר בין כח מנוע למגבלות אחיזה.

 

השרייד קקה. נקודה.

 

אגב, על איזה שרייד אתה מדבר?

 

שרייד זה אוטו די ותיק, אם אני לא טועה, משנת 80 עד 99.....הרכב עבר כמה מתיחות פנים וחידושים, ככה שיכול להיות שהביקורת הקטלנית שלך לא רלבנטית לכמה בעלי שריידים אי-שם.

פורסם
ג'אסטי 1000. אני פשוט מתעב את הדבר הזה. יוצא לי מדי פעם לנסוע בכזו עם חבר שלי (הוא נוהג, הספיקה לי פעם אחת בשביל לא לבקש יותר). על כביש מהיר מדי פעם נפלט לי "אתה לא חושב שמוגזם לנסוע בג'אסטי מאה וחמיש... אה, אופס אתה נוסע רק 90...). אני חושב שנסיעה אחת באוטו הזה תגרום למהנדסי מע"צ לצאת בהתנצלות פומבית. לא תאמינו כמה בורות שלאתם לא מכירים יש שם בחוץ.

שי

אני לא מאמין שאמרת את זה.תדע לך שנפגעתי :cry: .אני בעליה הקודמים של הג'אסטי הכי שמורה בארץ (כרגע של אחי).זה ישמע מצחיק,אבל כל כך קל לנהוג בה בעיר שלפעמים אני לוקח אותה במקום הקליאו ולא צריך לפחד שמישהו יפתח עליה את הדלת או שאני לא אמצא חנייה.דרך אגב לג'אסטי היתה גם גרסת AWD שיש ממנה כמה בודדות בארץ.היא גם גררה אחריה מעריצים ומועדוני מעריצים בכל העולם (גם בארה"ב),לא בגלל איכות הנסיעה (אני מודע לבעיה :oops: )אלא בגלל הפשטות והאמינות שעוזרים לה להתחבב בקלות על בעליה.

 

93810051990101LRG.jpg

פורסם

השנה היא סביבות 92 אבא קיבל לפני כשנה רכב מהחברה ( נדיר בימים ההם ) סובארו גאסטי...... ( שנה אחרי זה אפלאוז.... שגם היא מצטרפת ) מנוע אמנם 1200.......

אחי הקטן שבזמנו היה בן 7!!!!!!!!!!!! נשען על האוטו והפח התקמט פנימה וקיבל שקע.........

אני לא ממשיך... בחורף לא מתניעה.. בקיץ עד שהמזגן פועל ( בתנעים שהאוטו גם סוחב!!! ) אתה מגיע לאילת .... וירושלים... אתה לא תעלה איתה.....

עגלה.......

 

חדשה....... ה307 פשוט הכי מכוערת בעולם ..... אבל סיוט זה בהחלט הלאנוס האטצבק.... לערסים שידם אינה מספקת להונדה :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
יצרתם לי פה התלבטות רצינית, אבל בסוף החלטתי שעל מכונית חדשה פשטו אין על מלכת המזוויעות:

 

איזה תחת, אם אני קם בבוקר כשהיצור הזה בחניה, אני פשוט תולה את עצמי.

 

1805_6.JPG

 

מכל הזמנים? אמממממממ...

 

הראשוה שעלתה לי לראש:

סובארו ליאונה אוט' 1300 סמ"ק. לאחר נהיגה במכונית (אם אפשר לכנות אותה ככה) הזו, נכנסתי לטראומה למשך שבועיים. פשוט איכסה.

 

אני התאמצתי וצילמתי את הליאנה סדאן מזוית עוד יותר מכוערת.

 

ולגבי הדאצ'יה - לנו היה רנו 12 מודל 77.

אבא שלי קנה אותו חדש כשעלינו לארץ, ומכר אותו ב 1991 עם 180000 ק"מ ואפס תקלות.

בשנה שהוא מכר אותו, המחירון של הרנו 12 בן ה 14 היה כמעט זהה למחירון של דאצ'יה בת 3...

liana.jpg

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

הסיוטים הם:

ישנות-

(1)כרמל דוכס/רום כרמל.

(2)סובארו FF1.

(3)דייטסו קורה.

(4)טנדר פולונז.

(5)ניסאן וואנט(מסחרית).

 

חדשות עדיין לא גבשתי דעה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...