Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם

 

אני מחפש להרכיב מערכת בלי מגבלות תקציב,

מה שחשוב לי זה שהמערכת לא תהיה בעלת עוצמות גבוהות בכדי לקבל נצילות גבוהה

בעוצמות נמוכות, סאונד רך (לא פאנצ'י ומתכתי) והפרדת צלילים ככל האפשר, מגבר

איכותי ביותר מקסימום 50X4 אפילו פחות כי אני לא רוצה להיכנס לקטע של החלפת

מצבר אלטרנטור וכו'.

מאחור יש לי 6*9 מקורי שאני רוצה להחליף וגם בדלתות יש עד כמה שידוע לי 6*9

(טויוטה קאמרי חדשה) תקנו אותי אם אני טועה, ונדמה לי שעל הדש יש 6.5, מה

שכן אני רוצה שהכל יכנס לי למקומות המקוריים, ללא התעסקות עם קומפוננטים שבהם

צריך להדביק כל מיני טוויטרים בחוץ.

יש לי מסך מקורי כולל DVD ושני מסכי ALPINE במשענות לכן אני מחפש הגברה ורמקולים בלבד.

אין לי בכלל בעיה של תקציב רק אם אפשר תמליצו לי על רכיבים שניתן להשיג בארץ,

אם תוכלו להגיד לי גם איפה, אני אודה לכם,

 

בכל מקרה תודה רבה לכל הממליצים,

יש לכם אחלה פורום,

יעקוב.

פורסם

מה זה ללא בגבלת תקציב.

 

50000 ש"ח טוב? אם כן, אז היה שרשור של "מערכת החלומות שלי" שם תמצא את הTOP. (תן תקציב)

 

עוד כמה נקודות.

- גם מגבר איכותי יותר לא בהכרח מצריך התעסקות עם מערכת החשמל ברכב. לי יש 100X4 בפז'ו 206 ואין שום בעיות.

 

לסיכום מה בדיוק אתה מחפש?

 

מגבר 4 ערוצים + 6X9 + 6X9 + רמקול קואקסלי 6.5" לדשבורד? ושההתקנה תהיה דיסקרטית? אגב למה אתה רוצה למלא את כל המקומות הזמינים? לא בטוח שככה תגיע לתוצאה הכי טובה.

 

- האם המסך DVD המקורי כולל גם רדיודיסק? התכוונת לאמר שהמגבר יחובר לרדיודיסק המקורי, בילט אין, בדש בורד של רכבך?

- אין מקום מובנה גם לטוויטר בקאמרי? תחפש תחת השמשה, או בדלתות, אולי במשולשים של המראות. קומפוננט זה באמת עולם אחר!

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

היי

קודם כל במערכת המקורית יש גם רדיו דיסק וגם הגברה שאני לא מתכוון להשתמש בה.

עכשיו, כשאני מדבר על "בלי מגבלת תקציב" אני מתכוון לכך שאני מעוניין במגבר ורמקולים

בלבד עם הספקים נמוכים יחסית בכדי לקבל נצילות גבוהה בווליום נמוך, כפי שציינתי, ואני

מתאר לעצמי שגם אם אבחר ברכיבים מעולים, שניתן להשיג בארץ, לא אגיע לסכומים

של 50K ואפילו לא ליד. תקנו אותי אם אני טועה.

לגבי המיקום, מתחת לחלון בדש יש 6.5" ובדלתות 6*9 אז אני לא יודע פשוט מה כדאי.

ואם יש קומפוננטים שמורכבים מ6*9 ו 6.5.

אגב, מישהו אולי יודע אם ניתן להשיג מגברי McIntosh בארץ או משהו ברמה דומה?

פורסם

1. אתה טועה - ניתן בהחלט להרכיב מערכת במחיר הזה ואף יותר ויש לו מעט רכבים עם מערכות בסכומים האלו - בוודאי כאשר אתה מעוניין ברכיבי היי-אנד כדוגמת מקינטוש ואלפיין סטאטוס.

 

יש לא מעט ת'רדים של מערכת החלומות, תתחיל משם, תתפקס על מה בדיוק אתה רוצה ובאיזה תקציב. (באמת שאין גבול)

 

יום טוב, חגי.

...CASKA for life

פורסם

בא נאמר שהתקציב הוא בסביבות 20K למגבר ורמקולים בהספקים נמוכים,

בעיקר דגש על מגבר מעולה, עם אחוז דיסטורשן נמוך ככל האפשרורמקולים 6*9 עם

הפרדה טובה וצליל רך, ללא סאב.

פורסם

אני לא חושב שיש בקאמרי 9*6 בדלתות קדמיות + 6.5 בדש בורד.

 

בעיקרון מה שאתה צריך זה:

1. סט טוב מקדימה.

2. הגברה.

3. סאבוופר.

4. אולי סט אחורי לצורך השלמת הבמה, מכיוון שבכל זאת יש DVD מאחור אז כנראה שיראו סרטים במושב באחורי.

 

אתה מוכן לשים סאבוופר בבגאז או שיש לך בעיית מקום?

 

מבחינת סטים וכו'.

אני לא יודע איך אתה אוהב לשמוע את המוזיקה שלך.

שמעתי שאמרת רך וכו' - זה הולך לכיוון מורל בעיקרון.

ויש לך אצלהם סטים לא רעים, החל מהדוטק אוביישן שמתומחר סביבות ה-1000, וככל שהתקציב עולה יש סטים יותר טובים (הייבריד, אלייט).

 

הגברה - הקטע של ה-50*4 זה סתם שטויות, רד מזה. יש המון מגברים מצויינים. לפעמים המחירים שערורייתים. אתה תצטרך לקבוע לעצמך LIMIT כאן.

אם אתה הולך על סט קדמי + אחורי + סאב.

הייתי שוקל מגבר 4 ערוצים לרמקולים + מונובלוק לסאב.

אתה חייב לומר מספר, על מנת לקבל המלצות, אחרת אנשים יתחילו להשתולל כאן ולתת לך סטים שאיזה נזיר יפני הרכיב ב-5 שעות האחרונות של חייו שעולה 2 וחצי מיליון אירו ואתה חייב לעבור ועדת קבלה ע"מ לקנות אותו.

 

סאבוופר - אם אתה לא רוצה אחד בבגאז' (אין מקום וכו') אז תוכל במקום סט אחורי להרכיב 2 9*6 טובים או סאבוופרים 9*6 שישלימו את הבאס החסר.

 

בכל מקרה, בקשר להמלצה על מתקינים וכו'.

קודם כל תגיד מאיזה איזור אתה בארץ. אם אתה מחיפה אין טעם שנשלח אותך לרחובות.

 

השיטה הכי נוחה היא ללכת למתקין שגם מוכר הוא מוכר לך את הציוד מבצע את ההתקנה וסוגר לך במקום.

השיטה הכי טובה היא לרכוש את הרכיבים בנפרד, כי לא כל חנות מחזיקה את כל סוגי הציוד ואתה מוגבל למבחר שבחנות.

שאתה קונה כל דבר בנפרד תוכל בכיף לבחור ולהחליט וגם בד"כ להשיג מחירים הכי טובים.

ואח"כ ללכת למתקין מומלץ להתקין הכל.

 

תחשוב מה אתה רוצה, תכוון אותנו קצת ואנחנו כבר נמליץ.

פורסם

כואבת לי הבטן שאני רואה ת'רד כזה: 20K לרמקולים ומגבר. תבורך על הצעד.

 

1. אתה נשמע כבחור עם שאיפה לאיכות גם לעין וגם לאוזן.

 

2. אם אתה באמת רציני עם הסכום הזה תרד בבקשה מהסיפור של ה- 6/9 כי זה רק יקלקל לך את הכל.

 

3. בסכום של 20K לרמקולים היי-אנד ולמגבר זה לא מספיק. מגבר של ג'נסיס או מקנטוש מהסדרות הכי גבוהות שיש לשני יצרנים אלה "לדוגמא למשל" פה בארץ יגיע ל- 14K-20K בשקט.

סט קומפוננט שני חלקים איכותי אבסלוט של גנסיס או F#1 של אלפיין יגיע ל-7K-9K גם בשקט. שפה כבר עברנו את הסכום שהוצע.

 

4. אני מאוד ממליץ להרכיב מערכת שתותאם לרדיו דיסק המקורי שיש לך ברכב שגם אתה לא מעוניין להחליף.

 

5. תפנה ליבואן של ג'נסיס (שזה המותג הכי איכותי שמיובא כיום לארץ). והוא יציע לך סט קומפוננט ומגבר שימצא את הסכום 20K

 

*הדגמים או החברות שהצעתי הם מיובאים לארץ על ידי יבואנים שזה חוסך לך את הקושי ביבוא אישי אבל מבזבז לך כמה אלפים מיותרים, שאתה יכול לחסוך אם תייבא לבד.

 

בהצלחה.

פורסם

שלום וברוך הבא.

 

 

20K זה ממש לא "ללא הגבלת תקציב", ותתפלא שכשתכנס קצת יותר לעובי הקורה, אתה תראה כי זה גם לא כ"כ הרבה לדרישותיך החד-משמעיות.. אך כמובן שאתה תוכל להגיע לרמה בהחלט טובה אם תבצע זאת בחכמה.

 

תתחיל מכמה דברים בסיסיים:

 

א. כמעט ואין כזה מושג לשים הכל במקום המקורי ולקבל תוצאה מדהימה. מה לעשות, יצרני הרכב לא משקיעים יותר מדי במחשבה על כך. לכן, לא בהכרח שתקבל תוצאה מיטבית במיקומם המקורי.

 

ב. אתה מוזמן ביום שבת הקרוב למפגש אודיו מרכז, שם תוכל להתרשם ממערכות שונות, מחברות שונות ומהתקנות שונות.

 

ג. בצע חיפוש לפי מילות המפתח "המלצה למערכת", ותעשה מיון ראשוני - לאחר מכן ייקל עליך התהליך.

 

 

 

 

בהצלחה!

פורסם
היי

קודם כל במערכת המקורית יש גם רדיו דיסק וגם הגברה שאני לא מתכוון להשתמש בה.

עכשיו, כשאני מדבר על "בלי מגבלת תקציב" אני מתכוון לכך שאני מעוניין במגבר ורמקולים

בלבד עם הספקים נמוכים יחסית בכדי לקבל נצילות גבוהה בווליום נמוך,

לגבי המיקום, מתחת לחלון בדש יש 6.5" ובדלתות 6*9 אז אני לא יודע פשוט מה כדאי.

ואם יש קומפוננטים שמורכבים מ6*9 ו 6.5.

אגב, מישהו אולי יודע אם ניתן להשיג מגברי McIntosh בארץ או משהו ברמה דומה?

 

גם לי ברשותך, מספר הערות.

 

אני מבין את הבקשה שלך להתקנה דיסקרטית. עליך רק להבין שאתה עושה פה פשרה מבחינה מיקום אופטימאלי של אלמנטים.

במידה ואתה מודע לכך, ובכל זאת מעדיף את ההתקנה במקומות המקוריים, ובמקביל עובד עם ה HU המקורי של הרכב, אני לא בטוח שיש סיבה למצות את כל התקציב.

 

תענה בבקשה על שאלות הבאות:

- האם סאב בא בחשבון, או לא?

- 6.5 מתחת לחלון + 6X9 בדלת קדמית נשמע לי מוזר. בכל מקרה אין חייה כזאת קומפוננט של 6X9 + 6.5.

לא נורא תשים מיד באס בדלת וטוויטר מתחת לחלון. תקבל תוצאה הרבה יותר טובה. אפילו אולי איזה סט לא סטנדרטי עם וופר של 7".

- בשורה התחתונה ההצעה שלי זה קומפוננט איכותי (בגבולות הטעם הטוב) מקדימה, וסאב וופר מאחורה. זה האופטימאלי.

לא מתאים סאב, בסדר. 6X9 עם באס כמה שיותר עמוק מאחורה + סט קומפוננט קדימה.

לכל זה לשדך מגבר טוב עם 4 ערוצים. שוב פעם לא חובה להתעקש על 50X4 בלבד. צריך מגבר שיוכל לנצל את הסט.

ומעבר לכל זה יש לשאיר חלק בתקציב להתקנה איכותית ונקייה.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

אתה חייב-אבל פשוט חייב-לעשות חקר שוק עם האוזניים שלך!

אתה מזכיר לי את גאידמק......

 

***נא להימנע מסימני פיסוק מיותרים, לא תורם לאף אחד ונראה כמו תגובה של ילדה בת 13 בפורום של כוכב נולד***

פורסם

בגדול אני לא רוצה ללכת על סאב!

 

בנוסף ידוע לי שנצילות, במגברים ורמקולים מקצועיים, מתקבלת בצורה הטובה ביותר

בעוצמות הגבוהות שלהם, לכן אני לא רוצה מלכתחילה ללכת על מערכות בעלי הספק

גבוה, ואני לא אדם ששומע בעוצמות גבוהות, רק חשוב לי מאד לשמוע סאונד מופרד

ונקי ככל האפשר עם התקנה נקיה ובלתי מובחנת.

אין לי בעיה לקנות את הרכיבים בנפרד, וללכת למתקין באיזור תל אביב, שם אני גר,

שיתקין לי את הכל.

 

שוב, תודה למגיבים:-)

פורסם

אגב אנחנו מדברים על מה שרואים בתמונה?

 

הפרדה טובה זה קומפוננט, אין מה לעשות.

לא אמרתי להשתגע עם עוצמות, אלא לקנות מגבר טוב (הוא טוב בכל עוצמה) שינצל את סט ברמקולים. כלומר, קודם כל לבחור רמקולים ואח"כ הגברה מתאימה.

 

מצטרף להמלצות של שורלאק, לבוא למפגש ולהתנסות ולשמוע בעצמך, במה המדובר. אחרי הכל אתה מתכוון להשקיע סכום מכובד. כדאי שתעשה שיעורי בית בהתאם, שהכל ייצא לשביעות רצונך.

 

יואב

CAMRY interior.jpg

יואב :arrow:

פורסם
אתה חייב-אבל פשוט חייב-לעשות חקר שוק עם האוזניים שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!11

אתה מזכיר לי את גאידמק......

 

 

בגלל זה אני בא אליכם המומחים, עם הגדרה מפורטת לסאונד נקי ורך(לא פאנצ'י או מתכתי) עם הפרדה גבוהה.

הבעיה היא שכשאתה הולך לשמוע מערכות, המגוון אצל כל אחד מצומצם וכל אחד מחזיק בדרך כלל את המכשירים

שהוא עובד איתם או שיש לו אינטרס למכור לך, אני מתאר לעצמי שבפורום הזה יש אי אלו חברים שמכירים מכשיר

או שניים שמתאימים להגדרות שלי ויוכלו להמליץ.

 

ואגב גאידמק בחור טוב:evil:

פורסם
אגב אנחנו מדברים על מה שרואים בתמונה?

 

הפרדה טובה זה קומפוננט, אין מה לעשות.

לא אמרתי להשתגע עם עוצמות, אלא לקנות מגבר טוב (הוא טוב בכל עוצמה) שינצל את סט ברמקולים. כלומר, קודם כל לבחור רמקולים ואח"כ הגברה מתאימה.

 

מצטרף להמלצות של שורלאק, לבוא למפגש ולהתנסות ולשמוע בעצמך, במה המדובר. אחרי הכל אתה מתכוון להשקיע סכום מכובד. כדאי שתעשה שיעורי בית בהתאם, שהכל ייצא לשביעות רצונך.

 

יואב

 

אולי יואב אתה יודע באיזה רמקולים מדובר?

אני מצאתי קישור http://www.jbltoyota.com/toyota_camry/front_woofer.asp

שטוען שמדובר ב6*9 וב 6.5 למרות שזה נשמע לי מוזר 6*9 בדלתות.

×
×
  • תוכן חדש...