Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה עבודה, של אלופים, תותח אתה.

כל הכבוד על הפרוייקט, מחכה בהתלהבות לתמונות נוספות :]

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

  • תגובות 422
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האוטו כרגע נמצא בתחנת הכוח בחדרה עובר הסבה לתחנת כוח...

 

כשהוא יסיים את ההסבה יתכן וגם יחליפו לו מנוע לאחד שמסוגל גם לסחוב את המשקל וגם להניע את הגנרטור הגדול בארץ.

 

ובסוף הדיסקוטק הזה יעבור לעבוד בנמל ת"א ובמסיבות יער...

 

כמובן שכאשר הפרוייקט יסתיים כולנו נשמע (ממטולה ועד אילת)

 

ישראל

חזק ואמץ

אוהב אותך

רוני נ.

 

ורק עכשיו קלטתי את המיקום שלך :wink:

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

וואו פרוייקט מדהים, השארת אותי חסר מילים.

כל הכבוד!

אני יתענג עוד קצת על התמונות :popcorn:.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

רכב SPL של זאפקו... נשמע מעניין, מתאים לישראל לעשות כזה דבר :-P

 

מנהלי פורום - אני חושב שאפשר לאמר זאת בצורה רשמית, מועדון המורל ומועדון הפוקל התפרקו לחלוטין :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ממש נחמד, כל הגיוון בציוד שנכנס בתקופה האחרונה

 

הפורום מתמלא בכל טוב,

 

SINFONI

HAT

ZAPCO

AUDISON

AA

ID

GENESIS

PG

SEAS

SS

 

והרשימה עוד ארוכה, ממש תענוג לאוזניים לעיניים ולתחום הזה - שמיום ליום הופך ליותר מקצועי !!

פורסם

תראה לאן הפורום הזה הביא אותי מ6 על 9 פשוטים של קנווד ורמקולים יבשים של פיוניר מקדימה,

 

וכן כן רדיו קסטות עם צנג'ר של קנווד תסתכל בחתימה ותראה לאן הבאתם אותי כול הפורום הזה(משוגעים)

 

כמוני .

פורסם

אולי זה לטובה, ואולי לא...

 

מי יודע עם הידע שאנחנו חולקים פה הוא טוב?!

 

את הסיפור הזה ניתן לקרוא בתנ"ך - סיפור הבריאה:

לפני התפוח, הסאונד היה טוב בשביל כולנו....

ואז בא הפורום (לא ממש בא אך פיתח וחסף אותנו לעולמות קצת אחרים) ונתן לנו את התפוח..

יצאנו מגן העדן של בורות מוסיקלית והפכנו לעבדים של שידרוגים ושגעונות אחרים:lol::wink:.

 

אני חושב שמי שמרוצה מרמקולים 6X9 שלקנווד ורמקולים יבשים של ביוניר(כן אני יודע, פיוניר..)

זה האושר האמיתי.

 

אפילו אבא שלי שמע את המערכת שלי ו"פתאום" בגיל 65 הוא גילה את הסאונד האמיתי

ואז גם הוא רוצה מגבר וסאב קטן

איזה קומפוננט חביב, וHU שלא יבייש את הסאונד.

 

כך שאני לפעמים מצטער (לא באמת :wink:) שלא נשארתי מאחור עם הבורות.

 

ואני דיי בטוח שרובינו פה מרגישים כך

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

+1

רוני אין לך מושג כמה שאתה צודק, גם אחרי 20 שנה בתור חובב סאונד

אני עדיין במרדף אחר המערכת המושלמת...

 

אלי

 

פורסם

אח אלי ורוני כולם רודפים אחרי המערכת המושלמת אבל אף פעם היא לא תיהייה מושלמת וגם אם היא תיהייה מושלמת זה יהיה לזמן קצר עד שאתה מיתרגל אליה ואז אתה רוצה לשדרג משהו חסר לך משהו :idea:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

הלוואי והייתי מרוצה מהביוניר וה6 על 9.

 

אבל אחרי שטעמתי קצת מאיכות עם דוטק אוביישן וה350 של קיקר.

 

לא הפסקתי כול חודש לקנות משו אחר לפני שבועיים קניתי 2 מגברים של סאן דאון עוד שבוע אני הולך לקנות קומפוננט.

 

אני נכנס לגרעון:roll:.

 

אין מערכת מושלמת כמו שישראל אומר.

 

אני יתן לך דוגמא זה כמו ווליום פעם ראשונה התיישבתם באוטו הגברתם לווליום שאתם שומעים בדרך כלל נגיד 75 אחוז מהמערכת.

 

וואו מפגיז אותכם שבו באוטו 15 דקות אתם חושבים מישו הוריד לכם את הווליום ב30 אחוז ואז אתם מחפשים להגביר עוד ועוד.

ואין ואז אתם מתעצבנים והולכים רוכשים איזה 8 וופרים 15 מגברים כמו ישראל.

 

אני בעד sq יותר אז לא הכי אכפת לי ווליום אבל לפעמים שבא לי להפגיז אני מפגיז ל5 דקות שלא יכנס לי גו'ק ומפסיק.

 

צריך גם לדעת איך לשלוט בזה.

 

בדוק יש פה כמה חברה שהגיעו לסכומים שהאוטו שלהם שווה פחות מהמערכת.

 

כול מקום שאני הולך אני כול 10 דקות מציץ על האוטו שואלים מה יש לי ואני " המערכת המערכת"

פורסם

יש לי אזעקת ביפר בין הרגישות שקיימות עובר אוטו עם טיפה רעש מהאגזוז האוטו משגע אותי בלילה.

אתה רק נוגע עם האצבע באוטו הוא מתחיל להשתגע.

פורסם

אזעקה רגישה כ"כ זה דבר ממש טיפשי לדעתי. אני חושב אם מישהו ירצה לפרוץ הוא יצטרך להשתמש בכח מסוים ולא בנגיעות קטנות. אני חושב שאין סיבה שלא תוריד טיפה את הרגישות של החיישנים.

למכירה מסך Dell 2007WFP, למעוניינים בה"פ.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...