Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, שאלה שלא מצאתי לה תשובות ומקווה שתעזרו לי בכך:

 

אם להגדיל את רוחב הצמיג מבלי לשנות את קוטרו על ידי הקטנת חתך, מה יהיו ההשפעות על צריכת הדלק, היגוי, בלאי של חלקים ...ואם ישנם השפעות שליליות אחרות ,אשמח לדעת.

 

השינוי שברצוני לבצע : 195/65R15 ל-215/45R17 ,( רוחב הצמיג גודל ב20 מ"מ ללא שינוי בקוטר..)

שתי המידות הנ"ל מאושרות על ידי היצרן. ( מדובר באופל אסטרה 05)

 

חשוב לציין שהג'נט של 15" הוא ג'נט פלדה רגיל , ו17" הוא מגנזיום. מה שוקל יותר ועד כמה זה משפיע?

פורסם

השפעות שציינת בכחול יתקיימו , עד כמה לא ידוע , בטווח המיידי ניתן לבדוק רק צריכת דלק והיגויי .

אם ההיגויי עכשיו מאוד קל , ההכבדה תייצב אותו .

תצטרך לשקול בעצמך את הגלגל והצמיג במידה החדשה ובמידה הישנה (מספיק משקל אדם )

כדי לקבוע את ההפרש.

הצעה שלי , הסתפק במידה אחת יותר כלומר 205/45/16 .

פורסם
השפעות שציינת בכחול יתקיימו , עד כמה לא ידוע , בטווח המיידי ניתן לבדוק רק צריכת דלק והיגויי .

אם ההיגויי עכשיו מאוד קל , ההכבדה תייצב אותו .

תצטרך לשקול בעצמך את הגלגל והצמיג במידה החדשה ובמידה הישנה (מספיק משקל אדם )

כדי לקבוע את ההפרש.

הצעה שלי , הסתפק במידה אחת יותר כלומר 205/45/16 .

 

ידידי, אתה ממליץ לעבור למידה לא חוקית!

 

גלגלים רחבים יותר > יותר חיכוך > יותר דלק :idea:

פורסם

"נושאים בפורום : שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם

דיונים והמלצות בנוגע לשיפור רכבים שהקשר בינם לבין חוקי מדינת ישראל רופף ביותר."

פורסם

ישנה גם מידה חוקית של 16" :idea:

חוקית, גם מבחינת חוק למדינת ישראל, וחוקים גם לחברת אופל.

( אולי המהנדסים האלה מבינים משהו )

כמובן, שהם לא חכמים כמוכך, אבל בכל זאת.

 

אבל זה לא בשבילך, זה בשביל מישהו אחר! :evil:

אז מה זה משנה, חוקי או לא! 8)

 

אין צורך להסתכן, כאשר ממש אין בכך צורך :idea:

 

בהצלחה, ויום טוב

פורסם

כאן היתה הודעה מאוד ארוכה וללא אף סימן ניקוד אחד לרפואה .

אי לכך ההודעה נמחקה .

אללה ייתן ונפשה תהיה צרורה בצרור החיים . אמן .

×
×
  • תוכן חדש...