Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עבודה יפה, יפה מאוד.

 

אני עדיין חושב שלתת לסופרימו זווית יותר אוף אקסיס יתן תוצאה יותר טובה - אבל זה רק אני :-P

 

לא רק אתה גם מורל וגם כל מי שהתנסה איתם קצת

פורסם
לא רק אתה גם מורל וגם כל מי שהתנסה איתם קצת

 

אוף אקסיס און אקסיס בלא בלא פאזות זה הדבר הכי מעצבן באודיו , כי הוא משפיע מאוד על אופי הסאונד ומצד שני מעצבן מאוד

 

אני כבר משחק עם האון והאוף הזה יותר מחצי שנה ועדיין קשה לי להחליט מה טוב יותר

פורסם

הפיקולו לדעתי אפילו לא מתקרב לסופרימו - והסופרימו עם כל הגדולה שלו נופל מהCR101 המקביל אליו באומגה אודיו (רנסנס) ולהם יש גם את הtriumph שמכניס את הסופרימו לכיס הקטן.



 

אני חס וחלילה קובע עובדות או מכתיב את הדיעה שלי לאנשים אחרים.

 

אני מדבר מנסיוני ומטעמי האישי בלבד.

 

הסופרימו פיקולו נשמע מעט מתכתי לעומת הסופרימו הרגיל שהוא פשוט בעל אופי חד.

 

הCR שהזכרתי והטריומף (איזה שם נהדר למוצר דרך אגב) הם מתוקים כמו סוכר לעומת הסופרימו, לא נופלים ממנו בכלום ברמת הפירוט והפריסה שלהם, עוצמתיים באותה המידה - אבל זה עניין של טעם אישי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בניה יפה.

אתה יכול להעלות תמונות של שלבים מהבניה עצמה?,באילו חומרים השתמשתם?.

איזה ספרי קצף?פוליאתורן?.

עוד שאלה קטנה,כמה עולה ריפוד קורות בצורה הזאת באיזור המרכז?.

 

תודה.

פורסם
לא רק אתה גם מורל וגם כל מי שהתנסה איתם קצת

 

ממש לא,

הסופרימו יועד כטוויטר בעל פיזור רחב של עד 180 מעלות, לא בשביל היכולות שלו לעבוד באוף-אקסיס, אלא בשביל לתת את התחושה של אי היכולת להבחין מאין נובעים הצלילים שהטוויטר מפיק.

כל זה כדי כביכול ליצור במה ותמונה טובה יותר כביכול ללא הבחנה בשינוי ההענות באוף-אקסיס(שבד"כ השינוי הוא מאוד משמעותי).

 

תוצר הלוואי של הנושא הזה הוא העובדה שלסופרימו יש הענות מצויינת גם באופ-אקסיס 30, 60 ו90 מעלות.

 

אבל מזה להקיש שהאידיאל הוא אף-אקסיס זה טעות מהיסוד.

 

האידיאל הוא און-אקסיס מלא, זה על פי מורל וגם מהנסיון שיש לי עם הטוויטרים הללו ב2 הגרסאות- הפיקולו והסופרימו.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...