Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש יעוץ לרכישת רכב

מסוגים מצבושי לנסר הישנה דיאהטסו אפלאוז

לא בעניין של הג'אסטי וכל הדומה

8K לא כולל ביטוח

מחפש אוטו שיראה נחמד לא אוהב את המראה של הג'אסטי הפיאטסה

ברצוני לדעת איך הממצבושי הדיאטסו איך הם להחזקה אמינות דלק איזה שנה עדיפה אוטומט או ידני .. תודה :-)

פורסם

מיצובישי לנסר בגירסה האוטומטית אינה חסכונית וצריכת דלק ממוצעת 1:9/9.5 משולב במקרה הטוב.

חלקים לא זולים ואני אומר לך מניסיון- הרכב הקודם שלי היה כזה,כמו כן בעיות חוזרות ונשנות של סתימת קרבורטור שהובילו כל שנה לשיפוץ וניקוי.

לגבי דייהטסו אפלאוז- יש לי אחת כזו היום ,אני לצערי נפלתי על רכב מוזנח אבל הרכב הזה במיוחד בגירסה הידנית עדיף על המיצובישי,חסכוני יותר.

יש לבדוק ,שברדיאטור יש נוזל קירור(ירוק או אדום) ולא מים,שאכלו את סגסוגת האלומיניום של המנוע.

אם יש מים- צפה לצרות קרי החלפת מנוע בשלב כלשהו והימנע מרכישת רכב זה.

לגבי עניין של אמינות זה יותר מזל כי רכב משנתון כזה, שכבר עבר את ימיו הטובים ויש לו בלאי לא קטן יכול להיות טוב ויכול להיות חתול בשק וזה תלוי בעיקר באיך טיפלו בו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אין בתקציב שלך קנייה בטוחה ב-100%.

גם ב-30,000 אין היום קניה בטוחה ורכב זה הרבה עניין של מזל ואפילו אבא שלי אומר את זה אלא אם כן יש לך כסף להוציא רכב חדש מהניילונים ישיות מהחברה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא מחפש אוטו ב 100% אבל מחפש אוטו נורמלי שיעשה את העבודה ויראה סבבה

ותיקונים וכל מיני מאמין שיקרו אבל שיקראו בתדירות נמוכה ..

פורסם

סה"כ מדובר על רכב ישן, זה אומר שכל הצנרת, אם לא הוחלפה - ישנה, סדוקה וייבשה אשר עומדת עם הזמן להתפוצץ ולגרום לנזילות. מכלולים אחרים, כגון אלטרנטור, משאבת מים, רדיאטור, טרמוסטט ושאר דברים דומים, גם להם אורך חיים מוגבל.

בולמי זעזועים, בוקסות, תפוחים ושאר ירקות, זמן לא מטיב איתם.

 

לפי דעתי אפלאוז זו אופצייה טובה מאוד בתקציב כזה.

 

לא רשמת מה דרישות שלך מהרכב. אפלאוז רכב משפחתי, אולי מכונית קטנה גם תתאים לך, היא תהיה חסכונית יותר מרכב משפחתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הדרישות שלי מהרכב שיראה סבבההה המראה שלו חשוב לי ושיהיה אמין לא כל פעם מוסך וכסף על חלקים

אפלאוז המרהא שלה מוצא חן בעיני אבל אין לי מושג איך היא מה עדיף אוטומט או ידני

אם מישהו שהיה לו את האוטו הזה שיתן טיפה פרטים על איך הוא מתפקד מבחינת דלק עלויות מוסך ..

 

אגב מצאתי אפלאוז - XI אוט' 1.6 שנת 93

1600 יד 4

ב 7 אלף

נכנס לי טוב בתקציב שווה??

פורסם

אם רכב במצב טוב, שווה בדיקה. בכל אופן, הייתי ממליץ על גיר ידני, בגלל אמינות, חיסכון בדלק וכוח (אוטומט מסרס).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הדרישות שלי מהרכב שיראה סבבההה המראה שלו חשוב לי ושיהיה אמין לא כל פעם מוסך וכסף על חלקים

אפלאוז המרהא שלה מוצא חן בעיני אבל אין לי מושג איך היא מה עדיף אוטומט או ידני

אם מישהו שהיה לו את האוטו הזה שיתן טיפה פרטים על איך הוא מתפקד מבחינת דלק עלויות מוסך ..

 

אגב מצאתי אפלאוז - XI אוט' 1.6 שנת 93

1600 יד 4

ב 7 אלף

נכנס לי טוב בתקציב שווה??

 

יש לי אחת כזאת בדיוק ..מחזיק אותה משנת 99 כשעוד היתה צעירה בת 6..אני טיפלתי בה טוב והיא מצידה מחזירה לי טובה...לא אוכלת גרם שמן או טיפת מים...אבל זה רכב בן 16 עוד מעט ועכשיו מתחילות קצת בעיות : פה להחליף גומיה לציריה , שם מצוף של נוזל בלם הלכה ועכשיו יתחילו להגיע הדברים.

בתקציב הזה אל תצפה לנפלאות. האוטומט אוכל אחד לעשר בנסיעה עירונית (לאחר שעשיתי ניקוי וכיוון קרבורטור אצל צביקה קרבורטור). האוטו זריז וסוחב טוב עליות . יש דגמים עם קרבורטור (עד 93) ואח"כ הזרקה שזה כמובן יותר חסכוני בדלק.

יש ביד 2 מעל 500 (!!!) אפלאוזים אז תחפש טוב טוב ובסבלנות ואם תיפול על אחד טוב ומטופל עם היסטוריה אז זה כדאי.

עדיף ידני על אוטומט .

מבחינת חלפים--יש שפע חלפים גם בפירוקיות ובמיוחד אצל בני דודינו בכפרים ולא יקר. יש להשיג גם תחלפיים. כמו שכתבו כבר - חשיבות גדולה למי קירור איכותיים.

פורסם

מכוניות לא מומלצות אפילו שאתה קונה במחיר זעום של 8K , האפלאוז מחלה נוטה לקבל סדקים בבלוק מנוע.

לנסר מיושנת אם אתה מתעקש אז ידנית.

אני מציע לך לבדוק מכוניות כמו דייהו רייסר ידנית 94-95 , סובארו לגאסי 91-93 ידנית , רנו 19 91-95 1.4 ידנית , סיטרואן ZX 90-95 1.4/1.6 ידנית , פג'ו 309 90 - 93 1.4/1.6 ידנית , פיאט טמפרה 90-95 1.6 ידנית , פורד אסקורט 92-95 1.6 ידנית או אוריון. נכון הן לא יפניות כמו הלנסר והאפלאוז אבל יפניות יותר מדי ישנות זה מחלה.

אלה מכוניות שעוד אפשר לחשוב עליהן.

פורסם

הערה קטנה, דיהו רייסר מבוסס על אופל קדט, כך שלא מדובר על רכב חדיש במיוחד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...