Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זקוק למידע אודות C 3 דיזל, נדלקתי על צריכת הדלק (20-25 ק"מ לליטר) שתחסוך לי עלויות דלק חודשיות (כ 1500 ש"ח עכשיו) נוסע כ 2000 ק"מ בחודש, וכרגע מסוגל לקנות 1400 מודל 2003 בכ 32000ש"ח. למה הפסיקו לייצר את המנוע הזה?

אמינות?

נוחות?

טיפולים?

חלפים?

נקודות רגישות?

פורסם

מי אמר שהפסיקו לייצר את המנוע הזה? הפסיקו להביא אותו לארץ כי פה אוהבים מכוניות בנזין בזבזניות.

 

הנקודת תורפה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא החוסר בחלקים תחליפיים ומשומשים.

אתה תגלה כי כל חלק שאתה צריך, אתה חייב לקנות אותו מקורי והמחיר גם יחסית גבוה מכיוון שאין תחרות.

 

אני מחזיק בעצמי סיטרואן, אבל אחת זולה בהרבה לאחזקה - קסארה דיזל.

 

בהנחה ותקנה אוטו שטופל היטב במוסכים מורשים של סיטרואן, אתה תגלה שהC3 אמינה מאוד.

בכמויות הנסיעה שלך, אני מאמין שהחיסכון החודשי יקזז בקלות את עלות הטיפולים.

 

כשאני עברתי לקסארה, ההוצאות החודשיות על דלק ירדו מ-1000 ש"ח ל-600 בקירוב. זה חיסכון משמעותי.

פורסם

תודה:lol:

פשוט כשאני מתקשר למוכרים חלק גדול אומרים שהחליפו מנוע, קצת מוזר לי שדיזל שנת 03 גומר מנוע באזור ה 200000 או שאני טועה? (אני יודע שהרוב עברו ליסינג, אך בכל זאת..)

 

טיפול תקופתי זה כל 30000 ברכב הזה, מישהו יודע עלויות אמיתיות?

אשמח לכל מידע על ה C 3

פורסם

אשמח לקבל עוד מידע בנוגע לאמינות של C3 1400 דיזל HDI כי בפורומים בחו"ל די קוטלים את האמינות, אמורה להיות מאוד חסכנית 20-25 ק"מ לליטר

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטרף לשרשור, גם אני מחפש את הרכב הנ"ל

כל מידע כגון:

עלות טיפולים תקופתיים, סכום האגרה השנתית, ביטוחים, וכ"ו יתקבלו בברכה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...